Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012


Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα

Ποιοι εκλέγονται στο νέο ΔΣ του ΣΦΕΕ


Με επιτυχία διεξήχθησαν οι εκλογές του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος για την εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου την Παρασκευή 23 Μαρτίου. Πρώτος εκλέχτηκε ο κ. Κωνσταντίνος Φρουζής (Novartis) με 50 ψήφους, ακολούθησε ο κ. Νικόλαος Βαρελάς (Galenica) με 39 ψήφους, και στη συνέχεια ο κ. Βασίλης Νειάδας (Cana) με 34. 

Τέταρτη κατά σειρά ψήφων εκλέχτηκε η κα Αθανασία Γκιουλέκα (UCB) με 32 ψήφους και ακολούθησαν ο κ Γιώργος Κατζουράκης (Glaxosmithkline) και ο κ. Πασχάλης Αποστολίδης (Abbott) ισοψήφισαν με 31 ψήφους. Ακολουθούν, ο κ. Κωνσταντίνος Ευρυπίδης (Genesis Pharma) και ο κ. Σπύρος Φιλιώτης (Pharmaserve Lilly) με 30, και 28 ψήφους αντίστοιχα. 

Ο κ. Ιωάννης Βλόντζος (Merck Serono) και ο κ. Μάριος Κοσμίδης (Win Medica) εκλέχτηκαν με 25 ψήφους και οι δύο και ο κ. Κωνσταντίνος Παναγούλιας (Vianex) και ο κ. Μάρκος Γερασόπουλος (Sanofi) με 24 και 23 ψήφους αντίστοιχα. Τέλος, οι κ. Μάριος Κάτσικας (Rottapharm Hellas), Νικόλαος Κεφαλάς (Janssen) και Κωνσταντίνος Οικονόμου (Boehringer Ingelheim) με 22 ψήφους.

Με δάνειο 300 εκατ. ευρώ θα εξοφλήσει τις ιδιωτικές κλινικές το Υπουργείο Υγείας


Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής» το Υπουργείο Υγείας θα ζητήσει οικονομική βοήθεια από το ασφαλιστικό ταμείο ΤΣΑΥ, η οποία θα ανέρχεται σε 300 εκατ. ευρώ. Το ΥΥΚΑ με το ποσό αυτό έχει σκοπό να εξοφλήσει ένα μέρος των οφειλών που χρωστούν τα ασφαλιστικά ταμεία και ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) προς τις ιδιωτικές κλινικές. Από τα 300 εκατ. ευρώ τα 85 εκατ. ευρώ θα κατατεθούν στις ιδιωτικές κλινικές ως προκαταβολή για τις ιατρικές πράξεις που πραγματοποίησαν το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου.

Το ΥΥΚΑ είναι δεύτερη φορά που ζητά την οικονομική βοήθεια του συγκεκριμένου ταμείου, την πρώτη φορά το ΤΣΑΥ, ζήτησε να υποθηκεύσει το κτίριο του ΕΟΠΥΥ ώστε να συμφωνήσει και το Υπουργείο δεν το δέχτηκε.

Glaxo's £500m investment to create 1,000 manufacturing jobs for pharmaceutical industry


Britain's £10billion pharmaceutical industry was given a welcome boost yesterday as drugs giant GlaxoSmithKline announced plans to create 1,000 jobs.

The company, which employs 15,000 UK workers, confirmed it is pumping £500million into its manufacturing sites. This includes building a new factory at Ulverston, Cumbria – the firm’s first in 40 years.

GSK’s move was influenced by tax cuts in the Budget on money invested in research and development. Sir Andrew Witty, GSK’s chief executive, said the introduction of a ‘patent box’, which cuts corporation tax rates on profits from UK innovations, fuelled the decision.

As well as building the new factory, it will inject £100million into Scottish sites at Irvine and Montrose, and £80million at its site in Ware, Hertfordshire, to boost capacity for inhalers and at Barnard Castle, County Durham, for skin-care products.

