Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Φάρμακα στα σούπερ μάρκετ θέλει η τρόικα



Το θέμα έπεσε ξανά στο τραπέζι, κατά τη χθεσινή συνάντηση του εκπροσώπου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην τρόικα Ματίας Μορς με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας.


Ο Ματίας Μορς ζήτησε να μπορούν να διατεθούν τα ΜΗΣΥΦΑ και από τα σούπερ μάρκετ, προκειμένου να επωφεληθούν οι καταναλωτές από τον ανταγωνισμό. Το αίτημα απορρίφθηκε από το Υπουργείο Υγείας, με δύο βασικά επιχειρήματα: το πρώτο είναι ότι θα υπάρξει ένα επιπλέον πλήγμα για τα 11.000 φαρμακεία της χώρας, τα οποία δοκιμάζονται σήμερα από την κρίση και τα χρέη των Ταμείων. Το δεύτερο είναι ότι η απελευθέρωση της αγοράς των ΜΗΣΥΦΑ θα προκαλούσε πρόβλημα δημόσιας υγείας.

Η ελληνική πλευρά σημείωσε ότι στη χώρα μας υπάρχει ήδη υπερκατανάλωση φαρμάκων και πως το ενδεχόμενο να πωλούνται από τα σούπερ μάρκετ θα επιβάρυνε την κατανάλωση τους. Για να αποκρόυσουν το αίτημα του Ματίας Μόρς οι κυβερνητικοί παράγοντες αναφέρθηκαν στις περιπτώσεις της Γαλλίας, όπου τα μη συνταγογραφούμενα σκευάσματα χορηγούνται από καταστήματα παρουσία φαρμακοποιού και της Αγγλίας, όπου μόνο τέσσερις κατηγορίες ΜΗΣΥΦΑ διατίθενται «έξω από τον πάγκο».

Ο κ. Μορς δεν επέμεινε, αλλά - σύμφωνα με πληροφορίες - το θέμα είχε τεθεί ξανά στο παρελθόν, κυρίως από τον εκπρόσωπο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Ο αναπληρωτής υπουργός υγείας Μάριος Σαλμάς αναφερόμενος στο συγκεκριμένο αίτημα της τρόικας, τόνισε ότι δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα.




Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα…


Teva Joins Top 10, “Face” of Big Pharma Changing



PharmExecBlog | By Julian Upton 


Teva’s accession to the exclusive group that is the Pharma Top 10 is further proof, according to IMS Health, that branded pharma needs to renounce its product-protected past and embrace the patient-led, specialty-focused future. 


As the first non-western, non-innovative-core company to enter pharma’s global Top 10, according to IMS Health research, Teva’s rise to prominence is not only contributing to “changing the face” of this exalted group, but confirms that the sector as a whole is heading for a “more level playing field”.

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Σκοτώνονται Σαλμάς - Τούντας, μένουν χωρίς φάρμακα οι ασθενείς



Ελευθεροτυπία | Δήμητρα Ευθυμιάδου


Βγήκαν για τα καλά τα μαχαίρια στην Υγεία, με αφορμή τις ελλείψεις φαρμάκων αλλά και τις νέες τιμές που προκαλούν πια σοβαρά προβλήματα στη δημόσια Υγεία. Οι ελλείψεις ακόμη και σε βασικά φάρμακα είναι πλέον κάτι παραπάνω από εμφανείς, ενώ αρχίζουν σταδιακά να εξαφανίζονται από την αγορά και σοβαρά φαρμακευτικά σκευάσματα που απευθύνονται σε βαριά νοσήματα. Αιτία, οι λανθασμένες τιμές που έχουν δοθεί με την υπογραφή του αρμόδιου αναπληρωτή υπουργού Υγείας Μάριου Σαλμά. 


