Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Τι λέει ο Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ για το βιβλίο "ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Κύριο Φώτη Αϊβάζη
Εκδόσεις ΣΤΑΜΟΥΛΗ


Αγαπητέ κύριε Αϊβάζη

Καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την επιστολή σας σχετικά με την ενημέρωση για την έκδοση του βιβλίου “Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ” από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης και να σας ευχαριστήσω για το αντίτυπο που μου στείλατε στην ΕΕΦΑΜ. Άργησα να σας απαντήσω αλλά ήθελα να ολοκληρώσω πρώτα τη μελέτη του βιβλίου προκειμένου να είμαι σε θέση να κάνω κάποια ουσιαστικά σχόλια. 






Θεωρώ ότι το βιβλίο, πράγματι, όπως αναφέρετε και εσείς, είναι μοναδικό αυτή τη στιγμή στην Ελληνική βιβλιογραφία όσον αφορά το Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ. Αποτελεί ένα μοναδικό οδηγό για τον μαρκετίερ φαρμακευτικών και όχι μόνο προϊόντων, που καλύπτει με περιεκτικό και ολοκληρωμένο τρόπο όλα όσα πρέπει να γνωρίζει κανείς στον τομέα αυτό.


Θεωρώ επίσης το βιβλίο αυτό σαν ένα πλήρη οδηγό για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς σπουδαστές στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στα αντίστοιχα τμήματα που λειτουργούν στις Φαρμακευτικές Σχολές των Πανεπιστημίων Πάτρας και Θεσσαλονίκης, αλλά και στα σχετικά Κολέγια που λειτουργούν στη χώρα μας, οι οποίοι δεν είχαν μέχρι τώρα ένα πλήρες βοήθημα στο Τομέα του Μάρκετινγκ.

Μου άρεσε πολύ η καλή και μελετημένη δομή του βιβλίου που το κάνει ιδανικό για αυτοδιδασκαλία. Είδα ότι περιέχει και κάνει έμφαση στις νέες τάσεις που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια στο Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ όπως: το E-Health, το E-Detailing, το θεσμό του KAM που μπαίνει σιγά-σιγά και στο χώρο του φαρμάκου κλπ.

Θεωρώ ότι στην άκρως ανταγωνιστική αγορά του φαρμάκου, οι επιχειρήσεις σήμερα χρειάζονται το μάρκετινγκ και τα στελέχη του όσο ποτέ άλλοτε. Αυτό το βιβλίο τους δίνει ιδέες, γνώσεις και έμπνευση για να χτίσουν μάρκες, να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις και να δεσμεύσουν τους πελάτες πολύ περισσότερο.

Θεωρώ ότι ο Ν. Καζάζης έγραψε ένα βιβλίο που προσφέρει γνώσεις, προκαλεί και εμπνέει, παρουσιάζει συγκεντρωμένα τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του σημερινού Μάρκετινγκ των φαρμακευτικών προϊόντων, εμπλουτίζει τα στελέχη με εργαλεία και σύγχρονα μοντέλα για λήψη αποφάσεων που μπορούν να οδηγήσουν σε εξαιρετικά αποτελέσματα.

Θεωρώ ότι το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους των φαρμακευτικών επιχειρήσεων αλλά και στους συμβούλους φαρμακευτικών εταιρειών. Είναι γραμμένο έτσι ώστε να είναι κατάλληλο τόσο για τα στελέχη των μεγάλων, όσο και των μικρότερων επιχειρήσεων. Κατάλληλο για τους Επιστημονικούς Συνεργάτες των φαρμακευτικών εταιρειών τους οποίους βοηθά να εμπνευστούν και να βοηθηθούν στην καθημερινή τους δουλειά.

Ένα βιβλίο που δεν διδάσκει απλώς, αλλά μυεί τον διεισδυτικό αναγνώστη στον κόσμο του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ. Ένας πρακτικός οδηγός που περιγράφει βήμα-βήμα τη διαδικασία και τις μεθόδους που πρέπει να ακολουθούνται στην κατάρτιση αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ. Ένας πλήρης οδηγός για κάθε ενδιαφερόμενο για θέματα προβολής και προώθησης φαρμακευτικών προϊόντων και υπηρεσιών που διακρίνεται για την επιστημονική αρτιότητά του.

Αν ο στόχος του συγγραφέα ήταν να παρουσιάσει τους βασικούς όρους και τις αρχές του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, να παρακινήσει τους αναγνώστες να γίνουν πιο ευέλικτοι και πειθαρχημένοι, να βρουν απαντήσεις στα ερωτήματα της σημερινής απαιτητικής φαρμακευτικής επιστημονικής ενημέρωσης και στην ανάπτυξη ισχυρών φαρμακευτικών brands, και να καλύψει επιτυχώς το υπάρχον κενό της ελληνικής βιβλιογραφίας στο χώρο αυτό, θεωρώ ότι το επιτυγχάνει με τον καλύτερο τρόπο.

Εύχομαι πάντα καλές επιτυχίες σε σας και στο συγγραφέα αυτού του εξαίρετου βιβλίου.

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Γιώργος Καλαφατάκης
Πρόεδρος ΕΕΦΑΜ



Το πρώτο και μοναδικό βιβλίο στο είδος του 
στην Ελληνική Γλώσσα. 





Πατήστε like στη σελίδα του βιβλίου και γράψτε ένα σχόλιο σας. 
Αν θέλετε κοινοποίησε τη σελίδα του βιβλίου και στους φίλους σας. Μπορεί να τους ενδιαφέρει.