Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ: Παρουσίαση στο Pharma Marketing Journal

“Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ” το βιβλίο του Νίκου Καζάζη

October 9th, 2012 | Posted by PMJ News in Marketing

Η αλήθεια είναι πέρασε αρκετός καιρός από τότε που κυκλοφόρησε το βιβλίο του Νίκου Καζάζη με τίτλο “Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ Θεωρία, Πρακτική, Δεοντολογία” αλλά δεν θα μπορούσαμε σε καμία περίπτωση να παρουσιάσουμε και να αξιολογήσουμε ένα βιβλίο δίχως να διαβάσουμε το περιεχόμενό του. 

Η φαρμακευτική βιομηχανία ήταν και παραμένει ένας από τους ισχυρότερους, υγιέστερους και πιο προσοδοφόρους κλάδους στην Ελλάδα. Νέες κτιριακές εγκαταστάσεις, πρότυπες παραγωγικές μονάδες, συνέδρια, σεμινάρια, ημερίδες, μεταπτυχιακές σπουδές, αξιόλογα ανώτερα και ανώτατα στελέχη, καμπάνιες, επενδύσεις σε προωθητικές ενέργειες, εξειδικευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ και εκατοντάδες επιστημονικοί συνεργάτες υπεύθυνοι για την ενημέρωση των επαγγελματιών υγείας.

Παρακολουθώντας το περιβάλλον του φαρμακευτικού κλάδου θα περίμενε κανείς μια έντονη βιβλιογραφία για την υποστήριξη και βελτίωση των γνώσεων του στελεχιακού προσωπικού των φαρμακευτικών επιχειρήσεων αλλά και των σπουδαστών που έχουν επιλέξει κατευθύνσεις όπως το μάνατζμεντ της υγείας και το φαρμακευτικό μάρκετινγκ.
Στη μικρή έρευνα που πραγματοποιήσαμε διαπιστώσαμε ότι το βιβλίο του Νίκου Καζάζη με τίτλο “Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ” ήρθε το 2011, να συμπληρώσει ένα κενό, μια έντονη ανάγκη τόσο του ακαδημαϊκού όσο και του επαγγελματικού τομέα στην αγορά του φαρμάκου. 

Οι σχεδόν 540 σελίδες μαθησιακού υλικού καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα γνώσεων, ξεκινώντας από τους βασικούς ορισμούς του μάρκετινγκ και κατ’ επέκταση του φαρμακευτικού μάρκετινγκ, φτάνοντας ως την επόμενη μέρα της φαρμακευτικής αγοράς, του digital marketing, των νέων ψηφιακών καναλιών διανομής και δικτύωσης όπως και του e-detailing. Θα λέγαμε ότι το βιβλίο ανταποκρίνεται επάξια τόσο στις ανάγκες ενός νέου σπουδαστή όσο ως και στον μάνατζερ ανώτερης βαθμίδας ο οποίος επιθυμεί να προετοιμαστεί για τη νέα εποχή του φαρμακευτικού μάρκετινγκ.  

Αν έχετε ερωτήματα όπως 

- ποια είναι τα χαρακτηριστικά του φαρμακευτικού περιβάλλοντος,
- πως μπορεί να γίνει η τμηματοποίηση, στοχοποίηση και τοποθέτηση στην αγορά του φαρμάκου, 
- με ποιον τρόπο σχεδιάζουν το χαρτοφυλάκιό τους οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις, 
- ποιες είναι οι διαδικασίες έρευνας, ανάπτυξης, παραγωγής, τιμολόγησης και προώθησης των σκευασμάτων, 
- ποιο είναι το job description του επιστημονικού συνεργάτη (ιατρικός επισκέπτης),
- πως μπορούν οι φαρμακευτικές εταιρίας να προσαρμόσουν στις εταιρικές τους διαδικασίες τα νέα ψηφιακά μέσα, 
το βιβλίο του Νίκου Καζάζη “Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ” είναι αυτό που καλύπτει όλες τις απορίες σας. 

Πρόεδρος ΣΦΕΕ: Υπήρχαν υπερβολές στο χώρο του φαρμάκου…



Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Κωνσταντίνος Φρουζής περιγράφει στο Capital.gr την παρούσα οικονομική κατάσταση των φαρμακευτικών επιχειρήσεων και απαντά με ειλικρίνεια για το αποκαλούμενο «πάρτι» που είχε στηθεί τα προηγούμενα χρόνια στο χώρο του φαρμάκου.

Συνέντευξη στη Βίκυ Κουρλιμπίνη

- Κύριε Φρουζή, ποιοι πιστεύετε ότι είναι οι βασικοί λόγοι που οδήγησαν το σύστημα Υγείας στη σημερινή, πολύ δύσκολη κατάσταση;

Δύο θεωρώ πως είναι τα μεγάλα, τραγικά θα μπορούσα να πω, λάθη που έφεραν το σύστημα υγείας σε αυτό το σημείο, ένα βήμα πριν την κατάρρευση. Το πρώτο είναι η παιδαριώδης έλλειψη χρηματοδότησης του ΕΟΠΥΥ, ένα πρόβλημα το οποίο είχε επισημανθεί εξαρχής, από όλους σχεδόν τους παρόχους υγείας και που συνεχίζεται εδώ και μήνες, με τις γνωστές πλέον σε όλους μας συνέπειες. Το δεύτερο πρόβλημα είναι η απίστευτη απραξία και ατολμία λήψης αποφάσεων και πραγματοποίησης μεταρρυθμίσεων στο χώρο της υγείας και ειδικότερα στον τομέα του φαρμάκου.