Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

McKinsey & Company: Η αύξηση της χρήσης των γενοσήμων θα βοηθήσει την Ελληνική οικονομία

Αυτό προκύπτει από την πρόσφατη έρευνα της McKinsey & Company με θέμα «Η Ελλάδα 10 χρόνια μετά». Στην έκθεση αυτή επισημαίνεται ότι η αύξηση της χρήσης των γενοσήμων θα επιδράσει θετικά στο σύνολο της ελληνικής οικονομίας βελτιώνοντας τόσο τα έσοδα και άλλους οικονομικούς δείκτες όσο και την εγχώρια επιχειρηματικότητα και την αύξηση των θέσεων εργασίας.

Βάσει των εκτιμήσεων αυτών, προκύπτει ότι μόνο από την περαιτέρω διάδοση των γενοσήμων το 2021 αναμένεται ότι η αύξηση στην ακαθάριστη προστιθέμενη αξία θα φτάσει τα 2,1 δισ. ευρώ και θα έχουν δημιουργηθεί 29.000 νέες θέσεις εργασίας. Εκτιμάται δε ότι σε διάστημα μιας δεκαετίας το εμπορικό έλλειμμα θα μπορούσε να μειωθεί κατά 1,3 δισ. ευρώ, ενώ θα εισρεύσουν στο κρατικό πορτοφόλι μέσω εισφορών και φόρων κεφάλαια της τάξης του 1,2 δισ. ευρώ.

Στην Ελλάδα, όπως αναφέρεται στην ίδια έρευνα, η υγεία αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους τομείς της οικονομίας και αντιπροσωπεύει το 9% του ελληνικού ΑΕΠ, περίπου το 3% της ακαθάριστης προστιθέμενης αξίας και το 3,5% της συνολικής απασχόλησης. Επισημαίνεται δε ότι ο δημόσιος τομέας υγείας μπορεί υπό προϋποθέσεις να επιτύχει ανάπτυξη και να βελτιώσει τα οικονομικά του μεγέθη εφαρμόζοντας λύσεις όπως η περαιτέρω χρήση των γενοσήμων. Λύση που με τη σειρά της θα δώσει νέα ώθηση στις εγχώριες φαρμακοβιομηχανίες (που εξειδικεύονται κυρίως στην παραγωγή generics), οι οποίες έχουν τη δυναμική να συμβάλουν στην αύξηση της ακαθάριστης προστιθέμενης αξίας.

Τέλος, στην ίδια έρευνα τονίζεται ότι οι εγχώριες φαρμακοβιομηχανίες θα πρέπει να ενισχύσουν τις εξαγωγές τους στις γειτονικές χώρες και να δημιουργήσουν το προφίλ του τομέα της οικονομίας που έχει ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης και προσφέρει νέες θέσεις εργασίας. Σήμερα η ελληνική φαρμακοβιομηχανία είναι ο πέμπτος εξαγωγικός τομέας με εξαγωγές ύψους 835 εκατ. ευρώ

Στην τελική ευθεία για το συνέδριο «Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ» με εξαιρετικούς ομιλητές και εισηγήσεις

Την Αξία, την Καινοτομία και την Προσαρμογή στη φαρμακευτική αγορά, θα προσεγγίσουν και θα αναλύσουν διακεκριμένοι επιστήμονες - ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, στο 8ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (Ε.Ε.Φα.Μ). Το Συνέδριο που διεξάγεται κάθε δύο χρόνια, θα πραγματοποιηθεί και φέτος στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, στις 1,2,3 Φεβρουαρίου 2012.

Οι ομιλίες κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, θα καλύψουν τους πλέον επίκαιρους και καίριους προβληματισμούς της φαρμακευτικής αγοράς, σε μια περίοδο όπου το περιβάλλον συνεχώς αλλάζει και οι νέοι κανόνες και οι απαιτήσεις καλούν για νέες προσεγγίσεις και στρατηγικές, με απώτερο σκοπό τη μελλοντική ανάπτυξη και την περιφρούρηση του μέγιστου κοινωνικού αγαθού, την υγεία των ανθρώπων.

