Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

How Pharmacists Can Help Ensure That Patients Take Their Medicines




Source: Harvard Business Review, January 31, 2019

By Humaira Ameer* & Sachin H. Jain*


What if there was a way to significantly improve health outcomes, reduce hospital and nursing home admissions, and save $105 billion in health spending? There is one such compelling opportunity: a greater systemic focus on medication adherence. When health care professionals use the term “medication adherence,” what we’re really referencing is whether or not patients take their medicines as prescribed. Shockingly, about half the time, they don’t. And the consequences of non-adherence are great.
One of the leading studies of the topic found that “approximately 125,000 deaths per year in the United States are due to medication non-adherence.” No wonder, then, the World Health Organization (WHO) has determined that “increasing the effectiveness of adherence interventions may have a far greater impact on the health of the population than any improvement in specific medical treatments.”
Medicare and Medicaid patients with multiple chronic conditions who tend to take multiple medications account for a disproportionate share of all health spending in America. Recognizing the important opportunity to improve the care for such patients, CareMore Health, a division of Anthem, Inc. that serves Medicare and Medicaid beneficiaries, launched a program. It was designed to leverage the clinical expertise of pharmacists to identify the root causes of non-adherence and hyper-personalize solutions to better support the patients we serve.
Our discovery: The reasons patients don’t take medicines vary significantly; consequently, to improve adherence, you have to customize the solution for each individual. This is a significant departure from past efforts to improve adherence, which have tried to apply a single solution across a whole population.

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019

Novartis puts Artificial Intelligence on the job to help reps say the right things to the right doctors



FiercePharma | Eric Sagonowsky

Artificial intelligence is a big buzzword in R&D right now, but at Novartis, it's hard at work in the sales department, too.
Amid far more meetings with digital companies at the J.P. Morgan Healthcare Conference this year, Novartis’ pharma CEO Paul Hudson said he expects 2019 to be the “beginning of the tech disruption” for pharma, in everything from marketing to supply chain.
In past years at JPM, Hudson mainly checked out early-stage biotech companies for potential partnerships, he told FiercePharma. This year? It’s about half health-tech companies, he said.
Obviously, Novartis is jumping right in, as part of CEO Vas Narasimhan's push to transform the entire company using digital tech. In the field, the drugmaker has equipped salespeople with an AI service that suggests doctors to visit and subjects to talk up during their meetings.

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2018


Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2018

Παράγουμε, εξάγουμε και τιμωρούμαστε...



Αυτό τόνισε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) και αντιπρόεδρος και συνδιευθύνων σύμβουλος του ομίλου Elpen, Θεόδωρος Τρύφων μιλώντας στο πρόσφατο συνέδριο του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου «Η Ώρα της Ελληνικής Οικονομίας».

Χαρακτηριστικά σε μια αποστροφή του λόγου του είπε: «Έχουμε εργαζόμενους, παράγουμε, εξάγουμε και τιμωρούμαστε γι’ αυτό», και εξέφρασε την ελπίδα «να μην γίνουμε και εμείς… κίτρινα γιλέκα».

Στη διάρκεια της ομιλίας του ο κ. Τρύφων εστίασε στην ανάγκη για ένα σταθερό περιβάλλον στη χώρα, το οποίο «τουλάχιστον δεν θα τιμωρεί την παραγωγή, τις επενδύσεις και την έρευνα».

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Βράζει η αγορά του φαρμάκου


Capital.gr | Βασιλική Κουρλιμπίνη

Σε πάνω από 1,4 δισ. ευρώ- στελέχη της αγοράς κάνουν λόγο και για περισσότερα από ενάμιση δισ. ευρώ-  υπολογίζεται η φετινή επιβάρυνση των επιχειρήσεων του φαρμάκου από τις αναγκαστικές εκπτώσεις και επιστροφές (rebate και claw back αντίστοιχα) τις οποίες καλούνται να κάνουν ώστε να καλυφθεί η υπέρβαση σε σχέση με τον κλειστό προϋπολογισμό του ΕΟΠΥΥ και των δημόσιων νοσοκομείων.  Το "χαράτσι" είναι κατά 33% μεγαλύτερο σε σχέση με πέρσι, όταν οι επιχειρήσεις του χώρου είχαν επιστρέψει συνολικά 1,2 δισ. ευρώ.
Με συνολικό κλειστό προϋπολογισμό στα 2,5 δισ. ευρώ (εξωνοσοκομειακή δαπάνη 1,94 δισ. και 550 εκατ. ευρώ πλαφόν για τη δαπάνη των νοσοκομείων), οι φαρμακευτικές, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του κλάδου, θα κληθούν φέτος να καλύψουν 900 εκατ. ευρώ σε υποχρεωτική επιστροφή clawback.

