Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Pfizer gives Teva a lift with deal for Viagra generic launch in 2017




After years of wrangling over Pfizer's ($PFE) patent on Viagra, Teva Pharmaceutical Industries ($TEVA) has made a deal. Under an agreement with Pfizer, the Israeli generics giant can launch its version of the blockbuster pill on Dec. 11, 2017, more than two years before its final patent protection expires. 

Teva will have to pay royalties to Pfizer until that April 2020 expiration date, but it's still a big boost for the generics maker. And Teva can certainly use one these days, with the surprise shortening of Copaxone's patent life and the palace intrigue that recently ended with CEO Jeremy Levin's sudden departure. Viagra (sildenafil citrate) is one of the best-selling and best-known drugs ever, the "little blue pill" that revolutionized aging for the baby boomer male, with some $2 billion in 2012 sales.

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions




Το "Φαρμακευτικό μάρκετινγκ" αποτελεί αυστηρά εξειδικευμένο πεδίο εφαρμογής του μάρκετινγκ και χαρακτηρίζεται από πολλές ιδιαιτερότητες που κάνουν εξαιρετικά δύσκολη και δαπανηρή την υλοποίηση των ενεργειών του.

Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να καλύψει το απόλυτο κενό σε ό,τι αφορά το πεδίο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ στην ελληνική βιβλιογραφία. Στα περιεχόμενα ενσωματώθηκαν όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών και των άλλων συναφών προϊόντων.

Ενδεικτικά στα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνονται:
- Ανάλυση του περιβάλλοντος του "Φαρμακευτικού μάρκετινγκ"
- Ο σχεδιασμός της στρατηγικής μάρκετινγκ
- Η εφαρμογή του συστήματος Key Account Management από τις φαρμακευτικές εταιρίες.
- Η διαχείριση των κρίσεων στο φαρμακευτικό κλάδο
- Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Ηθική Συμπεριφορά των φαρμακευτικών εταιριών
- Οι στρατηγικές ανάπτυξης των φαρμακευτικών εταιριών
- Ο σχεδιασμός του προγράμματος μάρκετινγκ

Το βιβλίο εξυπηρετεί τις μαθησιακές και επαγγελματικές ανάγκες στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών που εργάζονται στον κλάδο των προϊόντων και υπηρεσιών υγείας και θέλουν να αποκτήσουν, να συστηματοποιήσουν η να εμπλουτίσουν τις γνώσεις που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο πεδίο.

Το βιβλίο καλύπτει επίσης τις μαθησιακές ανάγκες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδαστών των φαρμακευτικών σχολών καθώς και άλλων ΑΕΙ / ΤΕΙ και κολεγίων που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την οργάνωση και διοίκηση μονάδων υγείας.



Το πρώτο και μοναδικό βιβλίο στο είδος του στην Ελληνική γλώσσα


Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα


Roche, Teva and AstraZeneca are all said to be in the mix to buy Celltrion



Biologic drugs are becoming increasingly important in pharma portfolios, and South Korea's Celltrion is all about biologics. So it is no wonder if there is a behind-the-scenes bidding war going on to buy control of the company.


Media have reported that Celltrion Chairman Seo Jung Jin planned to sell his $1.3 billion stake in the company and two affiliates to a "multinational" pharma company, and Celltrion has confirmed that its largest shareholder is looking to cash out. Rumors have persisted for months that AstraZeneca ($AZN) was interested. But Celltrion's shares jumped nearly 10% today, Reuters reports, after South Korean media said that Roche ($RHHBY) and Teva Pharmaceutical Industries ($TEVA) might be in the mix as well.