Δεν θα συνταγογραφούν όσοι... υπερσυνταγογραφούν...

Την πόρτα στους συμβεβλημένους με τον Ενιαίο Οργανισμό Παροχών Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) γιατρούς δείχνει ο υπουργός Υγείας, στην περίπτωση που αποδειχθεί ότι υπερσυνταγογραφούν.

Σε τροπολογία που κατατέθηκε στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών για την εφαρμογή του μεσοπρόθεσμου αναφέρεται ότι οι γιατροί του ΙΚΑ - ΕΤΑΜ και του ΕΟΠΥΥ, μόνιμοι και συμβασιούχοι ορισμένου ή αορίστου χρόνου, οι οποίοι παραπέμπτονται στα αρμόδια πειθαρχικά όργανα για υπερσυνταγογράφηση, προκλητή ζήτηση φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων ή κατευθυνόμενη συνταγογράφηση θα χάνουν το δικαίωμα της συνταγογράφησης για έναν χρόνο.

Επίσης, θα τους αφαιρείται το βιβλιάριο συνταγογράφησης μέχρι την έκδοση οριστικής απόφασης από το αρμόδιο πειθαρχικό όργανο.

Η σχετική απόφαση της αφαίρεσης της δυνατότητας συνταγογράφησης και του σχετικού βιβλιαρίου εκδίδεται από τον διοικητή του ΙΚΑ - ΕΤΑΜ ή τον πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ.

Πριν από την έκδοση της απόφασης ο γιατρός θα κληθεί να δώσει έγγραφες εξηγήσεις. Κατά το χρονικό διάστημα που δεν θα μπορεί να συνταγογραφεί, θα απασχολείται σε άλλο πόστο σχετικό με τα καθήκοντά του.

New dyes created for tracking neuronal activity

Researchers have created a new type of fluorescent dye that could be used to highlight electrical activity in neuronal membranes.

These next generation dyes function by penetrating only the membrane of neurons, meaning that the dye glows brightly when the neuron fires, creating a flash that can be captured using high-speed cameras.

It is thought that this technique would make it far easier to visualise small, fast-changing voltage differences between the interior and exterior of neurons, a potentially useful means of assessing how brain cells function and interact.

Currently, the most common method of accomplishing this is by measuring the movement of calcium ions into the cell, an indirect method that offers imprecise measurements.

Boehringer Ingelheim commences phase III trials for afatinib

Boehringer Ingelheim has commenced a pair of phase III clinical trials for afatinib to evaluate the drug's efficacy as a treatment for head and neck cancer.

The Lux-Head and Neck 1 and 2 trials will respectively assess the effectiveness of the therapy in patients with metastatic and recurrent head and neck cancer, and among sufferers of locally advanced disease.

Phase III trials are being launched after the treatment demonstrated comparable anti-tumour activity to cetuximab in phase II studies, making it the first targeted therapy to do so.

At present, there is a lack of available therapies for this disease, despite the high risk of recurrence associated with the condition.

Dr Ezra Cohen, associate professor of medicine at the University of Chicago Medical Centre, said: "We hope potential new treatments such as afatinib will increase the effective options for patients with head and neck cancer."

Earlier this month, the company formed a new collaborative research alliance with Forma Therapeutics, which will focus on the development of new anti-cancer therapies.

Αντίδρασεις ΙΣΑ στην τροπολογία που αυστηροποιεί τους κανόνες συνταγογράφησης

Την αντίθεσή του στην τροπολογία που αυστηροποιεί τους κανόνες συνταγογράφησης για τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ, εκφράζει με ανακοίνωσή του ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών. Η διοίκηση του Συλλόγου κατηγορούν τον υπουργό Υγείας ότι για άλλη μια φορά οδεύει προς την νομοθέτηση άρθρων, χωρίς να προηγηθεί συζήτηση, με τα καθ΄ ύλην συμβουλευτικά όργανα, τους Ιατρικούς Συλλόγους», παρά το γεγονός ότι «πρέπει να υπάρχουν κανόνες, για την εφαρμογή της συνταγογράφησης, καθώς και του τρόπου συμπεριφοράς των λειτουργών της υγείας».

