Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Cegedim Strategic Data Ranks Pharmaceutical Companies' Social Media Presence


Cegedim Strategic Data, leading provider of integrated healthcare market research and worldwide promotional audits, has initiated a study comparing the ranking of pharmaceutical companies' spend on traditional promotional channels to their presence on two leading social media channels - Facebook and Twitter. 

The analysis of social network presence was conducted worldwide for November 2011 focusing on the top 100 pharmaceutical companies in terms of traditional sales force and marketing channel spending. CSD then identified the Top 30 pharmaceutical companies for Facebook and for Twitter based on their presence and healthcare-focused activities. 

Κυκλοφόρησε η ετήσια έκθεση του ΟΟΣΑ για την Υγεία


Κυκλοφόρησε πρόσφατα για έκτη συνεχή χρονιά η ετήσια έκθεση «Health at a Glance» του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ). Στην έκθεση περιλαμβάνονται στοιχεία που αφορούν τις δαπάνες υγείας στις 34 χώρες-μέλη του οργανισμού καθώς και στοιχεία από ορισμένες χώρες που δεν είναι μέλη του οργανισμού. 

Η έκθεση περιλαμβάνει επίσης στοιχεία που αφορούν στο προσδόκιμο ζωής, τη νοσηρότητα και θνησιμότητα των πληθυσμών από διάφορες αιτίες όπως είναι ο καρκίνος τα καρδιακά νοσήματα και άλλες σοβαρές ασθένειες κ.α. 

Αν θέλετε «κατεβάσετε» την έκδοση πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο.

 
Μπορείτε επίσης να «κατεβάσετε» μια σειρά από διαφάνειες σε μορφή power point τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε παρουσιάσεις σας. Για να κατεβάσετε τις διαφάνειες πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο.


 

Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα

Συνεπής στην πιστωτική της πολιτική παραμένει η Abbott Ελλάς


Αναλλοίωτη έχει παραμείνει η πιστωτική πολιτική της φαρμακευτικής Abbott Ελλάς, τα τελευταία 2 χρόνια. Αυτό δηλώνει η κ. Άντζελα Βερναδάκη, διευθύντρια εταιρικών υποθέσεων στην εταιρεία με αφορμή καταγγελίες εκπροσώπων των φαρμακαποθηκαρίων σχετικά με την απαίτηση κάποιων εταιρειών να εξοφλούνται είτε τοις μετρητοίς είτε με προέμβασμα.

«Η Abbott Ελλάς ουδέποτε απαίτησε κατάργηση της χορηγούμενης πίστωσης προς τους φαρμακέμπορους, ούτε και απαίτησε πληρωμή τοις μετρητοίς ή πληρωμή με προέμβασμα». Και σημειώνει: «Η πιστωτική πολιτική της εταιρείας, παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες, έχει παραμείνει αναλλοίωτη κατά την τελευταία διετία». Καταλήγοντας αναφέρει πως «όλα τα προϊόντα της «Abbott Ελλάς» συνεχίζουν να διατίθενται κανονικά στην ελληνική αγορά. Επίσης η εταιρεία δεν έχει λάβει καμία ενημέρωση σχετικά με δυσκολίες πρόσβασης των ασθενών στις θεραπείες τους».