Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Εφτά στους δέκα γιατρούς δηλώνουν ότι είναι από λίγο έως καθόλου ικανοποιημένοι από τον Ενιαίο Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας


Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (ΙΣΑ) που πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της εταιρείας Prognosis σε γιατρούς  και ασφαλισμένους.  

Είναι ενδεικτικό ότι το 74% των ιδιωτών γιατρών, οι οποίοι ήταν έως πρότινος συμβεβλημένοι με τα επιμέρους Ταμεία του ΕΟΠΥΥ ή συνεχίζουν να είναι και τώρα συμβεβλημένοι, δεν γνωρίζει πότε θα πληρωθεί ενώ το 60% δεν έχει ενημερωθεί ούτε καν για τον τρόπο αμοιβής του. 

Σημειώνεται ότι από τους γιατρούς που συμμετείχαν στην έρευνα το 65% ήταν μη συμβεβλημένοι και το 35% παρέχουν υπηρεσίες στο νέο Ταμείο ενώ περισσότεροι από έξι στους δέκα γιατρούς αρνούνται να συμβληθούν με το νέο οργανισμό. Συγκεκριμένα, από το ποσοστό των μη συμβεβλημένων το 64% δηλώνει ότι δεν σκοπεύει να συνεργαστεί στο μέλλον με τον ΕΟΠΥΥ κάνοντας λόγο για «επαγγελματική εξαθλίωση».

Οι απόψεις των ασφαλισμένων

Παρόμοιες απόψεις με τους γιατρούς εκφράζουν και οι ασφαλισμένοι. Είναι ενδεικτικό ότι ένας στους τρεις ασφαλισμένους θεωρεί ότι η κατάσταση άλλαξε προς το χειρότερο.
 
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας το 43% των ασφαλισμένων δήλωσαν ότι πληρώνουν πιο πολλά χρήματα για τα φάρμακα τους και το 39,4% για τις εργαστηριακές τους εξετάσεις.
«Οι ασφαλισμένοι καλούνται να πληρώσουν συμμετοχή για τις εργαστηριακές και απεικονιστικές τους εξετάσεις ύψους 15%, ενώ σε ό,τι αφορά τις χρόνιες παθήσεις όπως είναι για παράδειγμα οι στεφανιαία νόσος αυξήθηκε η συμμετοχή των ασθενών για την φαρμακευτική περίθαλψη τους», δήλωσε το προεδρείο του ΙΣΑ προσθέτοντας ότι «τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι θα έπρεπε να γίνει αυτό που είχαμε ζητήσει, δηλαδή να αναβληθεί η έναρξη λειτουργία του και να διεξαχθεί πρώτα ουσιαστικός διάλογος».
«Αλαλούμ» όμως φαίνεται να επικρατεί και στην διαδικασία των ραντεβού, αφού μόλις το 28% των ασφαλισμένων γνωρίζει την ύπαρξη του τηλεφωνικού αριθμού «184».