Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Στρατηγική συμμαχία NOVARTIS - ΕΛΠΕΝ


Στρατηγική συμμαχία με χρονικό ορίζοντα τεσσάρων ετών  συνήψε η Novartis με την ΕΛΠΕΝ. Η συμμαχία αφορά στην συν-προώθηση (co-promotion) έξι φαρμακευτικών σκευασμάτων για την υπέρταση, τις καρδιακές παθήσεις καθώς και τον σακχαρώδη διαβήτη.

Τη σημασία και τα οφέλη για την ελληνική οικονομία και επιχειρηματικότητα, το σύστημα Υγείας, τους ασθενείς, τους εργαζόμενους και την κοινωνία, τα οποία απορρέουν από τη συνεργασία μιας πολυεθνικής και μιας ελληνικής φαρμακευτικής εταιρίας ανέδειξαν με σχετική συνέντευξη τύπου χθες (Τετάρτη 23/11/11) οι κκ. Κωνσταντίνος Φρουζής, αντιπρόεδρος  Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής Novartis Hellas και γενικός γραμματέας ΣΦΕΕ και Θεόδωρος Τρύφων, αντιπρόεδρος της ΕΛΠΕΝ και  της ΠΕΦ.

Ο κ. Φρουζής στη διάρκεια της ομιλίας του υπογράμμισε τη συμβολή της Novartis στην Ελληνική οικονομία. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι: «Η Novartis Hellas όσα χρόνια δραστηριοποιείται στην Ελλάδα αποδίδει ένα μεγάλο τμήμα του κύκλου εργασιών της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, μέσω πληρωμών φόρων (άμεσων και έμμεσων), προμηθευτών, μισθοδοσίας, ασφαλειών, επενδύσεων για έρευνα, προστιθέμενη αξία παραγωγής κι εμπορικών συνεργασιών κτλ». Επίσης ανέφερε ότι το 2010, μολονότι ήταν μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για τη φαρμακοβιομηχανία,  τα ποσά που απέδωσε η εταιρία του στην Ελληνική κοινωνία ξεπέρασαν συνολικά τα  150 εκατ ευρώ.

Σχετικά με τη στρατηγική συμμαχία με την ΕΛΠΕΝ ανέφερε ότι πρόκειται για επένδυση 30 εκατ. ευρώ που επικεντρώνεται στο co-marketing φαρμάκων. Μάλιστα, η συγκεκριμένη συνεργασία της Novartis Hellas έχει αποτελέσει Best Practice για ολόκληρο τον Όμιλο της Novartis, διεθνώς. «Εμείς στη Novartis Ηellas», τόνισε ο κύριος Φρουζής,  «θεωρούμε ότι σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία για τη χώρα μας το ζήτημα της εταιρικής υπευθυνότητας είναι κλειδί για να μπορέσει  ο τόπος μας να αντεπεξέλθει στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί».

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο κ. Τρύφων της ελληνικής φαρμακευτικής τόνισε ότι στην παρούσα φάση πρέπει να ληφθεί υπόψη και η αναπτυξιακή διάσταση της εγχώριας φαρμακοβιομηχανίας. Επεσήμανε ακόμη την ανάγκη δημιουργίας ενός σταθερού πλαισίου πολιτικής  μέσα από το οποίο θα εξορθολογιστούν οι δαπάνες υγείας και θα περιοριστεί η φαρμακευτική δαπάνη.

«Η παντελής έλλειψη φαρμακευτικής πολιτικής, κανόνων, μετρήσεων και ελέγχου, μας οδήγησαν στα σημερινά δεδομένα. Από αυτό το σημείο λοιπόν πρέπει να ξεκινήσουμε. Να καταλήξουμε στο κατάλληλο για την χώρα μας πλαίσιο πολιτικής, να βάλουμε κανόνες και να παρακολουθήσουμε την κατανάλωση» είπε ο κ. Τρύφων, εκτιμώντας ότι «μονοδιάστατες προσεγγίσεις όπως π.χ. η επικέντρωση στις τιμές, όταν αδυνατούμε να ελέγξουμε την υποκατάσταση, θα οδηγήσει σε αντίθετα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα».

Οι επικεφαλής των δύο εταιριών κατέθεσαν επίσης τις δικές τους διαρθρωτικές προτάσεις προς την ηγεσία του υπουργείου Υγείας, οι οποίες συνοψίζονται στα εξής:
  • Εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης σε όλα τα ασφαλιστικά ταμεία
  • Μέτρα για τα εκτός πατέντας και γενόσημα φάρμακα
  • Ηλεκτρονικό σύστημα ανίχνευσης κουπονιών, πλαστών συνταγών και αποφυγή παρανομιών (το οποίο άρχισε να υλοποιείται από τον EOΦ)
  • Άμεση εξόφληση των συσσωρευμένων χρεών από Νοσοκομεία, Ταμεία/ΙΚΑ
  • Στενή παρακολούθηση κι άλλων κέντρων κόστους της υγείας μιας και το φάρμακο αντιπροσωπεύει μόλις το 16% της Υγείας και το 13% των Νοσοκομειακού κόστους λειτουργίας
  •  
     

Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα…