Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012


Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα

Επισκόπηση του συνεδρίου των Financial Times για την υγεία που πραγματοποιήθηκε χθες στην Αθήνα


Tην ανάγκη να ληφθούν και να εφαρμοστούν άμεσα μέτρα για να αναδομηθεί το Εθνικό Σύστημα Υγείας στην Ελλάδα, εξέφρασαν οι περισσότεροι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό στο συνέδριο «Shaping the future of Healthcare in Greece: From past Weaknesses and present Challenges to a new Vision», που διοργανώθηκε από τους  Financial Times  και πραγματοποιήθηκε χθες στην Αθήνα.

Είναι η πρώτη φορά που οι Financial Times διοργάνωσαν ένα στρατηγικό συνέδριο ειδικά για τον μετασχηματισμό του κλάδου της Υγείας στην Ελλάδα, αναγνωρίζοντας τον κομβικό ρόλο του στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας και στην έξοδο από την κρίση.

Το Συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας, φιλοξένησε κορυφαίες προσωπικότητες του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου από το εξωτερικό και την Ελλάδα και θεσμικούς εκπροσώπους της κυβέρνησης, των φορέων Υγείας, του ασφαλιστικού κλάδου, καθώς και ανώτατα στελέχη του τομέα των υπηρεσιών Υγείας.

Το ΕΣΥ έχει τώρα τους γερμανούς του


Γερμανοί εμπειρογνώμονες συνεργάζονται  ήδη με στελέχη του ελληνικού υπουργείου Υγείας με σκοπό την παροχή τεχνογνωσίας σε θέματα που αφορούν τη λειτουργία του δημοσίου συστήματος Υγείας.

Τα παραπάνω ανέφερε χθες η επικεφαλής της ομάδας δράσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ελλάδα κ. Georgette Lalis, μιλώντας σε εκδήλωση των Finantial Times, με θέμα 'Shaping the Future of Healthcare in Greece'.

Άρχισαν να εισπράττουν οι φαρμακοποιοί


Την αποπληρωμή όλων των Φαρμακευτικών Συλλόγων της χώρας ολοκλήρωσε ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) σε ό,τι αφορά τις φαρμακευτικές δαπάνες των ασφαλισμένων του.

Συγκεκριμένα, εξοφλήθηκαν  οι φαρμακοποιοί για φάρμακα που χορήγησαν σε ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ τον μήνα Ιανουάριο. Το ποσό που καταβλήθηκε άγγιξε τα 240 εκατ. ευρώ.

Με ανακοίνωσή του, ο ασφαλιστικός φορέας των 9,2 εκατ Ελλήνων ασφαλισμένων, διαβεβαιώνει ότι θα αποπληρώσει έγκαιρα τους φαρμακοποιούς και για τον μήνα Φεβρουάριο, όπου η φαρμακευτική δαπάνη εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 245 εκατ. ευρώ.

Κινητοποιήσεις γιατρών και εργαζομένων σήμερα στα δημόσια νοσοκομεία


Σε επίσχεση εργασίας έχουν προχωρήσει οι γιατροί σε πολλά νοσηλευτικά ιδρύματα της Αττικής και της περιφέρειας, διαμαρτυρόμενοι για τη μη καταβολή των αποζημιώσεων για δεδουλευμένες εφημερίες από τον Δεκέμβριο του 2011, με αποτέλεσμα να εξυπηρετούνται μόνο τα επείγοντα περιστατικά.

Ειδικότερα, επίσχεση εργασίας έχουν ξεκινήσει οι γιατροί των νοσοκομείων Κρατικό Νίκαιας, Τζάνειο, Ευαγγελισμός, Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, Αττικόν, Σωτηρία, ΚΑΤ, Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής-Δαφνί, Λοιμωδών, Ασκληπιείο Βούλας, Άγιοι Ανάργυροι, Αγία Όλγα, Σισμανόγλειο και αναμένεται να ακολουθήσουν οι γιατροί των νοσοκομείων Παίδων Αγία Σοφία, Γενικό Κρατικό Αθηνών, Γενικό Νοσοκομείο Πατησίων και Παίδων Πεντέλης.

Pharmaceutical Marketing Still Lacking in Responsive Web Design


Online Marketing | Steve Parker

Mobile platforms are a growing trend among consumers. Of the US population, 63% have mobile phones, as compared to 27% of the world that now own smartphones. With this quickly growing trend, the biggest challenge for pharmaceutical marketing pros is staying up-to-date on how this new technology affects their websites. It makes responsive web design – using a single set of code to provide a customized experience across multiple platforms – more important than ever. Using responsive web design, you can create a website in which the design changes depending on the device being used to view it. That way, your website always provides the visitor with the best user experience based on their viewing capabilities and ease of use.

GlaxoSmithKline announces digital strategy deal


GlaxoSmithKline has allied with Infosys and Fabric Worldwide on new digital strategy delivery methods.

The new partnership will involve the creation of Global Digital Services, a new shared service which will drive standardised processes and sharing of best practices across multiple digital channels for the creation and secure delivery of information.