Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Πολλά και σημαντικά τα λάθη στο νέο Δελτίο Τιμών των φαρμάκων

Εμπλοκές στην αγορά φαρμάκου αναμένεται να φέρει το νέο Δελτίο Τιμών. «Ο κίνδυνος να αποσυρθούν φαρμακευτικά σκευάσματα από την ελληνική αγορά είναι ορατός, αφού το Δελτίο, το οποίο εκδόθηκε το βράδυ της Τετάρτης από τη Διεύθυνση Φαρμάκων και Φαρμακείων του υπουργείου Υγείας, έχει λάθη ως προς τις τιμές ενώ απουσιάζουν ολόκληρες κατηγορίες φαρμακευτικών προϊόντων» αναφέρουν πηγές που ασχολούνται με το θέμα. 

 «Αν ισχύσουν αυτές οι τιμές είναι πιθανόν να υπάρξουν ελλείψεις σημαντικών φαρμάκων από την αγορά, λόγω των παράλληλων εξαγωγών»  λένε και αναφέρουν συγκεκριμένα ως παραβλέψεις:
  • Στα νοσοκομειακά φάρμακα της λίστας του νόμου 3816 έχει δοθεί λάθος χονδρική τιμή.
  • Προϊόντα που έλαβαν άδεια κυκλοφορίας πριν το 2000 εμφανίζεται ότι πήραν άδεια μετά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την μείωση της τιμής τους κατά 50%.
  • Υπάρχουν ίδια γενόσημα με διαφορετικές τιμές, διότι έχουν πάρει άδεια κυκλοφορίας σε διαφορετικές ημερομηνίες.
Να σημειωθεί επίσης ότι στα μισά από τα πρωτότυπα φάρμακα δεν αυξάνεται, όπως ήταν αναμενόμενο, η τιμή τους, χωρίς όμως να έχει εκδοθεί γι' αυτό υπουργική απόφαση. Αυτό ίσως οδηγήσει τους εκπροσώπους πολλών εταιρειών στις δικαστικές αίθουσες.

Η ηγεσία του υπουργείου Υγείας ήθελε να έχει το Δελτίο με ημερομηνία 17 Οκτωβρίου, μετά από τις πιέσεις που δεχόταν όλο αυτό το διάστημα από το Μέγαρο Μαξίμου και την τρόικα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, χθες βράδυ (Πέμπτη) γίνονταν διορθώσεις ώστε το δελτίο να είναι έτοιμο σήμερα το μεσημέρι (Παρασκευή 19 Οκτωβρίου) για να μπορεί να ισχύσει από τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου.

Για τα ιδιωτικά φαρμακεία το νέο θα ισχύσει την 1η Νοεμβρίου. 

______________________________________________________

Το πρώτο και μοναδικό βιβλίο στο είδος του 
στην Ελληνική Γλώσσα. 





Πατήστε like στη σελίδα του βιβλίου και γράψτε ένα σχόλιο σας. 
Αν θέλετε κοινοποίησε τη σελίδα του βιβλίου και στους φίλους σας. Μπορεί να τους ενδιαφέρει.





Κόντρα ΣΦΕΕ - Φαρμακοποιών: Παράνομη η Υπουργική Απόφαση για αύξηση πίστωσης!



Κανείς δεν εφαρμόζει την Υπουργική Απόφαση 2719 (08-10-2012) που αναφέρει αύξηση πίστωσης στις 60 μέρες! Διαβάστε παρακάτω τι απάντησε επίσημα ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) σε ερώτημα που απηύθυναν τόσο ο ΦΣΑ όσο και η ΟΣΦΕ:


Προς τον Αξιότιμο
κ. Κων/νο Λουράντο
Πρόεδρο ΦΣΑ


Αγαπητέ κ. Λουράντε,
 
Αναφορικά με την από 12 Οκτωβρίου επιστολή σας προς τον Σύνδεσμό μας σχετική με την προβλεπόμενη από την Αγορανομική Διάταξη πιστωτική πολιτική των εταιρειών μελών μας έχω να παρατηρήσω τα ακόλουθα.

