Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Κανένας ξυλοδαρμός η χειροδικία δεν συνέβη δηλώνει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιωτικών Κλινικών


Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιωτικών Κλινικών κ. Γρηγόρης Σαραφιανός με δήλωση του δίνει τη δική του εκδοχή για τα όσα συνέβησαν κατά τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας  στο Υπουργείο Υγείας.

«Απαντώντας στο Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Υγείας της 4-4-2012 και στην προσωπική επίθεση εναντίον μου που εξαπέλυσε ο Υπουργός Υγείας, δηλώνω, κατά τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, ότι κανένας ξυλοδαρμός η χειροδικία δεν συνέβη, παρά κάποιες μικρές υλικές ζημίες από αγανακτισμένους απλήρωτους εργαζόμενους, οι οποίοι, στα πλαίσια της 24ωρης Πανελλαδικής Απεργίας της ΟΣΝΙΕ(Ομοσπονδία Συλλόγων Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων Ελλάδας), συμμετείχαν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας της Ομοσπονδίας τους στο Υπουργείο Υγείας και τις οποίες φυσικά καταδικάζω.

Όσο για δήθεν οργάνωση των επεισοδίων κατά την διάρκεια συγκέντρωσης που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα σε ξενοδοχείο της Αθήνας, ο κος Υπουργός μάλλον μπερδεύεται και εννοεί την προ εικοσαημέρου συνάντηση μας με το συνδικαλιστικό όργανο των εργαζομένων για την υπογραφή νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

Στην συνδικαλιστική μου διαδρομή των 30 ετών πάντα χρησιμοποιούσα τον διάλογο, τα επιχειρήματα, τις συζητήσεις και ποτέ πράξεις βίας, οι οποίες άλλωστε είναι αντίθετες με την παιδεία μου.

Αναφορικά με την εντολή που έδωσε ο Υπουργός Υγείας στην Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ για διακοπή των συνομιλιών της μαζί μου, οφείλω να υπενθυμίσω στον Υπουργό ότι στην ηγεσία της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιωτικών Κλινικών δεν με διόρισε ο ίδιος, αλλά εκλέχτηκα με την ψήφο των συναδέλφων μου, τα συμφέροντα των οποίων υπηρετώ, προασπίζω και εκπροσωπώ.

Ακόμη, ο κύριος Υπουργός στην προσπάθεια του για προσωπικό μου εκφοβισμό, έδωσε χθες 4-4-2012, στις 15.00, εντολή στο Σώμα Επιθεωρητών του Υπουργείου Υγείας για κατεπείγοντα εξονυχιστικό έλεγχο της Ιδιωτικής μου Κλινικής. Δηλώνω ότι οι μέθοδοι αυτοί, που παραπέμπουν σε άλλες εποχές και έχουν στόχο την φίμωση κάθε συνδικαλιστικής φωνής δεν με πτοούν, αλλά αντίθετα με πεισματώνουν να συνεχίσω τον αγώνα μου για τα δίκαια του κλάδου και για την προάσπιση των συμφερόντων της Ιδιωτικής Υγείας στη χώρα μου.


Όσο για την ‘’ταμπακιέρα’’, οι Ιδιωτικές Κλινικές στους 3,5 μήνες λειτουργίας του ΕΟΠΥΥ έχουν λάβει μόνο 28 εκατ. Ευρώ, σε αντίθεση με άλλο κλάδο παροχου υγείας που έχει λάβει μέχρι σήμερα περισσότερο από 1 δις ευρώ, παρά την γραπτή δέσμευση του Υπουργείου Υγείας στις 23 Μαρτίου 2012 για άμεση εκταμίευση 110 εκατ. Ευρώ, τα οποία ποτέ δεν καταβλήθηκαν μέχρι σήμερα και αποτέλεσε την αφορμή για την χθεσινή εκδήλωση διαμαρτυρίας των Ιδιοκτητών των Ιδιωτικών Κλινικών.

Τελειώνοντας, θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε δεκάδες συναδέλφων μου για την συμπαράσταση τους στην προσωπική επίθεση που δέχτηκα και στην προσπάθεια εκφοβισμού μου».


Γρηγόρης Σαραφιανός
Πρόεδρος ΔΣ