Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing


Η Ελληνική Εταιρία Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.), στο πλαίσιο του 8ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Marketing – Αξία / Καινοτομία / Προσαρμογή θα επιβραβεύσει την καινοτομία και τη δημιουργικότητα, μέσω του διαγωνισμού «Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing». Οι 17 εκστρατείες που συμμετέχουν στο διαγωνισμό αφορούν σε ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν την τριετία 2009-2011. Η παρουσίαση των εννέα επικρατέστερων εκστρατειών και η βράβευση των καλύτερων επικοινωνιακών πρακτικών θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου, στο κλείσιμο των εργασιών του Συνεδρίου.
Ο φετινός διαγωνισμός, σε σχέση με τις προηγούμενες διοργανώσεις, έχει εμπλουτιστεί με τρεις κατηγορίες, και οι συμμετέχοντες θα διαγωνιστούν για την καλύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία σε: 
  •  Ενημέρωση του κοινού 
  • Φαρμακευτικά προϊόνταευρείας χρήσης και
  • Φαρμακευτικά προϊόντα εξειδικευμένης αγοράς.
 Στόχος του διαγωνισμού είναι να αναγνωρίσει και να επιβραβεύσει τη δημιουργική άμιλλα, και τις επιτυχημένες, αποτελεσματικές ενέργειες επικοινωνίας και μάρκετινγκ, τόσο σε επίπεδο εταιριών όσο και σε επίπεδο στελεχών, και να ενθαρρύνει την ευρύτερη δυνατή εφαρμογή σύγχρονων, καινοτόμων μέσων και μεθόδων μάρκετινγκ.

Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων θα γίνει σε δυο φάσεις: στην προκριματική φάση με την αξιολόγηση των 17 υποψηφιοτήτων από εκλεκτή επταμελή κριτική επιτροπή, και στην τελική φάση, με την αξιολόγηση των 9 επικρατέστερων συμμετοχών, από το συνεδριακό κοινό. Τα κριτήρια, τόσο της αξιολόγησης όσο και της επιβράβευσης, είναι η αποτελεσματικότητα, η δημιουργικότητα, η πρωτοτυπία, η καινοτομία, η ποικιλία μέσων και μεθόδων, η χρήση ερευνών και μελετών και αξιοποίησή τους, η δομή και σαφήνεια της παρουσίασης.

Οι φετινές συμμετοχές καλύπτουν ποικίλες θεραπευτικές κατηγορίες, που αναφέρονται σ’ ένα μεγάλο αριθμό ασθενών, και περιλαμβάνουν ασθένειες όπως ο διαβήτης, ο καρκίνος του τραχήλου της μήτρας, οι οφθαλμολογικές βλάβες, η υψηλή πίεση, οι ρευματικές παθήσεις, η ψωρίαση και η νόσος του Crohn, το άσθμα και τα αναπνευστικά προβλήματα, οι νευρολογικές παθήσεις, η σκλήρυνση κατά πλάκας κ.α.

Ο Πρόεδρος της επταμελούς κριτικής επιτροπής Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης, Καθηγητής Marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σημειώνει «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την ποιότητα των συμμετοχών στα Αριστεία του Συνεδρίου της Ε.Ε.Φα.Μ. Και οι 17 συμμετοχές είναι πολύ αξιόλογες και πληρούν τα κριτήρια που έχουμε θέσει τόσο ως επιτροπή όσο και ως Ε.Ε.Φα.Μ., όπως π.χ. τη δημιουργικότητα, την καινοτομία, την πρωτοτυπία, την αποτελεσματικότητα, την άρτια δομή κ.λπ. Είναι όλες υποψηφιότητες που καταφέρνουν να αναδείξουν τη σπουδαιότητα του marketing και την αξία που προσθέτει για την κατανόηση των αναγκών και την ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών, πολλώ δε μάλλον για ένα ‘ευαίσθητο’ κοινωνικό αγαθό όπως είναι το φάρμακο.

Το έργο της επιτροπής στην προκριματική φάση είναι κρίσιμο και δύσκολο. Θα σεβαστούμε τον κώδικα δεοντολογίας και με αξιοκρατικά κριτήρια θα επιλεγούν οι 9 καλύτερες και ποιοτικότερες δουλειές που θα παρουσιαστούν, τελικά στο Συνέδριο. Ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλους και ευχαριστούμε όλους τους επαγγελματίες που εργάζονται με θέληση και πείσμα ώστε να πραγματοποιούν διαχρονικές δουλειές που αποτελούν σημείο αναφοράς για όλους τους επαγγελματίες του χώρου, αλλά που πάνω απ’ όλα προσφέρουν ουσιαστικό κοινωνικό έργο». 

Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα