Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012


Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα

Μείωση πωλήσεων 6,7% στη φαρμακευτική αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2012


Μείωση κατά 6,7% σε αξία και κατά 8% σε όγκο παρουσίασαν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012 οι πωλήσεις φαρμάκων στην εγχώρια, εξωνοσοκομειακή αγορά. Αυτό προκύπτει από στοιχεία της εξειδικευμένης εταιρείας μετρήσεων του τομέα, IMS, τα οποία αφορούν τις πωλήσεις των εγχώριων φαρμακευτικών εταιρειών προς τα φαρμακεία και τις φαρμακαποθήκες της χώρας την περίοδο Ιανουαρίου - Μαρτίου 2012. Παράλληλα, συνεχίστηκε η καταγραφή ανακατατάξεων σε επιχειρηματικό επίπεδο.

Σύμφωνα με την IMS, το πρώτο τρίμηνο του 2012 σημειώθηκε μείωση του συνολικού όγκου των πωλήσεων κατά 8% στις 97,7 εκατομμύρια φαρμακοτεχνικές συσκευασίες και, συγχρόνως, μείωση των συνολικών εσόδων των 375 επιχειρήσεων του κλάδου κατά 6,7% στα 898,4 εκατ. ευρώ.

Στις πρώτες πέντε θέσεις του πίνακα με κριτήριο τα έσοδα, βρέθηκαν οι επιχειρήσεις:

Λύση για φάρμακα με cash στις φαρμακευτικές


Αντιμέτωπη με το εμπάργκο των φαρμακευτικών εταιριών - που πωλούν μόνον μετρητοίς για να προλάβουν να βγάλουν το  χρήμα στο εξωτερικό - η υπηρεσιακή κυβέρνηση αναγκάσθηκε να βρεί τρόπο για να πληρώνονται cash. Ετσι τα αντικαρκινικά φάρμακα διακινούνται πλέον κανονικά και η κατάσταση θα ομαλοποιηθεί πλήρως μέχρι αύριο στα νοσοκομεία, στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ και στις ιδιωτικές κλινικές, όπως διαβεβαίωσε ο υπηρεσιακός υπουργός Υγείας Χρ.ς Κίττας. Το ζήτημα θα κληθεί να επιλύσει οριστικά η κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου.

Analyst proposes J&J split-up


Medical Marketing & Media | Deborah Weinstein   

Goldman Sachs analyst Jami Rubin's dream of a Johnson & Johnson break-up will not be deterred. In what amounts to a 23-page wish list, the analyst laid out reasons for breaking up the company in a research note dated May 30. Although the conglomerate has come to conjure images of parents and children almost as often as it does recalls, consumer perceptions aren't what's bugging the analyst. Instead, Rubin is bothered by what amounts to poor management that is the result of a company being far too big to navigate its best interests.