Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

GE & Microsoft e-health joint venture to focus on triple aim


The corporate powerhouses GE and Microsoft announced that they will launch a 50-50 joint venture in early 2012 that leverages the platform experience of Microsoft and GE’s core healthcare competencies in clinical applications, with the goal of providing real time data to improve patient experience and clinical outcomes.

The as-yet-unnamed company, to be based near Microsoft’s corporate campus, will position itself as a solution for providers and payers alike as the healthcare industry transforms from a fee-for-service model with a focus on individual patient health to one that operates with new payment models and focuses on population health management.


Further, while the two companies intend to leverage their existing business lines for healthcare in the new venture, it will develop and market an open, interoperable technology platform.

Τι είπε ο πρόεδρος του ΕΟΦ για τα ιατρικά συνέδρια


Ο Πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων, Αν. Καθηγητής Κοινωνικής Ιατρικής κ. Γιάννης Τούντας στην ομιλία του, στο πλαίσιο του 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου για τον Επαγγελματικό & Συνεδριακό Τουρισμό που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα, μεταξύ άλλων τόνισε τα εξής :

«Η στήριξη και ανάπτυξη του θεσμού των ιατρικών Συνεδρίων πρέπει να αποτελεί συνεχή μέλημα της Πολιτείας, διότι συμβάλει σημαντικά στην επιστημονική ενημέρωση και κατάρτιση των γιατρών, αποτελεί κίνητρο ερευνητικής δραστηριότητας και ταυτόχρονα συνεισφέρει στην οικονομία, κυρίως στον κρίσιμο τομέα του Τουρισμού.

Από την άλλη όμως, ο θεσμός αυτός δεν θα πρέπει να αποτελεί δίαυλο επηρεασμού των γιατρών για την προώθηση φαρμακευτικών προϊόντων ούτε πηγή απώλειας εθνικών πόρων προς όφελος άλλων χωρών δημοφιλών τουριστικών προορισμών. Για όλους αυτούς τους λόγους η διοίκηση του ΕΟΦ καθιέρωσε αντικειμενικές διαδικασίες έγκρισης και ελέγχου των επιστημονικών εκδηλώσεων που επιχορηγούνται από τις φαρμακευτικές εταιρείες συγκροτώντας ειδική Επιστημονική Επιτροπή από έγκριτους επιστήμονες και εκδίδοντας ειδικές εγκυκλίους. 

Τα μέτρα αυτά έχουν αποδώσει σημαντικά οφέλη γιατί περιορίστηκε σημαντικά η οργάνωση επιστημονικών εκδηλώσεων στο εξωτερικό από ελληνικούς φορείς, ενώ αντίθετα εγκρίθηκαν όλες σχεδόν οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν για έγκριση στον ΕΟΦ το 2011. Από το σύνολο των 1.835 αιτήσεων απορρίφθηκαν μόνο 13 και αυτές γιατί δεν εκπλήρωναν τις τυπικές προϋποθέσεις. Όσα Συνέδρια πραγματοποιήθηκαν ήδη, κινήθηκαν στο πλαίσιο τεκμηριωμένων προϋπολογισμών χωρίς να παρατηρούνται αλόγιστες δαπάνες, όπως συνέβαινε συχνά στο παρελθόν.

Για τα Διεθνή Συνέδρια που πραγματοποιούνται στην Ελλάδα, δεν απαιτείται σύμφωνα με τη Νομοθεσία, έγκριση του ΕΟΦ και η διοργάνωσή τους εξαρτάται αποκλειστικά από τους διοργανωτές, προς τους οποίους η Πολιτεία οφείλει να παρέχει ισχυρά κίνητρα για την προσέλκυσή τους.» 

 

Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα