Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020

Παρουσίαση του βιβλίου «ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ»



Οι τεχνικές και οι μέθοδοι αποτελεσματικής διαχείρισης του σύγχρονου φαρμακείου αποτελούν το θεματικό περιεχόμενο του βιβλίου  «Κερδοφόρο Φαρμακείο» που παρουσιάστηκε σε φαρμακοποιούς και στελέχη φαρμακευτικών εταιριών το βράδυ της Τετάρτης 4 Μαρτίου από τον πρόεδρο του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής Κώστα Λουράντο, τον Πρόεδρο και δ/ντα Σύμβουλο Apivita Νικ. Κουτσιανά και τον καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Βασ Παπαδάκη επιστημονικό υπεύθυνο του προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικότητας για φαρμακοποιούς.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης οι ομιλητές, αφού προηγουμένως υπογράμμισαν τη σημαντικότητα του βιβλίου και την χρησιμότητα του για παλαιούς και νέους φαρμακοποιούς, διατύπωσαν με έμφαση την αναγκαιότητα απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων των φαρμακοποιών σε θέματα σύγχρονου μάνατζμεντ του φαρμακείου (pharmacy management) που θα μπορούσαν να αποκτηθούν τόσο από αυτόνομα εκπαιδευτικά προγράμματα, όσο και από την ένταξη ειδικών μαθημάτων προπτυχιακού και μεταπτυχιακό επιπέδου στα προγράμματα σπουδών των φαρμακευτικών σχολών.

 Το «Κερδοφόρο Φαρμακείο» συγγραφέας του οποίου είναι ο Νίκος Καζάζης και εκδότης η Boussias Communications και ο «Φαρμακευτικός Κόσμος» απευθύνεται στους ιδιοκτήτες φαρμακείων αλλά και στα στελέχη που απασχολούνται σε αυτά, με σκοπό να προσφέρει χρηστικές γνώσεις και βοήθεια για την ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων που απαιτεί η λειτουργία ενός σύγχρονου φαρμακείου.

Στην ύλη του βιβλίου περιλαμβάνονται 43 κεφάλαια που αναφέρονται στις βασικές λειτουργίες του σύγχρονου μάνατζμεντ, τις προκλήσεις και τις ιδιαιτερότητες της αγοράς των φαρμακείων καθώς και στην εμπορική λειτουργία τους, με έμφαση στο μάρκετινγκ, τις τεχνικές προσωπικής πώλησης και την διαχείριση των πελατειακών σχέσεων.

Σημαντικά είναι  επίσης τα κεφάλαια που αναφέρονται στην οικονομική διαχείριση του φαρμακείου με έμφαση στην ανάλυση των χρηματοοικονομικών και ειδικών αριθμοδεικτών του φαρμακείου και τον σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου προγράμματος εμπορικής ανάπτυξης του. 

Όλα τα κεφάλαια είναι εμπλουτισμένα με αναλυτικά παραδείγματα εύχρηστα «εργαλεία» λήψης αποφάσεων και δεκάδες πρακτικές συμβουλές που η αξιοποίηση τους μπορεί να προσφέρει άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα στην ανάπτυξη εργασιών και την κερδοφορία ενός σύγχρονου φαρμακείου.

Περισσότερες πληροφορίες για το βιβλίο στο σύνδεσμο https://www.kerdoforofarmakeio.gr/

Σάββατο 29 Φεβρουαρίου 2020

FDA identifies first drug shortage due to coronavirus but won't say which



For the first time since the coronavirus outbreak began, the Food and Drug Administration has reported a shortage of a medicine due to a manufacturing “issue” with an active pharmaceutical ingredient “related to a site affected by coronavirus.” However, the agency did not disclose the name of the medicine, prompting criticism over concerns the lack of information can make it difficult to plan for patient needs.
In a statement issued Thursday night, the FDA explained that an unnamed manufacturer reported a shortage, but did not provide any further details. The statement added that “it is important to note that there are other alternatives that can be used by patients,” and that the FDA is working with the company and other manufacturers to mitigate the shortage.
The failure to release the name of the drug, however, raised hackles.
It’s “absolutely ridiculous to release something like this without the drug name,” tweeted Erin Fox, who tracks shortages and directs the drug-information service at University of Utah Health Care, which has four hospitals.

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2020

Παρουσίαση το βιβλίου ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

Θα παρουσιάσουν το βιβλίο και θα συνομιλήσουν με τον συγγραφέα για την επιχειρηματική διάσταση του σύγχρονου φαρμακείου, οι:
  • ΙΩΑΝΝΑ-ΣΑΠΦΩ ΠΕΠΕΛΑΣΗ, Καθηγήτρια Οικονομικής Ιστορίας & Επιχειρηματικότητας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
  • ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, Καθηγητής Στρατηγικής των Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικότητας για φαρμακοποιούς
  • ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΤΣΙΑΝΑΣ, ιδρυτής και πρόεδρος της Apivita
  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ, Πρόεδρος Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020

The top 10 ad spenders in Big Pharma for 2019


Direct-to-consumer drug ads tend to strike a dissonant chord. However, fan and foe can count on one thing: Prescription DTC advertising is here to stay. The evidence? Surviving more than 20 years of numerous legal, regulatory and perception challenges on its way to becoming a $6 billion-plus annual industry.