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

Συσκευασία και διακίνηση φαρμάκων: Τι αλλάζει σε 100 ημέρες;


Άρθρο του κ. Ιωάννη Καραφύλλη*

Σε 100 ημέρες θα υλοποιηθούν οι πιο σημαντικές αλλαγές για την ασφάλεια των ασθενών και την διακίνηση των φαρμάκων. Τίθεται σε  εφαρμογή ο νέος κανονισμός που θα ισχύσει στη Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ)  από τις 9 Φεβρουαρίου 2019. Ένα βασικό μέτρο για την αντιμετώπιση της πλαστογραφίας στην ΕΕ και για την προστασία της νόμιμης αλυσίδας εφοδιασμού φαρμάκων είναι ένα σύστημα επαλήθευσης «από άκρο σε άκρο» που θεσπίστηκε με το κανονισμό για τα ψευδεπίγραφα φάρμακα (FMD). Η επαλήθευση από άκρο σε άκρο είναι ένα σύστημα ελέγχου ταυτότητας φαρμάκων που περιλαμβάνει τα υποχρεωτικά χαρακτηριστικά ασφαλείας και ένα αποθετήριο που αποθηκεύει πληροφορίες για κάθε μεμονωμένο πακέτο.
Οι νέοι κανόνες θα ισχύσουν στην ΕΕ  και στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο  από τις 9 Φεβρουαρίου 2019. Από την ημερομηνία αυτή, τα συνταγογραφούμενα φάρμακα που διατίθενται στην αγορά της ΕΕ θα πρέπει να φέρουν ένα μοναδικό αναγνωριστικό (UI) και συσκευή κατά της αλλοίωσης (ATD), σύμφωνα με τον κανονισμό  2016/161 και τον κανονισμό της Επιτροπής (FMD). Το σύστημα αποθετηρίων, το οποίο επί του παρόντος έχει συσταθεί από τα ενδιαφερόμενα μέρη και αποτελείται από μια ευρωπαϊκή βάση δεδομένων και τις εθνικές βάσεις δεδομένων, θα πρέπει επίσης να τεθεί σε λειτουργία έως τις 9 Φεβρουαρίου 2019.

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018

Πελατοκεντρική Φιλοσοφία στον χώρο του φαρμακείου

Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το VIDEO


Αλλάζει η τιμολόγηση φαρμάκων



Νέο πλαίσιο για την τιμολόγηση των φαρμάκων, για τον υπολογισμό clawback και rebate και τους κλειστούς προϋπολογισμούς προωθεί το υπουργείο Υγείας. Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στην Επιτροπή Παρακολούθησης της Φαρμακευτικής Δαπάνης, η τιμολόγηση θα γίνεται με βάση τη χαμηλότερη τιμή της ευρωζώνης (και όχι βάσει του μέσου όρου των τριών χαμηλότερων τιμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης), ενώ τα γενόσημα θα τιμολογούνται στο 65% της τιμής του πρωτοτύπου, και τα βιο-ομοειδή θα λαμβάνουν τιμή στο 75% της τιμής αναφοράς του βιολογικού πρωτοτύπου.

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2018

Παράνομα φάρμακα -Συλλήψεις 859 ατόμων μέσα σε 7 ημέρες!!!



Σε μια γιγαντιαία επιχείρηση της Ιντερπόλ, που περιλάμβανε και την Ελλάδα, κατασχέθηκαν επικίνδυνα για την υγεία φαρμακευτικά σκευάσματα αξίας 14 εκατ. δολαρίων. Συγκεκριμένα, διεθνής επιχείρηση υπό τον συντονισμό της Ιντερπόλ, για την πάταξη κυκλωμάτων που δραστηριοποιούνται στην παράνομη διακίνηση και εμπορία φαρμάκων για σοβαρές χρόνιες ασθένειες, που σε πολλές περιπτώσεις χαρακτηρίζονται επικίνδυνα για τη δημόσια υγεία, καθώς και ιατρικών μηχανημάτων, μέσω διαδικτύου, πραγματοποιήθηκε σε 116 χώρες του κόσμου, με τη συμμετοχή και της ελληνικής Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, εντοπίσθηκαν 84 ιστοσελίδες, απενεργοποιήθηκαν οι 16, ταυτοποιήθηκαν οι διαχειριστές έξι ιστοσελίδων προώθησης και πώλησης παράνομων προϊόντων αδυνατίσματος και σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος τριών ατόμων.

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

GSK launches Cold-and-flu for coffee makers



Instant brew cold-and-flu medicine? That’s GlaxoSmithKline's new distribution idea for Theraflu with single-use plastic pods that fit into Keurig and similar coffee makers. Theraflu PowerPods are hitting shelves now, supported by a new advertising and marketing campaign that highlights the convenient—and hipster-ish—take on the popular coffee pods.
GSK Theraflu senior brand manager Latisha Tillie said the team was brainstorming ways to improve and change cold-and-flu treatment for people in the throes of illness when someone threw out the idea. Why not put the powdered medicine in a pod? After all, about 40% of households own the convenient single-serve coffee machine, she noted.
Biopharma is a fast-growing world where big ideas come along daily. Our subscribers rely on FiercePharma as their must-read source for the latest news, analysis and data on drugs and the companies that make them. Sign up today to get pharma news and updates delivered to your inbox and read on the go.