Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

GENESIS Pharma: Νέα σημαντική διάκριση



Έλαβε την πιστοποίηση EFQM Recognized for Excellence 4 Αστέρων


Μια ακόμη σημαντική ευρωπαϊκή διάκριση κέρδισε η φαρμακευτική εταιρεία GENESIS Pharma για την πλήρη ενσωμάτωση των διεθνών πρακτικών ποιότητας και επιχειρηματικής αριστείας σε όλα τα στάδια της λειτουργίας της.

Έπειτα από τη βράβευση του ιδρυτή και διευθύνοντος συμβούλου της GENESIS Pharma, Κωνσταντίνου Ευριπίδη ως Ευρωπαίου Ηγέτη Ποιότητας για το 2012, η εταιρεία έλαβε φέτος την πιστοποίηση EFQM Recognized for Excellence 4 Αστέρων, αλλά και την Αργυρή Διάκριση για την επίτευξη των αρχών επιχειρηματικής αριστείας στις Εθνικές Πιστοποιήσεις Επιχειρηματικής Αριστείας ΕΕΔΕ.

Οι πιστοποιήσεις «Recognized for Excellence» και ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ προστίθενται στην πιστοποίηση «EFQM - Committed to Excellence» που είχε λάβει η εταιρεία το 2009, αλλά και στη σειρά προτύπων ποιότητας και διαχείρισης που ακολουθεί η εταιρεία και αποτελούν οδηγό για την ανάπτυξή της, την καινοτομία και την ανταγωνιστικότητα.




Στα 16 χρόνια δραστηριότητάς της στη φαρμακευτική αγορά, η GENESIS Pharma εφαρμόζει με συνέπεια δομές, πρακτικές και διαδικασίες προκειμένου να επιτύχει πλήρη ενσωμάτωση της ποιότητας και των διεθνών αρχών της αριστείας σε όλα τα στάδια λειτουργίας της.

ELPEN: Εξαγωγές ελληνικών φαρμάκων σε 60 χώρες με πωλήσεις 25.000.000€ το 2013



Στο εξωτερικό στρέφεται η εγχώρια φαρμακοβιομηχανία στο πλαίσιο της αναζήτησης νέων αγορών μετά και την καθίζηση της εγχώριας φαρμακευτικής δαπάνης, αλλά και τη ζημία που κατέγραψε με το κούρεμα των ομολόγων του ελληνικού δημοσίου, που είχε λάβει ως αποπληρωμή παλαιότερων χρεών.
Έτσι, παράλληλα με την προσπάθεια να αναδείξει τη σημασία του ελληνικής παραγωγής φαρμάκου για την εθνική οικονομία, προσπαθεί να αναπτύξει εξωστρεφή δραστηριότητα με στόχο νέες αγορές.
 
«Η ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία είχε και έχει τη δυνατότητα να καλύψει τις ανάγκες της εγχώριας ζήτησης με υψηλής ποιότητας φάρμακα. Με την παρούσα πολιτική, αντί να προχωράμε μπροστά, έχουμε γυρίσει μια δεκαετία πίσω, καθώς η φαρμακευτική δαπάνη για το 2014 υπολογίζεται να είναι χαμηλότερη ακόμα και από το 2004 και 60% χαμηλότερη από το 2009!", τόνισε ο Αντιπρόεδρος της ELPEN, κ. Θεόδωρος Τρύφων, εστιάζοντας στην πολιτική για το φάρμακο και την εγχώρια παραγωγή κατά την παρουσίαση του Ερευνητικού και Πειραματικού Κέντρου της εταιρίας, στο πλαίσιο των Ημερών Βιομηχανίας της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας

ΟΟΣΑ: Δραστική μείωση των δαπανών για την υγεία στην Ελλάδα



Μείωση των δαπανών για την υγεία τα χρόνια της κρίσης καταγράφει στην έκθεσή του ο ΟΟΣΑ και προειδοποιεί ότι η τακτική αυτή δεν θα έχει μακροπρόθεσμα οφέλη, κυρίως για την υγεία των πολιτών. Ειδικά στην Ελλάδα, οι δαπάνες μειώθηκαν κατά 11,1% την περίοδο 2009-2011. 

Οι φτωχοί πολίτες στις χώρες που έχουν πληγεί περισσότεροι από την οικονομική κρίση, αντιμετωπίζουν τον σοβαρότερο κίνδυνο να αποκτήσουν χρόνια προβλήματα υγείας λόγω της μειωμένης πρόσβασης σε φάρμακα και σε ιατρικές εξετάσεις, επισημαίνει ο Οργανισμός Οικονομικών Συνεργασίας και Ανάπτυξης. Στην έκθεσή του με τίλτο " η υγεία με μια ματιά" ο ΟΟΣΑ τονίζει ότι οι δαπάνες για την υγεία μειώθηκαν  στις 11 από τις 33 χώρες-μέλη του ενώ αυξήθηκαν μόνο στην Ιαπωνία και το Ισραήλ.

IMS predicts $1T global drug market by 2017



“Rumors of the demise of the industry are overblown,” Director of Research Develoment at IMS Institute for Healthcare Informatics Michael Kleinrock says when summing up the firm's forecast for the pharmaceutical industry's next five years, bringing the global spend to almost $1.2 trillion. This translates into an increase of between $205 billion and $235 billion. Kleinrock's take was part of a conference call when he ran through trends the industry can anticipate in the near future.

Digital Health's Answer To The Pharmaceutical Representative




Forbes | John Nosta, Contributor


Ok, call me crazy.  But I got to thinking about digital health and the role of pharma.  Then it hit me.  Perhaps the best way to finally engage the stogie pharmaceutical industry is to leverage technology at their sweet spot–the sales representative.  The industry is often defined by those office waiting room fixtures dressed in their pharma uniforms.  We’ve all seen these surrogates who carry their sample bag and serve up the latest drug information.  And the interesting thing is that under the yoke of regulation and guidelines, many pharma reps must rigidly stay within the rules of engagement–from on-label discussions to restrictions on gift giving and…ouch…donuts!
But perhaps the sales representation of the future is as engaging as a video game and compliant as a circuit board.  So, let’s have some fun and take a look at my version of the digital health PharmaBot.  She’s actually very charming…
Computer perfection
The delivery of complicated information around a disease and drug adminsitration is complicated.  And the value of a sales rep to deliver accurate and well-informed information is essential.  Our PharmaBot provides a level of accuracy that can make ken Jennings and IBM Watson a bit nervous.