Όμως η αναταραχή αυτή στο χώρο του φαρμάκου, που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο ακόμη και τη ζωή βαριά πασχόντων, έχει φουντώσει την κόντρα μεταξύ του Μ. Σαλμά και του προέδρου του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων, Γιάννη Τούντα. Και αυτό διότι ο αναπληρωτής υπουργός δεν διστάζει να επιρρίπτει ευθύνες στον ΕΟΦ για τις καθυστερήσεις στην τιμολόγηση των φαρμάκων, αλλά και για τα λάθη που έχουν καταγραφεί, με συνέπεια φαρμακευτικές εταιρείες να αποσύρουν σκευάσματά τους από την ελληνική αγορά. 

«Γρηγορόσημο» 500 ευρώ για ταχύτερη αξιολόγηση κλινικής μελέτης



Ημερησία | Ελένη Πετροπούλου

«Γρηγορόσημο» ύψους 500 ευρώ θα καταβάλουν στα νοσοκομεία οι φαρμακευτικές εταιρείες για την αξιολόγηση του φακέλου κατάθεσης και διενέργειας κλινικής μελέτης. Αλλά και το 10% επί του συνολικού κόστους της μελέτης θα εισπράττεται από το νοσοκομείο, ενώ προβλέπεται και επιπλέον 5% ως bonus για τα ιδρύματα εκείνα τα οποία επιδεικνύουν αποτελεσματικότητα και ταχύτητα στην προώθηση των κλινικών μελετών.


Αυτά περιλαμβάνονται στην υπουργική απόφαση που έδωσε στην δημοσιότητα ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Μάριος Σαλμάς, ο οποίος σε συνεργασία με τον τέως πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρόεδρο της Εθνικής Επιτροπής Δεοντολογίας Κωνσταντίνο Δημόπουλο, παρουσίασαν πρόσφατα το νέο καθεστώς που διέπει τις κλινικές μελέτες.

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Τη σημαντική συμβολή της Ελληνικής Φαρμακοβιομηχανίας στο ΑΕΠ της χώρας καταγράφει μελέτη του ΙΟΒΕ


Την κομβική σημασία της εγχώριας παραγωγής φαρμάκων όσον αφορά τη συμβολή της στην ελληνική οικονομία σε όρους ΑΕΠ, απασχόλησης και ανταγωνιστικότητας ανέδειξε σχετική μελέτη που εκπόνησε το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) με τίτλο «Αναπτυξιακές προοπτικές της ελληνικής φαρμακευτικής βιομηχανίας» και η οποία παρουσιάστηκε χθες Τρίτη 5 Μαρτίου 2013 στο Αμφιθέατρο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών.


Η ελληνική παραγωγική φαρμακευτική βιομηχανία διαθέτει χαρακτηριστικά δυναμικού κλάδου για την ελληνική οικονομία και θα μπορούσε να συνεισφέρει στο νέο αναπτυξιακό πρότυπο της χώρας, όπως αναφέρει το ΙΟΒΕ σε έκθεσή του για τις Αναπτυξιακές προοπτικές της ελληνικής Φαρμακευτικής Βιομηχανίας.

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Τι γράφει ο Guardian για τις φαρμακευτικές εταιρίες που λειτουργούν στην Ελλάδα



Το ρεπορταζ του Guardian έχει ως εξής:


Η Ελλάδα αντιμετωπίζει σοβαρές ελλείψεις από φάρμακα εν μέσω ισχυρισμών ότι οι φαρμακευτικές πολυεθνικές έχουν σταματήσει τις αποστολές προς τη χώρα μας λόγω της οικονομικής κρίσης και της ανησυχίας ότι τα φάρμακα θα εξάγονται από μεσάζοντες καθώς οι τιμές είναι υψηλότερες σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Σε εκατοντάδες φάρμακα παρατηρείται χαμηλός ρυθμός ανεφοδιασμού και η κατάσταση χειροτερεύει σύμφωνα με την ελληνική ρυθμιστική αρχή φαρμάκων. Η κυβέρνηση έχει καταρτίσει μια λίστα με περισσότερες από 50 φαρμακευτικές εταιρείες τις οποίες κατηγορεί ότι έχουν σταματήσει να προμηθεύουν τη χώρα μας εξαιτίας των χαμηλών τιμών.

