Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Ποιες είναι οι φαρμακευτικές εταιρείες που θα κυριαρχήσουν στη μάχη των γενοσήμων



Δύο αμερικάνικες, μία ισραηλινή και δύο ελληνικές επιχειρήσεις έχουν πέσει στη μάχη των γενοσήμων, που από τους περισσότερους θεωρούνται τα φάρμακα του μέλλοντος.


Πληροφορίες από τον κλάδο του φαρμάκου υποστηρίζουν ότι φέτος τα γενόσημα θα φθάσουν στο 25% της συνολικής φαρμακευτικής δαπάνης που εκτιμάται στα 2,9 δισ. ευρώ, από περίπου 20% που ήταν πέρυσι. Αυτό σημαίνει ότι ο τζίρος του για το 2013 εκτιμάται στα 725 εκατ. ευρώ από περίπου 580 εκατ. ευρώ πέρυσι.


Η συνταγογράφηση από τη μία με βάση τη δραστική ουσία και όχι την εμπορική ονομασία του φάρμακου και το γεγονός ότι οι ασφαλισμένοι είναι υποχρεωμένοι να καλύπτουν μέρος της δαπάνης για την αγορά φαρμάκων θεωρείται ότι θα εκτοξεύσει την ζήτηση γενοσήμων.
 

Ποιοι όμως είναι οι πρωταγωνιστές σε αυτή την αγορά;


H Μylan Inc είναι μια παγκόσμια δύναμη στις ΗΠΑ. Απασχολεί περίπου 19.000 υπαλλήλους, διακινεί πάνω από 1.000 διαφορετικά προϊόντα και εξυπηρετεί πελάτες σε περισσότερες από 150 χώρες και περιοχές. Έχει παγκόσμια παραγωγή άνω των 45 δισ. τεμαχίων.

Ιδρύθηκε το 1901, σήμερα κατατάσσεται ανάμεσα στις 10 κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρείες στον κόσμο. Με έδρα το Ισραήλ, η Teva δραστηριοποιείται σε 60 χώρες, με πάνω από 46.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο.


Η Watson είναι η μόνη -σε σχέση με τις προηγούμενες- που διαθέτει παραγωγική βάση στην Ελλάδα, καθώς έχει εξαγοράσει την ελληνική Specifar. Η πολυεθνική συγκαταλέγεται μεταξύ των πέντε μεγαλύτερων, βάσει συνταγογραφήσεων, φαρμακευτικών εταιρειών στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ έχει εμπορικές δραστηριότητες σε πολλές διεθνείς αγορές. Οι πωλήσεις του Ομίλου το 2011 εκτιμάται ότι ανήλθαν σε 4,2 δισ. δολ.


ELPEN: Σήμερα η εταιρεία κατατάσσεται στη 8η θέση σε μια αγορά με 400 και πλέον φαρμακευτικές εταιρείες, εγχώριες και πολυεθνικές. Στo δυναμικό της έχει εντάξει 560 άτομα, από τα οποία 250 είναι ειδικευμένα στελέχη στα τμήματα πωλήσεων και marketing, που ενημερώνουν 24.000 ιατρούς και 3.500 φαρμακοποιούς για τα προϊόντα της ELPEN σε όλη την ελληνική επικράτεια. Ο ετήσιος κύκλος εργασιών της το 2011 ήταν 126 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, από το 2000 η ELPEN έχει εξασφαλίσει συνεργασίες για πρωτότυπα φαρμακευτικά σκευάσματα με πολυεθνικές εταιρείες, όπως η Novartis, η Baxter, η Bayer, ηLundbeck, η Euritalia και πρόσφατα η Ferring.


Pharmathen: Με τρία τελευταίας τεχνολογίας ερευνητικά εργαστήρια και δύο παραγωγικές μονάδες, ηPharmathen είναι μία πλήρως καθετοποιημένη εταιρεία με δραστηριότητες που εκτείνονται από την ανάπτυξη φαρμακευτικών προϊόντων έως και τη διανομή τους. Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας περιλαμβάνει περισσότερα από 800 άτομα, τα οποία εργάζονται στους τομείς Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D), παραγωγής και διανομής των φαρμάκων σε περισσότερες από 85 χώρες παγκοσμίως. Σήμερα τα προϊόντα της Pharmathen είναι εγκεκριμένα σε όλες τις αγορές της ΕΕ, έχουν χορηγηθεί δικαιώματα διανομής στις μεγαλύτερες φαρμακευτικές εταιρείες στον κόσμο, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και στον Καναδά. Οι πωλήσεις της Pharmathen το 2010 ανήλθαν συνολικά σε 130 εκατ. ευρώ.


Πηγή: Reporter.gr

Special Offer


Big Pharma Learned The Wrong Marketing Lesson



Large pharmaceutical companies like Pfizer and Merck MRK  are often celebrated for their marketing acumen. But, when compared with really successful marketing companies like the Internet giant Google their performance is less than stellar.  True marketing leaders must innovate continuously to stay ahead of the market, by creating needs, rather than only responding to them.  To them, marketing begins with choosing which products to develop and ends with the sales process. That is what Google has accomplished with Google Glass.


With the advent of the Information Age, marketing has been transformed from mass distribution to targeted, individualized communications aimed at smaller and smaller demographic groups.  Recipients of marketing messages are chosen based on criteria such as age, income level and the last item for which they searched on the Internet.  Eventually, marketing efforts could become unique to the individual for whom it is intended.

Translating value in pharma marketing



A new approach to marketing could build upon Kotler's idea of 'exchanging value' to bring genuine beneficial outcomes for customers, patients and society at large

It is over ten years since Philip Kotler defined marketing as an 'exchange of value'. As a respected Harvard Professor, people generally sit up and take notice of Kotler - love him or hate him, he is part of the fabric of marketing. Through the decade following his pronouncement, pharmaceutical marketers have experienced the kind of turbulence that Kotler loves to characterise.

In pharma, we have truly started to feel the full force of evidence-based purchasing - a challenge to the normal rules by which we have operated. For some this has meant a fundamental shift in approach, but for Kotler devotees, marketing has always been about an exchange of value, and so little has actually changed. As our world evolves, the value concept becomes ever more important for pharma marketing; after all, value-based pricing is now almost a household name for many of us.