Η Sanofi-Aventis
Ελλάδας ανακοινώνει την αλλαγή της εταιρικής της ταυτότητας, η οποία
ισχύει από 1ης Ιανουαρίου 2012, σε συνέχεια της απόφασης της αλλαγής της
ταυτότητας του Ομίλου. Η ελληνική θυγατρική θα καλείται πλέον Sanofi
Ελλάδας.
Η επωνυμία Sanofi συμβάλλει περαιτέρω στην ενίσχυση της παγκόσμιας αναγνωρισιμότητας της εταιρείας και της εικόνας της με ένα σαφές εμπορικό σήμα.
Μέσα από το νέο λογότυπο αναδεικνύεται το όραμα της Sanofi, όπου ο ασθενής βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων των εργαζομένων της, προσφέροντας ελπίδα και υγεία σε περίπου 7 δισ. ανθρώπους παγκοσμίως.
Παράλληλα, το νέο εμπορικό σήμα θέλει να τονίσει την καινοτομία, την προσαρμοστικότητα και την ανάπτυξη της Sanofi στα νέα δεδομένα, θέτοντας πάντα τον ασθενή σε προτεραιότητα και καταδεικνύοντας την ποικιλομορφία των εργαζομένων της εταιρείας, την κουλτούρα της και την τεχνογνωσία της.