Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012



Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα

Αναβλήθηκε η συζήτηση στη Lavipharm για την αύξηση και μείωση του μ.κ.


Αναβλήθηκε η συζήτηση και λήψη απόφασης αναφορικά με την αύξηση της ονομαστικής αξίας της μετοχής της Lavipharm με συνένωση μετοχών (reverse split), τη μείωση του μετοχικού της κεφαλαίου με μείωση της ονομαστικής αξίας της μετοχής και τη δημιουργία ειδικού αποθεματικού και την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών ελλείψει της απαιτούμενης απαρτίας κατά τη σημερινή τακτική γενική συνέλευση των μετόχων.

Pharma spending more on digital marketing this year, study reveals


A recent study conducted by a US consulting firm Cutting Edge Information has found that digital marketing spend has continued to rise for pharmaceutical brand teams. CA recent study conducted by a US consulting firm Cutting Edge Information has found that digital marketing spend has continued to rise for pharmaceutical brand teams.

Researchers develop a 'time bomb' to fight cardiovascular disease


In Switzerland, more than 20,000 people (37% of all deaths) die of cardiovascular disease caused by atherosclerosis each year. Treatment options are currently available to people who suffer from the disease but no drug can target solely the diseased areas, often leading to generalized side effects. Intravenous injection of a vasodilator (a substance that dilates blood vessels), such as nitroglycerin, dilates both the diseased vessels and the rest of our arteries. Blood pressure can thus drop, which would limit the desired increased blood flow generated by vasodilatation of diseased vessels and needed for example during a heart attack. 

Pfizer brands animal health spinoff "Zoetis"


Pfizer edged one step closer to divesting its animal health business. The company had previously said it intended to pare down the company's scope with two moves: to sell or spin off its nutrition business and to do the same with its animal health division. The first culminated in an $11.9 billion sale to Nestle, of candy bar fame.