Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Κόβονται 1.000 φάρμακα επειδή οι εταιρείες δεν έχουν καταβάλλει το rebate



Περισσότερα από 1.000 φάρμακα είναι υποψήφια να «κοπούν» από τη θετική λίστα, δηλαδή από τον κατάλογο με τα σκευάσματα που αποζημιώνει ο ΕΟΠΥΥ, καθώς οι εταιρίες παραγωγής και κυκλοφορίας τους δεν έχουν καταβάλλει το rebate.

Την τελική απόφαση θα λάβει ο υπουργός Υγείας, ο οποίος έχει στη διάθεσή του και τον κατάλογο με τα «κόκκινα» σκευάσματα αλλά και τις εταιρίες- οφειλέτες. Ζητούμενο είναι η εφαρμογή του νόμου και η προστασία των εταιριών που πληρώνουν αλλά κυρίως η διασφάλιση της πρόσβασης των ασφαλισμένων στα φάρμακα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΟΠΥΥ, πρόκειται για 1.092 φάρμακα 67 εταιριών, ως επί το πλείστον ελληνικών.

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions


Το "Φαρμακευτικό μάρκετινγκ" αποτελεί αυστηρά εξειδικευμένο πεδίο εφαρμογής του μάρκετινγκ και χαρακτηρίζεται από πολλές ιδιαιτερότητες που κάνουν εξαιρετικά δύσκολη και δαπανηρή την υλοποίηση των ενεργειών του.

Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να καλύψει το απόλυτο κενό σε ό,τι αφορά το πεδίο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ στην ελληνική βιβλιογραφία. Στα περιεχόμενα ενσωματώθηκαν όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών και των άλλων συναφών προϊόντων.

Ενδεικτικά στα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνονται:
- Ανάλυση του περιβάλλοντος του "Φαρμακευτικού μάρκετινγκ"
- Ο σχεδιασμός της στρατηγικής μάρκετινγκ
- Η εφαρμογή του συστήματος Key Account Management από τις φαρμακευτικές εταιρίες.
- Η διαχείριση των κρίσεων στο φαρμακευτικό κλάδο
- Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Ηθική Συμπεριφορά των φαρμακευτικών εταιριών
- Οι στρατηγικές ανάπτυξης των φαρμακευτικών εταιριών
- Ο σχεδιασμός του προγράμματος μάρκετινγκ

Το βιβλίο εξυπηρετεί τις μαθησιακές και επαγγελματικές ανάγκες στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών που εργάζονται στον κλάδο των προϊόντων και υπηρεσιών υγείας και θέλουν να αποκτήσουν, να συστηματοποιήσουν η να εμπλουτίσουν τις γνώσεις που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο πεδίο.

Το βιβλίο καλύπτει επίσης τις μαθησιακές ανάγκες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδαστών των φαρμακευτικών σχολών καθώς και άλλων ΑΕΙ / ΤΕΙ και κολεγίων που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την οργάνωση και διοίκηση μονάδων υγείας.



Το πρώτο και μοναδικό βιβλίο στο είδος του στην Ελληνική γλώσσα


Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα