Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Takeda – Νέες Επενδύσεις στην Ελλάδα





Η ιαπωνική εταιρεία, δηµιούργησε στην Ελλάδα hub µέσω του οποίου ελέγχονται όλες οι αγορές των Βαλκανίων στις οποίες έχει παρουσία.
Όπως εξηγεί ο CFO της Takeda Hellas, Ευθύµης Γιαννούλης, η ελληνική αγορά παραµένει εξαιρετικά σηµαντική για τον ιαπωνικό όµιλο και η επένδυση που πραγµατοποιήθηκε για τη δηµιουργία του hub εντάσσεται σε αυτήν τη στρατηγική. Η συγκυρία στο εγχώριο real estate ήταν ευνοϊκή για την επιλογή γραφείων στο Μαρούσι, ενώ όλο το πλάνο µετεγκατάστασης στους νέους χώρους πραγµατοποιήθηκε µε Έλληνες συνεργάτες. Στο πλαίσιο αυτό, η Takeda Hellas ενισχύθηκε  σε ανθρώπινο δυναµικό, επενδύοντας σταθερά στην εκπαίδευσή του, µε έµφαση στην ανθρωποκεντρική φιλοσοφία του οµίλου.
Η Takeda ιδρύθηκε το 1781 και µετρά 235  χρόνια ζωής.  Σήµερα συγκαταλέγεται στους κολοσσούς του κλάδου, µε πωλήσεις (2014) που έφτασαν τα 1,8 τρισ. γεν (13,7 δισ. ευρώ περίπου) και 31.000 εργαζοµένους σε όλο τον κόσµο., γνωρίζει καλά την ελληνική αγορά. Στις αρχές της δεκαετίας του 1960 η Βιανέξ είχε εξασφαλίσει την αποκλειστική αντιπροσωπία της ιαπωνικής φαρµακοβιοµηχανίας για την Ελλάδα, ενώ το πρώτο της µεγάλο εργοστάσιο τη δεκαετία του 1970 είχε κατασκευαστεί µε know-how της εταιρείας από την Οσάκα. H Takeda, πέραν εταιρειών όπως η Βιανέξ και η Lilly, συνεργάζεται και µε άλλους µεγάλους οµίλους στην Ελλάδα, µεταξύ των οποίων η Elpen.

Η εταιρία έχει ισχυρή παρουσία στην Ευρώπη και στις ταχέως αναπτυσσόµενες αγορές, όπως τη Ρωσία, τη Λατινική Αµερική, την Ασία και τη Μέση Ανατολή. Δραστηριοποιείται σε συγκεκριµένες φαρµακευτικές κατηγορίες, όπως ογκολογία, γαστρεντερολογία, παθήσεις αναπνευστικού, αντιµετώπιση του πόνου κ.ά., κι έχει κατασκευάσει ένα ευέλικτο επιχειρηµατικό µοντέλο γύρω από την εταιρική συνεργασία, µε στόχο να αυξήσει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της και να επεκτείνει τη γεωγραφική εµβέλειά της.

Από το 2008 ο ιαπωνικός όµιλος βρίσκεται σε τροχιά παγκόσµιας εξάπλωσης, µε στόχο να καταστεί ένας από τους µεγαλύτερους παγκόσµιους παίκτες στο Specialty Care. Πραγµατοποίησε δύο µεγάλες εξαγορές, της Nycomed και νωρίτερα της Millennium Pharmaceuticals, µέσω των οποίων "πλασαρίστηκε" στις θέσεις των µεγαλύτερων φαρµακοβιοµηχανιών παγκοσµίως. Στο πλαίσιο αυτό, τα αποτελέσµατα του α' εξαµήνου που ανακοίνωσε η εταιρεία ήταν σηµαντικά ενισχυµένα, µε αύξηση πωλήσεων κατά 3,8% και κερδοφορίας κατά 3,7%.