It could double investment in the Ulverston site if there is more improvement in what it calls ‘environment for innovation’. Construction is due to begin in 2014/15.
Sir Andrew, who is part of the Prime Minister’s business advisory group, said: ‘The patent box has transformed the way in which we view the UK as a location for new investments.’ 

David Cameron said: ‘It shows why we are right to cut business tax.’
Dr Tim Bradshaw, of the CBI said: ‘It is excellent news that such a key player in the pharmaceuticals industry is choosing to invest and create jobs in the UK.’

Πηγή: Daily Mail 

AbbVie: Το όνομα της νέας ανεξάρτητης φαρμακευτικής εταιρείας μετά τον διαχωρισμό από την Abbott


Η Abbott ανακοίνωσε ότι AbbVie θα είναι το όνομα της νέας, ανεξάρτητης φαρμακευτικής εταιρείας που θα δραστηριοποιείται στην έρευνα και αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργίας της από το τέλος του 2012. Η ονομασία της νέας εταιρείας αποτελεί το πιο πρόσφατο ορόσημο στη διαδικασία που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2011, όταν η Abbott ανακοίνωσε ότι θα διαχωριστεί σε δύο εισηγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες. 

Η AbbVie, η φαρμακευτική εταιρεία που θα δραστηριοποιείται στον χώρο της έρευνας, θα περιλαμβάνει το τρέχον χαρτοφυλάκιο της Abbott με τα πρωτοποριακά φαρμακευτικά προϊόντα και τους βιολογικούς παράγοντες. Η εταιρεία που θα διατηρήσει την επωνυμία Abbott θα έχει στο portfolio της  τα φαρμακευτικά προϊόντα, τα διαγνωστικά μηχανήματα και προϊόντα, τα διαβητολογικά και τα προϊόντα διατροφής και τα επώνυμα γενόσημα. Και οι δύο εταιρείες θα είναι παγκόσμιοι ηγέτες στους αντίστοιχους τομείς τους.

Η νέα επωνυμία AbbVie προέρχεται από το συνδυασμό της Abbott και της λέξης "vie",  που αναφέρεται στη λατινική ρίζα «vi» που σημαίνει ζωή. Το λογότυπο AbbVie και η εταιρική ταυτότητα θα παρουσιαστούν με την έναρξη της λειτουργίας της νέας εταιρείας.

New drug promises relief from aspirin-related ulcers


Reuters

Millions of aspirin users may soon be able to pop the wonder pill without worrying about stomach ulcers, a nasty side-effect that could come with regular use of the drug.

Pozen Inc, a U.S. pharmaceutical company, on Thursday said its experimental therapy helped significantly reduce stomach ulcers in long-term aspirin users, like those with heart problems.
In use for more than two centuries now, aspirin has become synonymous with pain relief. It is also used to reduce the risk of heart attacks, strokes and some other potentially fatal ailments.

The drug, however, has many side-effects such as gastric or stomach ulcers, a painful condition that often causes heartburn and indigestion.

Pharma execs expect to increase use of doctor-focused social media


Pharmaceutical executives in Europe and the US expect to spend more of their future budgets on digital marketing channels like mobile, e-detailing and SEO, according to a new survey.
Booz & Co questioned more than 150 senior industry executives and found that while enthusiasm for product and disease websites, long a mainstay of pharma’s digital marketing efforts, remained high, newer channels were likely to be more popular.

Doctor-focused social media was highlighted by the largest group of respondents, nearly 60 per cent, as an area where projected budget allocations would increase. There were similarly dramatic trends for spending on mobile technologies (which 55 per cent of respondents expect to increase); e-detailing (52 per cent); and search engine optimisation (49 per cent), followed by product and disease websites (48 per cent). At the same time nearly 40 per cent of the executives questioned said they planned to cut back on print advertising.