Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012



Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα

Alapis: Ποιος "πληρώνει" 1,3 δισ. ευρώ υποχρεώσεις;



Του Νίκου Χρυσικόπουλου | Capital.gr

«Σε μηχανική υποστήριξη» είναι ο χαρακτηρισμός που δίνουν τραπεζικά στελέχη για την περίπτωση του ομίλου Alapis, αποτέλεσμα της αδυναμίας να χρηματοδοτήσει σχεδόν κάθε εμπορική και παραγωγική λειτουργία, της κάθετης υποχώρησης των εσόδων και κυρίως των υποχρεώσεων-μαμούθ ύψους 1,28 δισ. ευρώ που στο μεγαλύτερο μέρος τους, 980 εκατ. ευρώ, αποτελούν βραχυπρόθεσμα δάνεια.

Η εικόνα του ομίλου στο πρώτο εξάμηνο του 2012 εμφανίζεται ως μη αναστρέψιμη.

Rebirth of a Salesman: Why Pharma Sales Forces Are Due for a Revival



By Eric Janvier and Wendy van der Lubbe 

Communicating directly with customers may be simultaneously the most important and challenging task for pharma. For the ‘traditional’ sales force, having a conversation that is of genuine mutual interest and benefit to both parties is beset with difficulties, simply because of the fundamentally transactional nature of their meetings. After all, a sales force is there first and foremost to sell.
In recent years pharma companies have acknowledged a growing need to engage their customers in new and more meaningful ways, not always necessarily linked to the direct benefits of their products.