That’s mostly because DTC works. Study after study finds that patients follow the well-worn DTC advice and actually “ask your doctor” about a condition or a specific medicine after they’ve seen ads for a prescription drug on TV or online. A DRG study found that among patients who saw digital ads for drugs, 42% requested a specific prescription from their doctors, while 22% of people who saw TV ads did the same. Another study, by Wharton and University of Southern California professors, estimated that for every 10% increase in advertising exposure, there was a corresponding increase in the number of prescriptions purchased by about 5%.

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020

Ίδρυση φαρμακείων και από μη φαρμακοποιούς


Το «πράσινο φως» άναψε η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας για την σύσταση-ίδρυση φαρμακείων από μη φαρμακοποιούς, καθώς έκρινε ότι είναι συνταγματική η λειτουργία τους υπό την εμπορική μορφή της Εταιρείας Περιορισμένης Ευθύνης (ΕΠΕ) και υπό την προϋπόθεση ότι ο επιστημονικός υπεύθυνος του φαρμακείου είναι φαρμακοποιός και παράλληλα συμμετέχει υποχρεωτικά, με ποσοστό τουλάχιστον 33%, στην ΕΠΕ.

Κατόπιν αυτού, η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου με πρόεδρο την Αικατερίνη Σακελλαροπούλου (πριν εκλεγεί στο αξίωμα της Πρόεδρου της Δημοκρατίας) και εισηγήτριες τις συμβούλους Επικρατείας Μαρίνα Παπαδοπούλου και Όλγα Παπαδοπούλου, με μία σειρά αποφάσεών της (201-208/2020) απέρριψε τις αιτήσεις ακύρωσης του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου, του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής, κ.λπ., με τις οποίες αμφισβητήθηκε η νομιμότητα των διατάξεων του Προεδρικού Διατάγματος 64/2018, που ρυθμίζει τα δεδομένα ίδρυσης των φαρμακείων και τις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος του φαρμακοποιού.

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020

Sales rep tips for oncologist calls: Keep it short, use visuals and bring new info, says consultancy


Oncology drug sales reps can sharpen in-office visits with doctors with specific actions. That’s according to a ZoomRx study of in-office oncology promotions across 120 brands during the past five years.
The findings? New information, short visits and visual aids resulted in more impactful visits. For instance, visits where sales reps delivered novel data or information were considered “highly impactful” by 40% of oncologists versus just 24% when no new information was presented, the digital health consultancy found. That’s an opportunity for reps. because only one-fifth of visits contain new information, according to ZoomRx’s surveyed oncologists.

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2020

Πρόεδρος ΣΦΕΕ : «Η κυβέρνηση να δει στρατηγικά τον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας και όχι λογιστικά»


Ήρθε η ώρα η Πολιτεία και η κυβέρνηση να δουν στρατηγικά τον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας και όχι λογιστικά όπως στο παρελθόν, διαφορετικά, η μη βιωσιμότητα των φαρμακευτικών εταιρειών θα τις οδηγήσει σε ακραίες πρακτικές.
Το μήνυμα αυτό στέλνει μέσα από τις σελίδες των New Times ο πρόεδρος του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος ( ΣΦΕΕ) κ. Ολύμπιος Παπαδημητρίου, καθιστώντας σαφές ότι τα πράγματα είναι πλέον οριακά με την φαρμακοβιομηχανία για να μην πούμε ότι έχουν ξεπεραστεί προ πολλού.
Διαβάστε περισσότερα…http://snip.ly/vkhu3q

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020

The top 10 largest biopharma M&A deals in 2019


Biopharma M&A got a big boost moneywise in 2019. The three largest—Bristol-Myers Squibb for Celgene, AbbVie for Allergan, and Amgen for Celgene’s psoriasis drug Otezla—together delivered more than $150 billion. Valued at $74 billion, the Celgene takeover also broke records to become the biggest pharma deal ever.
Oncology was still a popular theme, stringing through a whole year of big M&A headlines, from the combination of cancer bigwigs Bristol-Myers and Celgene, announced in January, to buyouts of earlier-stage companies, including Merck & Co.’s $2.7 billion ArQule deal and Sanofi’s $2.5 billion Synthorx takeover, both of which went public in December.
Scattered in between were Eli Lilly’s $8 billion buyout of Loxo Oncology, Pfizer’s $11.4 billion tie-up with Array BioPharma, and some major licensing deals such as AstraZeneca and Daiichi Sankyo’s potential $6.9 billion partnership on now-FDA-approved HER2-targeting antibody-drug conjugate Enhertu.

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019

2019’s top 15 clinical trial flops (and a flip-flop)



Clinical trials are the most important step of getting a new drug approved for marketing, as well as the most expensive, and it’s no secret that the odds of bringing a project from first-in-human testing through to market are pretty long.
Once a program reaches the pivotal trial stage, the odds are supposed to improve, of course. But every year, plenty of drugs fail at the last hurdle after millions or even billions of dollars have been invested in them.

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2019

Δείτε το φαρμακείο σας με τα μάτια του πελάτη

Η λίστα αυτή αποτελεί ένα πρακτικό διαγνωστικό εργαλείο με μορφή ερωτηματολογίου που θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τυχόν αδυναμίες στην εμπορική λειτουργία του φαρμακείου σας και ταυτόχρονα να ιεραρχήσετε και να προγραμματίσετε την υλοποίηση αναγκαίων διορθωτικών παρεμβάσεων, με σκοπό τη βελτιστοποίησή της.

Για να «κατεβάσετε» τη λίστα στον υπολογιστή σας και να την εκτυπώσετε πατήστε στην εικόνα.