Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τετάρτη 18 Απριλίου 2012



Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα

Τι προβλέπει το περίφημο σχέδιο Carone για τη μεταρρύθμιση στον χώρο της Υγείας στην Ελλάδα

Το σχέδιο Carone αποτελεί  για το υπουργείο Υγείας την κατευθυντήρια γραμμή της πολιτικής αναδιάρθρωσης των υπηρεσιών περίθαλψης των Ταμείων και του ΕΣΥ στην Ελλάδα.

Στο εισαγωγικό τους σημείωμα οι συντάκτες του σχεδίου σημειώνουν:  «Με δεδομένες τη διαφθορά και τη δυσκολία εξεύρεσης υγειονομικού εξοπλισμού, καθώς και την ανάγκη να ελεγχθούν οι δαπάνες, είναι σημαντικό να υπάρξει συμφωνία (μεταξύ κυβέρνησης, φαρμακευτικών εταιρειών, γιατρών, φαρμακειών, χονδρεμπόρων και των οργανώσεων των ασθενών) σε έναν κώδικα καλής συμπεριφοράς (κανόνων και προτύπων) όσον αφορά τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ όλων των μερών».


Πιο αναλυτικά το σχέδιο Carone προβλέπει:

Βουλιάζει στα χρέη ο ΕΟΠΥΥ


Δυσοίωνο διαγράφεται το μέλλον του Ενιαίου Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) και κατ' επέκταση των ασφαλισμένων του. Το σούπερ Ταμείο, το οποίο «γεννήθηκε» από τη συνένωση των κλάδων υγείας του ΙΚΑ, του ΟΑΕΕ (ελευθεροεπαγγελματίες), του ΟΠΑΔ (Δημόσιο) και του ΟΓΑ, με στόχο την καθιέρωση ισότιμων παροχών για όλους τους δικαιούχους και τον εξορθολογισμό των δαπανών, αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης.

«Ο ΕΟΠΥΥ μοιάζει με φούσκα έτοιμη να σκάσει» λένε παράγοντες του χώρου της κοινωνικής ασφάλισης, γιατί «άρχισε να συγκεντρώνει Ταμεία χωρίς να έχει τα απαιτούμενα εχέγγυα».

In-market access, optimising the brand value proposition


Pharmaphorum | Cassandra Rix

The cost-constrained healthcare environment continues to demand that pharma demonstrates convincing incremental brand value. At the same time the hurdles to gaining reimbursement or coverage and allowing clinical uptake are becoming more complex and without doubt the absolute requirement to engage more payer stakeholders in launch preparation is clear.

Consumers getting comfortable with social media as a health resource


Medical marketing & Media | Matthew Arnold  

Around a third of US adults use social media as a health resource, according to a survey by PricewaterhouseCoopers – whether seeking out medical info, sharing symptoms and experiences or rating drugs, devices, doctors, hospitals and health plans.

The consulting giant surveyed 1,060 US adults and found that 42% have viewed health-related consumer reviews (more or less evenly split between reviews of treatments, doctors, hospitals and health insurers) through social networks like Twitter and Facebook. A third have read of friends' or family members' health experiences through social media, while 29% have read of other patients' experience with a disease they have and 24% have viewed health-related videos and images posted by other patients.

Towards a robust global framework for conduct and oversight of clinical trials


European Medicines Agency publishes reflection paper with practical guidance on the assurance of ethical and GCP standards in the conduct of clinical trials included in marketing authorisation applications submitted in the EU. The European Medicines Agency today published the final reflection paper on ethical and good clinical practice (GCP) aspects of clinical trials of medicinal products for human use conducted outside of the European Union (EU)/European Economic Area (EEA) and submitted in marketing authorisation applications to the EU regulatory authorities.