Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Κόβονται 1.000 φάρμακα επειδή οι εταιρείες δεν έχουν καταβάλλει το rebate



Περισσότερα από 1.000 φάρμακα είναι υποψήφια να «κοπούν» από τη θετική λίστα, δηλαδή από τον κατάλογο με τα σκευάσματα που αποζημιώνει ο ΕΟΠΥΥ, καθώς οι εταιρίες παραγωγής και κυκλοφορίας τους δεν έχουν καταβάλλει το rebate.

Την τελική απόφαση θα λάβει ο υπουργός Υγείας, ο οποίος έχει στη διάθεσή του και τον κατάλογο με τα «κόκκινα» σκευάσματα αλλά και τις εταιρίες- οφειλέτες. Ζητούμενο είναι η εφαρμογή του νόμου και η προστασία των εταιριών που πληρώνουν αλλά κυρίως η διασφάλιση της πρόσβασης των ασφαλισμένων στα φάρμακα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΟΠΥΥ, πρόκειται για 1.092 φάρμακα 67 εταιριών, ως επί το πλείστον ελληνικών.

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions


Το "Φαρμακευτικό μάρκετινγκ" αποτελεί αυστηρά εξειδικευμένο πεδίο εφαρμογής του μάρκετινγκ και χαρακτηρίζεται από πολλές ιδιαιτερότητες που κάνουν εξαιρετικά δύσκολη και δαπανηρή την υλοποίηση των ενεργειών του.

Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να καλύψει το απόλυτο κενό σε ό,τι αφορά το πεδίο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ στην ελληνική βιβλιογραφία. Στα περιεχόμενα ενσωματώθηκαν όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών και των άλλων συναφών προϊόντων.

Ενδεικτικά στα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνονται:
- Ανάλυση του περιβάλλοντος του "Φαρμακευτικού μάρκετινγκ"
- Ο σχεδιασμός της στρατηγικής μάρκετινγκ
- Η εφαρμογή του συστήματος Key Account Management από τις φαρμακευτικές εταιρίες.
- Η διαχείριση των κρίσεων στο φαρμακευτικό κλάδο
- Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Ηθική Συμπεριφορά των φαρμακευτικών εταιριών
- Οι στρατηγικές ανάπτυξης των φαρμακευτικών εταιριών
- Ο σχεδιασμός του προγράμματος μάρκετινγκ

Το βιβλίο εξυπηρετεί τις μαθησιακές και επαγγελματικές ανάγκες στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών που εργάζονται στον κλάδο των προϊόντων και υπηρεσιών υγείας και θέλουν να αποκτήσουν, να συστηματοποιήσουν η να εμπλουτίσουν τις γνώσεις που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο πεδίο.

Το βιβλίο καλύπτει επίσης τις μαθησιακές ανάγκες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδαστών των φαρμακευτικών σχολών καθώς και άλλων ΑΕΙ / ΤΕΙ και κολεγίων που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την οργάνωση και διοίκηση μονάδων υγείας.



Το πρώτο και μοναδικό βιβλίο στο είδος του στην Ελληνική γλώσσα


Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα


Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Νέα αγορανομική διάταξη: Επιτρέπονται οι εκπτώσεις από τη φαρμακοβιομηχανία χωρίς αυτές να περιορίζονται στο 5%.


Οριζόντια μείωση των τιμών των φαρμάκων από 5-15%, πάγωμα των τιμών χωρίς να επιδέχονται αύξηση παρά μόνο σε περίπτωση λάθους και επαναφορά των κοστολογικών στοιχείων ύστερα από πάρα πολλά χρόνια, αυτή τη φορά για τα ‘ελληνικά πρωτότυπα’ φάρμακα, προβλέπει η νέα αγορανομική διάταξη που υπέγραψε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.

Η απόφαση, που εστάλη στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση, συμπληρώνει την προηγούμενη απόφαση που εκδόθηκε στις 9 Δεκεμβρίου, προβλέποντας σταθερά ποσοστά κέρδους στην αλυσίδα του φαρμάκου, και διατηρώντας το κίνητρο στους φαρμακοποιούς να πωλούν τα ειδικά φάρμακα της λίστας του ν.3816 (σοβαρών παθήσεων), με ποσοστό κέρδους 16% επί ειδικής χονδρικής τιμής κάτω των 200 ευρώ. Για τα ακριβότερα από 200 ευρώ φάρμακα της λίστας του ν.3816, παραμένει το κέρδος φαρμακοποιού στα 30 ευρώ.

