Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

New validation criteria for electronic submissions from 1 September 2011


The European Medicines Agency is informing pharmaceutical companies that a new version of the validation criteria for electronic applications for human medicines is coming into effect on Thursday 1 September.
The Agency will be applying new electronic common technical document (eCTD) validation criteria (version 3.1) upon technical validation of all eCTD sequences received from this date. The Agency has agreed the new criteria with regulatory authorities in European Union (EU) Member States.
The Agency advises applicants to familiarise themselves with the new criteria. Applications that do not adhere to the new requirements will lead to a negative technical validation.
Release notes and implementation information are available on the telematics implementation group for electronic submission (TIGes) documentation pagehttp://www.ema.europa.eu/ema/images/icon_link-external.gif. The Agency will also publish updated eCTD guidance for industry on this website by the end of August.

Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ: Θεωρία, Πρακτική & Δεοντολογία

Το βιβλίο εξειδικεύεται σε ένα πολύ ιδιαίτερο και αυστηρό πεδίο εφαρμογής του Μάρκετινγκ, αυτό της βιομηχανίας των φαρμάκων και κατ' επέκταση των παραφαρμακευτικών προϊόντων και υπηρεσιών. Αποτελεί μοναδικό σύγγραμμα για την ελληνική βιβλιογραφία αφού κάτι παρόμοιο δεν είχε επιχειρηθεί ως τώρα. 



Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να καλύψει το απόλυτο κενό σε ό,τι αφορά το πεδίο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ στην ελληνική βιβλιογραφία. Στα περιεχόμενα ενσωματώθηκαν όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών και των άλλων συναφών προϊόντων.

Ενδεικτικά στα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνονται: 


  • Ανάλυση του περιβάλλοντος του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
  • Ο σχεδιασμός της στρατηγικής μάρκετινγκ 
  • Η εφαρμογή του συστήματος Key Account Management από τις φαρμακευτικές εταιρίες.
  • Η διαχείριση των κρίσεων στο φαρμακευτικό κλάδο
  • Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Ηθική Συμπεριφορά των φαρμακευτικών εταιριών
  • Οι στρατηγικές ανάπτυξης των φαρμακευτικών εταιριών
  • Ο σχεδιασμός του προγράμματος μάρκετινγκ


Το βιβλίο εξυπηρετεί τις μαθησιακές και επαγγελματικές ανάγκες στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών που εργάζονται στον κλάδο των προϊόντων και υπηρεσιών υγείας και θέλουν να αποκτήσουν, να συστηματοποιήσουν η να εμπλουτίσουν τις γνώσεις που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο πεδίο.

Το βιβλίο καλύπτει επίσης τις μαθησιακές ανάγκες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδαστών των φαρμακευτικών σχολών καθώς και άλλων ΑΕΙ / ΤΕΙ και κολεγίων που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την οργάνωση και διοίκηση μονάδων υγείας.