Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Δευτέρα 21 Μαΐου 2012


Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα

Reuters: Οι φαρμακοβιομηχανίες εξετάζουν ένα έκτακτο σχέδιο για την Ελλάδα


Οι διεθνείς φαρμακευτικές εταιρείες συνεργάζονται με τις ευρωπαϊκές αρχές πάνω σε ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης ώστε να συνεχίσει η ροή φαρμάκων προς την Ελλάδα, ακόμα και αν η χώρα βγει εκτός ευρώ.

Σύμφωνα με το Reuters, που επικαλείται πηγές του κλάδου, οι συζητήσεις έχουν ενταθεί το τελευταίο διάστημα ενώ οι εταιρείες εξετάζουν την περίπτωση της Αργεντινής το 2002, όπου κάποιες εταιρείες συμφώνησαν να συνεχίσουν να προμηθεύουν την χώρα με φάρμακα χωρίς να πληρώνονται για κάποια περίοδο.

Στελέχη κορυφαίων φαρμακευτικών εταιρειών, ιδιαίτερα όσα έχουν έδρα στην Ευρώπη, βρίσκονται υπό πίεση για να αποτρέψουν μια καταστροφή στον τομέα της υγείας, που θα συμβεί σε περίπτωση που οι ελληνικές εισαγωγές διακοπούν εαν η χώρα αποχωρήσει από την ευρωζώνη.

Τριάντα τρεις καυτές ημέρες για τον υπηρεσιακό Υπουργό Υγείας


Στα βαθιά του χώρου της Υγείας πέφτει ο υπηρεσιακός υπουργός Υγείας, κ. Χρήστος Κίττας. Παρότι προέρχεται από τον χώρο της Υγείας και γνωρίζει τα προβλήματά της, όπως και ο ίδιος επισήμανε κατά την χθεσινή τελετή παράδοσης- παραλαβής στην Αριστοτέλους, ο καθηγητής Ιατρικής και πρώην πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες, τουλάχιστον μέχρι τις εκλογές, θα κληθεί να διαχειριστεί μια σειρά κρίσιμων θεμάτων, απόρροια των δεσμεύσεων του Μνημονίου, στα οποία δεν χωρεί αναβολή.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ο απερχόμενος υπουργός Υγείας, κ. Ανδρέας Λοβέρδος τον ευχαρίστησε εκ των προτέρων «για ό,τι θα αντιμετωπίσεις καθώς τα υπηρεσιακά καθήκοντα δεν αποκλείουν τις κρίσεις και αυτό το Υπουργείο αντιμετωπίζει κάθε μέρα μια ή περισσότερες κρίσεις».

Top 10 Best-selling Cancer Drugs


Fierce Pharma | Tracy Stanton

Oncology drugs are hot. Scratch beneath the surface of most major drugmakers, and you'll find a host of them in various stages of development, as the upcoming American Society of Clinical Oncology meeting will attest. The usual reasons for growing drug demand apply: Rising healthcare spending in countries such as China; an expanding middle class better able to access healthcare in India and other emerging markets; and aging populations in big drug markets like the U.S. and Japan.

Inside The Secret World Of Drug Company Rebates


Forbes | Matthew Herper

The free market is alive and well when it comes to drug prices – if you’re an insurance company or a government program. But not if you’re a consumer.

Top-selling pharmaceuticals, protected by patents, often seem priced in a manner that has little to do with the laws of supply and demand. Want that new cholesterol medicine ($2,000 per year), that cancer treatment ($60,000 per year) , or the medicine for your child’s rare disease ($300,000 per year)? No negotiation. It’s your money or your life.

But in fact drug companies are constantly negotiating, not with individuals but with payers – Medicare, Medicaid, insurers such as United Health Care and Aetna and pharmacy benefit plans such as Express Scripts. They don’t reduce the price of their medicines. Instead, the drug firms pay rebates after the fact. For Medicaid, the price decreases are mandated by law, but everywhere else, free market forces are very much in effect. Me too drugs and those facing patent expiration have to deal with bigger rebates. Drug firms annual price increases are partly a way to deal with all this rebating. Of course, if you’re a person without health insurance buying medicines at the counter of Walgreen‘s, you’re stuck with the list price.

Medical device market will reach $415B in 2016


Despite austerity movements around the globe and the impending U.S. device tax, the global market for medical devices will grow to $415 billion in 2016, according to analysis from Kalorama Information.

Despite the threats of unfavorable policies for devicemakers, Kalorama predicts growth on the strength of emerging market sales and aging populations in need of devices. All of that will bring the market to $415 billion from 2011's $322 billion.