Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τετάρτη 23 Μαΐου 2012


Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα

Pharmathen: Η πρώτη ελληνική εταιρεία που περνάει επιτυχώς την επιθεώρηση του συστήματος φαρμακοεπαγρύπνησης


Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιθεώρηση του συστήματος φαρμακοεπαγρύπνισης της Pharmathen που πραγματοποιήθηκε από τις 14 έως τις 16 Μαΐου από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκου (EMA) και τον EOΦ. Η συγκεκριμένη επιθεώρηση  αποτελεί συνέχεια αντίστοιχου ελέγχου που έλαβε χώρα τον Νοέμβριο του 2011  από τις αρχές του Ηνωμένου Βασιλείου (MHRA) και της Δανίας (DKMA).

Η επιτυχής έκβαση της επιθεώρησης προσφέρει άλλη μια διάκριση στη Pharmathen καθώς αποτελεί πλέον, τη μοναδική ελληνική φαρμακοβιομηχανία που περνάει επιτυχώς την επιθεώρηση του συστήματος φαρμακοεπαγρύπνισης. Παράλληλα, προσδίδει προδιαγραφές παγκόσμιας εμβέλειας στον τομέα παρακολούθησης της ασφάλειας των φαρμάκων της εταιρείας.

Εξώδικο προς τον ΕΟΠΠΥ απέστειλε ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος


Εξώδικο για τα οφειλόμενα προς τους φαρμακοποιούς απέστειλε ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος προς τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. «με την εκπνοή της προθεσμίας των 45 ημερών που σύμφωνα με την συλλογική σύμβαση ήταν υποχρεωμένος να εξοφλήσει τους λογαριασμούς των φαρμακείων», όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Ανακοίνωση του ΕΟΦ για ελλείψεις φαρμάκων


Σε ανακοίνωση του ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων επισημαίνει ότι η έξαρση του φαινομένου των ελλείψεων οφείλεται κυρίως στην οικονομική κρίση, η οποία λόγω έλλειψης ρευστότητας δυσχεραίνει τις οικονομικές συναλλαγές ανάμεσα σε εταιρείες – φαρμακαποθήκες και φαρμακεία.

Pharma marketing research and Web 2.0


Eyeforpharma | Andrew Tolve 

Andrew Tolve investigates the value of the Internet as a pharma marketing research medium

The mass emergence of online patient and physician communities has fundamentally altered the market research landscape. Granted, traditional methods of market research like in-person interviews, focus groups, and surveys are still valid, but no longer are they the only way to gain insights into patient and physician wants, needs, frustrations, and habits.

E-prescriptions boost adherence data


Medical Marketing & Media | Deborah Weinstein

Going paperless may help keep doctors from tearing their hair out. A new study by Surescripts, the nation's largest e-prescription network, shows that saving patients the trouble of toting a prescription to a store increases the likelihood that they will pick up and take their meds.

Lavipharm: Έκθεση Διοικητικού Συμβουλίου


ΠΡΟΣ

Τη Γενική Συνέλευση των Μετόχων αναφορικά με την προτεινόμενη αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της Εταιρείας με καταβολή μετρητών υπέρ παλαιών μετόχων
Σύμφωνα με τις παραγράφους 4.1.4.1.1. και 4.1.4.1.2. του Κανονισμού του Χ.Α. και το άρθρο 9 του ν. 3016/2002, όπως ισχύουν, σας υποβάλλουμε την παρούσα Έκθεση με σκοπό να παραθέσουμε πληροφορίες σχετικά με την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρίας με καταβολή μετρητών υπέρ παλαιών μετόχων. Πιο συγκεκριμένα αναφέρονται τα ακόλουθα:

Pharma a leader in web effectiveness


Often criticised for not properly adopting new web technologies, pharma proves it knows a thing or two about the corporate website. Six pharma companies have made it into the list of top 20 businesses in this year’s Financial Times Bowen Craggs Index of web effectiveness.

The report, which rates websites "that are well built, well integrated with other channels (eg YouTube or social media), present the companies messages most impressively, and serve a range of stakeholders well", is a positive result for pharma – with Roche topping the table at number five.

Committee for Orphan Medicinal Products (COMP) May 2012 highlights


During its May 2012 meeting, the Committee for Orphan Medicinal Products (COMP) adopted a total of 16 recommendations for orphan designation. Orphan designation can be granted early in the development process to substances that are intended for diagnosis, prevention or treatment of life-threatening or very serious conditions that affect not more than 5 in 10,000 people in the European Union (EU) or that would not be developed without incentives.