Οι προβλεπόμενες από κάθε Αγορανομική Διάταξη ρυθμίσεις βασίζονται σε εξουσιοδοτικούς νόμους, οι οποίοι προβλέπουν το πλαίσιο μέσα στο οποίο πρέπει οι Αγορανομικές Διατάξεις να κινηθούν.

Κατά συνέπεια, οι Αγορανομικές Διατάξεις, οι οποίες εκδίδονται από την Πολιτεία και δεν βασίζονται σε νομοθετική εξουσιοδοτική ρύθμιση, είναι παράνομες.

Patients in Power: To 1ο Συνέδριο Ασθενών που γίνεται στην Ελλάδα

Tο Patients in Power είναι το πρώτο Συνέδριο Ασθενών που γίνεται στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με τα ενδιαφέροντα θέματα που θα συζητηθούν, τους διακεκριμένους καλεσμένους και την επικαιρότητα που έχουν αποκτήσει οι εξελίξεις στο χώρο της Υγείας.


Σκοπός του συνεδρίου

Βασικός σκοπός είναι να αποτελέσει το Πανελλήνιο Συνέδριο Ασθενών μια ετήσια βάση διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ όλων των οργανώσεων, κοινοτήτων και συλλογικοτήτων ασθενών για ανταλλαγή απόψεων με όλους τους άλλους «εταίρους στην υγεία» για τα κοινά και σημαντικά θέματα που τους απασχολούν αλλά και για τις προτάσεις τους για τη βελτίωση του συστήματος υγείας.

Τι λέει ο Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ για το βιβλίο "ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Κύριο Φώτη Αϊβάζη
Εκδόσεις ΣΤΑΜΟΥΛΗ


Αγαπητέ κύριε Αϊβάζη

Καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την επιστολή σας σχετικά με την ενημέρωση για την έκδοση του βιβλίου “Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ” από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης και να σας ευχαριστήσω για το αντίτυπο που μου στείλατε στην ΕΕΦΑΜ. Άργησα να σας απαντήσω αλλά ήθελα να ολοκληρώσω πρώτα τη μελέτη του βιβλίου προκειμένου να είμαι σε θέση να κάνω κάποια ουσιαστικά σχόλια. 






Θεωρώ ότι το βιβλίο, πράγματι, όπως αναφέρετε και εσείς, είναι μοναδικό αυτή τη στιγμή στην Ελληνική βιβλιογραφία όσον αφορά το Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ. Αποτελεί ένα μοναδικό οδηγό για τον μαρκετίερ φαρμακευτικών και όχι μόνο προϊόντων, που καλύπτει με περιεκτικό και ολοκληρωμένο τρόπο όλα όσα πρέπει να γνωρίζει κανείς στον τομέα αυτό.

Sanofi - Coca-Cola, in Beauty Venture

Preparing for the loss of patents on big drugs such as Plavix and Lovenox, the French drugs maker Sanofi SA decided to set up a 50-50 partnership with the soft-drink giant Coca-Cola Co. to launch a range of drinks carrying various well-being and beauty claims as part of parallel diversification efforts. The news of Sanofi's - Coca Cola partnership was aired at a meeting with French union reps about the drugmaker's impending layoffs. 


The drinks business will begin with four products made with mineral water, fruit juice and nutritional ingredients, WSJ says. The drinks, called Beautific Oenobiol. One would be billed as a hair-and-fingernail strengthener; the rest as aids to weight loss, vitality and skin. If they catch on in France, where they'll be sold in pharmacies, the products could be rolled out across Europe.
The companies confirmed the plan after it was first leaked by Sanofi's labor union representatives, who said they were angered to see the drug maker "spouting about beauty drinks". Some members were offended by the venture. In light of the big R&D cuts in France, "We find it shocking," one told the newspapers.