Μόλις
κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλη.
Το
βιβλίο φιλοδοξεί να καλύψει το απόλυτο κενό σε ό,τι αφορά το πεδίο του
φαρμακευτικού μάρκετινγκ στην ελληνική βιβλιογραφία. Στην ύλη ενσωματώθηκαν
όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη
δεοντολογία του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών και των άλλων συναφών προϊόντων. Ενδεικτικά,
στα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνονται:
- Ανάλυση του περιβάλλοντος του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
- Ο σχεδιασμός της στρατηγικής Μάρκετινγκ
- Η εφαρμογή του συστήματος Key Account Management από τις φαρμακευτικές εταιρείες
- Ο ρόλος των social media στο Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ
- Η διαχείριση των κρίσεων στον φαρμακευτικό κλάδο
- Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και η ηθική συμπεριφορά των φαρμακευτικών εταιρειών
- Οι στρατηγικές ανάπτυξης των φαρμακευτικών εταιρειών
- Ο σχεδιασμός του Προγράμματος Μάρκετινγκ
Το
βιβλίο εξυπηρετεί τις μαθησιακές και επαγγελματικές ανάγκες στελεχών
επιχειρήσεων και οργανισμών που εργάζονται στον κλάδο των προϊόντων και
υπηρεσιών υγείας και θέλουν να αποκτήσουν, να συστηματοποιήσουν ή να
εμπλουτίσουν τις γνώσεις που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο πεδίο.
Το
βιβλίο καλύπτει επίσης τις μαθησιακές ανάγκες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών
σπουδαστών των φαρμακευτικών σχολών, καθώς και άλλων ΑΕΙ, ΤΕΙ και κολεγίων που
υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την οργάνωση και διοίκηση μονάδων
υγείας.