Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012


Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα

Ξέφυγαν πάλι οι δαπάνες για τα φάρμακα


Εκτός στόχου κινήθηκε η φαρμακευτική δαπάνη κατά το α εξάμηνο του 2012, όπως παραδέχτηκε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λυκουρέντζος, δηλώνοντας παράλληλα πως οι μηχανισμοί του Rebate και του Claw Back θα εφαρμοστούν παρά τις αντιδράσεις.

«Η φαρμακευτική δαπάνη είναι επαυξημένη. Δεν υπάρχουν περιθώρια διαφοροποιήσεων από τους στόχους που έχουν τεθεί σε συμφωνία με τους δανειστές μας. Καλούμαι να εφαρμόσω τους μηχανισμοί του Rebate και του Claw Back που αποτελούν δέσμευση της χώρας και έχουν νομοθετηθεί. Είναι η μόνη ασφαλής επιλογή για τη μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης», δήλωσε ο Α. Λυκουρέντζος κατά την διάρκεια του συνεδρίου Pharma & Health.

Σημειώνεται ότι το Calw Back είναι ένας μηχανισμός αυτόματων επιστροφών που έχει θεσμοθετηθεί από τον εφαρμοστικό νόμο και επιβάλλεται στις φαρμακευτικές εταιρείες όταν γίνεται υπέρβαση της μηνιαίας φαρμακευτικής δαπάνης. 

Η Φαρμακευτική Δαπάνη εντός στόχων του Μνημονίου, δηλώνει ο ΣΦΕΕ


«Η φαρμακευτική δαπάνη» «δεν υπερβαίνει το όριο που έχει τεθεί για το 2012 υπογράμμισε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) κ. Κωνσταντίνος Φρουζής, μιλώντας στην χθεσινή εκδήλωση Pharma & Health Conference. Αντιθέτως, είναι μέσα στα προβλεπόμενα πλαίσια», συμπληρώνοντας πως «δεν είναι δυνατόν να καλύπτουμε πάντα εμείς την όποια υστέρηση εσόδων του κράτους και την αδυναμία της πολιτείας να τα εισπράττει. Δεν είναι λογικό να ζητείται η εφαρμογή του clawback, τη στιγμή μάλιστα που ο ΦΠΑ περιλαμβάνεται στον υπολογισμό της φαρμακευτικής δαπάνης».

Φαρμακοποιοί εναντίον του... στρατού!


Στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατατέθηκε η πρώτη προσφυγή κατά απόφασης υπουργού της υπηρεσιακής κυβέρνησης του Παν. Πικραμμένου. 

Ειδικότερα, ως αντισυνταγματική και αντίθετη στην ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία να ακυρωθεί η απόφαση του υπηρεσιακού υπουργού Εθνικής Άμυνας, Φραγκούλη Φράγκου, με την οποία εγκρίθηκε η ίδρυση και λειτουργία υποκαταστημάτων του «Στρατιωτικού Φαρμακείου Αθηνών» σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Αλεξανδρούπολη και Ξάνθη, ζητούν ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος και οι Φαρμακευτικοί Σύλλογοι Έβρου και Ξάνθης με προσφυγή, που κατέθεσαν στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο.

Ο Υπουργός Υγείας ζητά τη συνδρομή του ΣΔΟΕ


Την πλήρη διερεύνηση των υποθέσεων που αφορούν οργανισμούς και φορείς που υπάγονται στο υπουργείο Υγείας, ζήτησε ο κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος από το από τον ειδικό γραμματέα του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, κ. Ιωάννη Διώτη. 

Επιπλέον κατά την σημερινή συνάντηση τους, ο υπουργός Υγείας ζήτησε ενημέρωση για άλλες υποθέσεις, οι οποίες εξετάστηκαν κατά το παρελθόν και ήδη έχουν αποσταλεί στη δικαιοσύνη και αφορούν πάσης φύσεως δραστηριότητες στον τομέα της υγείας.

2,500 Sanofi jobs may be marched off patent cliff


Several thousand more pharma employees may be marched over the patent cliff as Sanofi  confirms that big cuts are coming to its Toulouse site in France. That's where it developed its blockbuster blood thinner Plavix, which is falling under the patent loss ax.

Sanofi is making the same kinds of deep cuts that many other drugmakers are as some of their best-selling drugs lose patent protection. But the sting is always worse when the reductions come on the home turf.

Lilly aims to harmonize its social-media voices


Eli Lilly wants to speak with one voice online. But interest in social media is growing throughout the company. So, Lilly communications specialists are working on a unified social media strategy, to allow more interaction without a lot of cognitive dissonance.

As PMLive reports, Lilly has had strict controls on social media activity. Only a few people are allowed to tweet and post on the company's behalf, and they all work in corporate communications or government affairs. Now, the company wants to allow other departments to pipe up. Harmony is the key, CorpComm director Greg Kueterman said at the Social Media in the Pharmaceutical Industry conference earlier this week.