Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τρίτη 17 Απριλίου 2012


Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα

Αναπτυξιακό σχέδιο από τον φαρμακευτικό κολοσσό MSD για την Ελλάδα


Έπειτα από τρεις δεκαετίες παρουσίας στη χώρα μας μέσω της BIANEX η ΜSD πλέον αυτονομήθηκε και θέτει σε εφαρμογή το αναπτυξιακό της σχέδιο για την Ελλάδα.

 Υλοποίηση κλινικών μελετών, παραγωγή σκευασμάτων από ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες και συν-προώθηση φαρμάκων με άλλες εταιρίες είναι οι τρεις άξονες της ελληνικής θυγατρικής, όπως τους παρουσίασε πρόσφατα κατά τη διάρκεια επίσκεψής του, ο πρόεδρος Ευρώπης / Καναδάς της MSD, κ. Μπρούνο Στριτζίνι.

Απειλή για ομαδικές αγωγές κατά του Υπουργείου Υγείας από τους φαρμαποθηκάριους


Σε δυσχερή θέση, που φτάνει στα όρια της απόγνωσης και της επιβίωσης έχει φέρει για μία ακόμη φορά τις φαρμακαποθήκες ο Υπουργός κ. Ανδρέας Λοβέρδος με την  απόφασή του, κατά παρέκκλιση των όσων εφαρμόζονταν έως σήμερα, να μην δώσει την αναγκαία προθεσμία για τη διάθεση των αποθεμάτων φαρμάκων, που έχουν αγοραστεί από τη βιομηχανία με τις παλαιές τιμές ισχυρίζεται σε ανακοίνωση του ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φαρμαποθηκαρίων. Με τη νέα απόφαση για μείωση των τιμών στα φάρμακα, ο κ. Λοβέρδος δίδει προθεσμία μόνο τριών εργάσιμων ημερών για τη διάθεση των αποθεμάτων, με αποτέλεσμα τα φάρμακα αυτά να πρέπει τώρα να διατεθούν σε τιμές χαμηλότερες της κτήσης!

Η αγωνία του υπουργού να δείξει έργο λίγες ημέρες πριν τις εκλογές,όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση οδηγεί σε αφανισμό ένα ολόκληρο κλάδο στον οποίο απασχολούνται 3000 άνθρωποι. 
Ο Σύλλογος κάνει έκκληση προς τον υπουργό να επιμηκύνει την προθεσμία για την πώληση των αποθεμάτων ή να προβλέψει το σύστημα της διπλής τιμής για ένα διάστημα και για τα συγκεκριμένα αποθέματα φαρμάκων, που έχουν αγοραστεί με τις παλαιές τιμές. Διαφορετικά θα καταφύγει σε όλα τα νομικά μέτρα, μεταξύ των οποίων και οι ομαδικές αγωγές, για να προστατευτεί από την οικονομική ζημιά, που προκαλεί εσκεμμένα ο Υπουργός Υγείας στις φαρμακαποθήκες.

Το εξώδικο του ΠΣΦ έχει ως εξής:

Λύση-ανακούφιση για ασθενείς


Και από τα ιδιωτικά φαρμακεία θα μπορούν, με απόφαση του ΕΟΠΥΥ, να χορηγούνται πανάκριβα σκευάσματα για παθήσεις, όπως ο καρκίνος και η σκλήρυνση κατά πλάκας, δίνοντας ένα τέλος στον Γολγοθά των ασθενών που αναγκάζονταν να τα αναζητούν από νοσοκομείο σε νοσοκομείο
Προσωρινή λύση στο πρόβλημα με τα φάρμακα για σοβαρές παθήσεις δίνει η διοίκηση του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ).

Five ways pharma uses social media


The corporate presence

Traditional pharma websites – CompanyName.com sites – have generally been online for more than a decade. So the first step into social media tends to add to these sites with an equivalent presence on sites like YouTube, Twitter, Facebook and even, in some cases, Google+.
The social media accounts are usually run by the corporate communications team and, allowing for some variation in terms of conversational voice, tone, level of participation and type of information shared, generally concentrate on pushing out links to company information.

Bayer HealthCare sells off PET tracer assets to Piramal


Bayer HealthCare has announced the sale of its PET tracer assets to fellow healthcare company Piramal Imaging.

The agreement pertains to a set of tracers that Bayer had intended to develop as in-vivo diagnostic agents, including the late-stage investigational PET compound florbetaben, for use in the detection of beta-amyloid plaques in the brain.

GlaxoSmithKline's Panadol sponsors ITV show Lemonaid


GlaxoSmithKline's leading pain relief brand Panadol is being advertised through a new ITV1 primetime show, thanks to a high-profile sponsorship deal.

European regulators propose way forward for publication of full clinical trial data


A group of European regulators have set out a way forward for the publication of the results of clinical trials of authorised medicines. 'Open clinical trial data for all? A view from regulators', published in the journal PLoS Medicine, responds to an article in the same issue by Doshi and colleagues, which calls for open access to all clinical-trial data so that independent re-analysis of medicines' benefits and risks can be conducted.