Ο ΙΣΑ επισημαίνει ότι η τροπολογία, που πέρασε, όπως καταγγέλλει «αιφνιδιαστικά», «δίνει παντοδυναμία στον διοικητή του ΕΟΠΥΥ ή στον πρόεδρο του ασφαλιστικού φορέα, οι οποίοι ως «αλάνθαστοι κριτές», θα αφαιρούν την δυνατότητα, από τους λειτουργούς της υγείας, να συνταγογραφούν». Σε κάθε περίπτωση, προσθέτει, « η θεραπευτική αποτελεσματικότητα των φαρμάκων πρέπει να κρίνεται με βάση τα επιστημονικά δεδομένα και την αποτελεσματικότητά τους και όχι με χρηματοοικονομικά κριτήρια.

Σχετικά με τις επιτροπές που θα συγκροτηθούν, σύμφωνα με τον ΙΣΑ, δεν αναφέρεται ποιοι θα τις αποτελούν, πότε θα συνεδριάζουν και με ποια κριτήρια, θα κρίνουν ώστε να υπάρχει δίκαιη κρίση για ιατρούς που είναι επίορκοι. «Θεωρούμε ότι οι κατά τόπους Ιατρικοί Σύλλογοι, θα πρέπει να συμμετάσχουν σε αυτές τις επιτροπές, ώστε όπου χρειάζεται, να υπάρχουν και άλλες πειθαρχικές ποινές μέσω των Ιατρικών Συλλόγων», καταλήγει η ανακοίνωση του Συλλόγου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Beiersdorf sees growth following reorganisation in 2011

Beiersdorf has experienced year-on-year growth of 2.1 percent on a like-for-like basis in 2011, a period that saw the company undergo significant restructuring.

Preliminary sales figures from the company showed an increase in sales to 5.63 billion euros (4.71 billion pounds), with both its consumer and Tesa business segments seeing improvements.

Though performance in the consumer sector varied between regions, UK business was described as showing "extremely positive" signs, with other growth regions including Russia and Latin America.

This comes at the end of a year that saw Beiersdorf realign and strengthen the consumer health business by streamlining its portfolio, while also launching a major new Nivea marketing push to coincide with the brand's 100th anniversary.

For example, the firm engaged media specialist Brandbank last month to ensure its Nivea ecommerce sales channels are supported by up-to-date product images and data.

Thomas Quaas, chairman of the executive board at Beiersdorf, added: "Towards the end of the fiscal year, we took a second step in the form of fundamental decisions on the regional realignment of our consumer business that will improve our future profitability considerably."

Baxter hails successful 2011 business performance

Baxter has published its financial report for 2011, hailing the year as a "very successful" period for the company.

The firm's worldwide sales advanced by eight percent year on year during the 12 months to $13.89 billion (8.84 billion pounds), allowing the company to make record levels of investment in research and development.
Recent business highlights include the initiation of new trials for products such as Kiovig, BAX 855 and a new home haemodialysis device, as well as the agreement of new collaborations and the completion of its Baxa Corporation takeover.

For the 2012 full-year period, the company now expects to achieve a sales increase of between four and five percent, with two percent growth forecast for the first quarter.

Robert Parkinson Jr, chairman and chief executive officer of Baxter, said: "2011 was a very successful year for Baxter as we continue to fulfil our mission of providing innovative life-saving and life-sustaining therapies that advance patient care worldwide."

This comes after the firm appointed Jean-Luc Butel as its new corporate vice-president and president of international operations earlier this month.