Computing Tools that Power Breakthroughs in Drug Discovery



Computers can crunch drug simulations and drive innovation faster than we've ever seen in our history.



The National Biomedical Computation Resource is developing tools that will drive drug discovery to new heights. This can result in faster generation of new molecular entities, and identify more candidates for drug development, which means fatter product pipelines, and possibly better outcomes.


Top 10 Pharma Advertising Budgets



Direct-to-consumer (DTC) advertising, something that once seemed shocking, has become such a part of the television landscape that it raises few eyebrows any longer. Oh, there was an FDA study and finding last year that calming voice-overs and images of puppies and beach houses did not distract consumers from picking up on the health risks of the products being pitched. And a recent study found that voluntary industry guidelines have been ignored to the point that family-hour viewing often comes with a dose of erectile dysfunction drug advertising. But all in all, it is a part of doing business embraced by consumers and used by drugmakers of all ilk.


While DTC advertising spending has backed off from the $5-billion-a-year highs set during the boom years of the last decade, significant sums are still spent, particularly by the top 10 spenders. According to Nielsen, which tracks the numbers, those 10 last year spent $2.7 billion on ads for TV, magazines, newspapers, radio and billboards. The numbers do not track online advertising, which research shows is growing but still small comparatively. Two-thirds of the top 10's total went to television, and another 30% to magazines, leaving other media to share in about 4%, the Nielsen numbers indicate.


Most of the top 10 largest ad budgets are fielded by the largest Pharma players, but Amgen ($AMGN) and Allergan ($AGN) are also among them. The world's largest drug company, Pfizer ($PFE), tops the list, spending 23% of that $2.7 billion on some of its best-selling drugs. In fact, as the data show, it is generally a company's best-selling drugs that get the greatest spends, suggesting that DTC advertising remains very effective.




---------------------------------------------------------------------------------




Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα…







Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Μελέτη του London School of Economics για την υγεία των Ελλήνων



Στην Ελλάδα της κρίσης, οι άνθρωποι δεν φτωχαίνουν μόνο τη τσέπη... αλλά και τη υγεία!


Αυτό δείχνει νέα μελέτη επιστημόνων του London School of Economics οι οποίοι προσπάθησαν να μετρήσουν τις επιδράσεις της κρίσης στην υγεία των Ελλήνων αλλά και την πρόσβαση τους σε υγειονομική περίθαλψη.


Όπως έδειξε λοιπόν η μελέτη, σημαντική αύξηση καταγράφεται στα ποσοστά όσων έχουν μικρή ή και καθόλου πρόσβαση σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Παρ' ότι παλαιότερες έρευνες είχαν δείξει ότι σε περιόδους κρίσης μειώνονται τα ποσοστά θνησιμότητας (παρά την αύξηση των αυτοκτονιών) και αυξάνεται η σωματική υγεία των πολιτών, στη χώρα μας φαίνεται να μην επαληθεύεται η τάση αυτή.

Actavis, a Generic Drugmaker, Tops the Bloomberg BusinessWeek 50



Five years ago, Paul Bisaro took over Watson Pharmaceuticals, a company that rang up 99 percent of its sales inside the U.S. “For us to be successful as a first-tier generics company, we had to have a global footprint,” he says. It cost $5.61 billion, but the Parsippany (N.J.)-based company has one now. That’s the price Watson paid to buy Icelandic competitor Actavis and assume its name in a deal that closed late last year. Since then the stock has climbed 24 percent, capping a five-year stretch over which the shares gained 231 percent. That performance helped drive Actavis (ACT) to the top of this year’s Bloomberg Businessweek 50 ranking of top-performing companies in the Standard & Poor’s 500-stock index.