“Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ” το βιβλίο του Νίκου Καζάζη
October 9th, 2012 | Posted by in MarketingΗ αλήθεια είναι πέρασε αρκετός καιρός από τότε που κυκλοφόρησε το βιβλίο του Νίκου Καζάζη με τίτλο “Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ Θεωρία, Πρακτική, Δεοντολογία” αλλά δεν θα μπορούσαμε σε καμία περίπτωση να παρουσιάσουμε και να αξιολογήσουμε ένα βιβλίο δίχως να διαβάσουμε το περιεχόμενό του.
Η φαρμακευτική βιομηχανία ήταν και παραμένει ένας από τους ισχυρότερους, υγιέστερους και πιο προσοδοφόρους κλάδους στην Ελλάδα. Νέες κτιριακές εγκαταστάσεις, πρότυπες παραγωγικές μονάδες, συνέδρια, σεμινάρια, ημερίδες, μεταπτυχιακές σπουδές, αξιόλογα ανώτερα και ανώτατα στελέχη, καμπάνιες, επενδύσεις σε προωθητικές ενέργειες, εξειδικευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ και εκατοντάδες επιστημονικοί συνεργάτες υπεύθυνοι για την ενημέρωση των επαγγελματιών υγείας.
Παρακολουθώντας
το περιβάλλον του φαρμακευτικού κλάδου θα περίμενε κανείς μια έντονη
βιβλιογραφία για την υποστήριξη και βελτίωση των γνώσεων του στελεχιακού
προσωπικού των φαρμακευτικών επιχειρήσεων αλλά και των σπουδαστών που
έχουν επιλέξει κατευθύνσεις όπως το μάνατζμεντ της υγείας και το
φαρμακευτικό μάρκετινγκ.
Στη
μικρή έρευνα που πραγματοποιήσαμε διαπιστώσαμε ότι το βιβλίο του Νίκου
Καζάζη με τίτλο “Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ” ήρθε το 2011, να συμπληρώσει
ένα κενό, μια έντονη ανάγκη τόσο του ακαδημαϊκού όσο και του
επαγγελματικού τομέα στην αγορά του φαρμάκου.
Οι
σχεδόν 540 σελίδες μαθησιακού υλικού καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα γνώσεων,
ξεκινώντας από τους βασικούς ορισμούς του μάρκετινγκ και κατ’ επέκταση
του φαρμακευτικού μάρκετινγκ, φτάνοντας ως την επόμενη μέρα της
φαρμακευτικής αγοράς, του digital marketing, των νέων ψηφιακών καναλιών
διανομής και δικτύωσης όπως και του e-detailing. Θα λέγαμε ότι το βιβλίο
ανταποκρίνεται επάξια τόσο στις ανάγκες ενός νέου σπουδαστή όσο ως και
στον μάνατζερ ανώτερης βαθμίδας ο οποίος επιθυμεί να προετοιμαστεί για
τη νέα εποχή του φαρμακευτικού μάρκετινγκ.
Αν έχετε ερωτήματα όπως
- ποια είναι τα χαρακτηριστικά του φαρμακευτικού περιβάλλοντος,
- πως μπορεί να γίνει η τμηματοποίηση, στοχοποίηση και τοποθέτηση στην αγορά του φαρμάκου,
- με ποιον τρόπο σχεδιάζουν το χαρτοφυλάκιό τους οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις,
- ποιες είναι οι διαδικασίες έρευνας, ανάπτυξης, παραγωγής, τιμολόγησης και προώθησης των σκευασμάτων,
- ποιο είναι το job description του επιστημονικού συνεργάτη (ιατρικός επισκέπτης),
- πως μπορούν οι φαρμακευτικές εταιρίας να προσαρμόσουν στις εταιρικές τους διαδικασίες τα νέα ψηφιακά μέσα,
το βιβλίο του Νίκου Καζάζη “Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ” είναι αυτό που καλύπτει όλες τις απορίες σας.