Η νέα αγορανομική επιτρέπει και πάλι τις εκπτώσεις από τη φαρμακοβιομηχανία στις φαρμακαποθήκες και τα φαρμακεία,

Sanofi launches a new antibiotics effort




Paris, France, and Frankfurt and Munich, Germany - January 15, 2014 

-Sanofi (EURONEXT: SAN and NYSE: SNY) and Fraunhofer-Gesellschaft, Europe's leading organization for applied research, announced today the creation of a natural product center of excellence to accelerate the discovery and development of new therapies to treat infectious diseases, the second leading cause of mortality worldwide1 accounting for 10 million deaths in 2011.

Under the agreement, Sanofi and Fraunhofer IME (Institute for Molecular Biology and Applied Ecology) will collaborate to identify and optimize novel naturally occurring chemical or biological compounds, mainly in the field of infectious diseases. Penicillin, for example, is just one of a number of antibiotics derived from natural products. The approach may also be extended to other indications such as diabetes, pain and rare diseases, where natural products derived substances have proven to play an important role in treatment and disease prevention. Sanofi will share its strain collection, one of the world's largest, consisting of over a hundred thousand different micro-organisms, with Fraunhofer, and in addition is bringing its know-how in anti-infective research.

ΠΩΣ Ο ΕΟΠΠΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ... ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΜΕΣΩ ΕΟΠΥΥ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ!!!



Το κείμενο που ακολουθεί κοινοποιήθηκε από τον Πρόεδρο του ΦΣΑ κ. Λουράντο.

Σας παραθέτω το παρακάτω πραγματικό παράδειγμα, από συνταγή ΕΟΠΥΥ που εκτελέστηκε στο φαρμακείο του Προέδρου του Φ.Σ.Αχαϊας κ. Α. Σοφιανόπουλου, και περιείχε LEXOTANIL 1,5mg:

Αρχική αξία Lexotanil ................................ 1,83 ευρώ
Τιμή αναφοράς ........................................ 0,46 ευρώ
Συμμετοχή ασφαλισμένου (0,46 Χ 25%).... 0,12 ευρώ
Διαφορά πληρωτέα από ασφαλισμένο ....... 1,37 ευρώ
Συμμετοχή ΕΟΠΥΥ...................................... 0,34 ευρώ

Δεν υπάρχει πουθενά κράτηση του 1 ευρώ , διότι όπως μας έχουν εξηγήσει, το ευρώ δεν κρατείται αν η επιβάρυνση του ΕΟΠΥΥ είναι μικρότερη από 1 ευρώ!

Σύμφωνα με την ανωτέρω ανάλυση για την συνταγή αυτή ο ΕΟΠΥΥ επιβαρύνεται με 0,34 ευρώ και ο ασφαλισμένος με 1,49 ερώ (0,12 συμμετοχής + 1,37 διαφορά πρωτοτύπου - γενοσήμου).

Ως εδώ καλά...

Όμως στην συγκεντρωτική ανάλυση της συνταγής που αποτυπώνει το αποτέλεσμα και εκδίδει την απόδειξη υπάρχουν τα εξής παράδοξα:

Ποσό πληρωτέο από ασφαλισμένο 1,84 ευρώ (που αναλύεται σε συμμετοχή 0,12 + διαφορά πληρωτέα από ασφαλισμένο 1,72 )!!!

Δηλαδή : η διαφορά που πληρώνει ο ασφαλισμένος αυξάνεται ξαφνικά στα 1,72 ευρώ, με αποτέλεσμα να πληρώνει το φάρμακό του ακριβότερα, από το αν το αγόραζε χωρίς την μεσολάβηση του ΕΟΠΥΥ.

Και το κορυφαίο : Ποσό πληρωτέο από ταμείο -0,01 ευρώ... Ως εκ τούτου : ο ΕΟΠΥΥ αντί να πληρώνει έστω κάποια συμμετοχή, εισπράττει επιπλέον 0,01 ευρώ.!!!

Ο ΦΣΑ περιμενει απάντηση από Υπ.Υγείας.

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Οι επιδόσεις της Ελληνικής Φαρμακοβιομηχανίας το 2013




Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία μπορεί να χαρακτηριστεί ο «μεγάλος κερδισμένος» της ελληνικής βιομηχανίας, αφού το 2013 κατέγραψε τις καλύτερες επιδόσεις μεταξύ όλων των βιομηχανικών κλάδων, αυξάνοντας τόσο τον όγκο της παραγωγής του όσο και τα έσοδά του, όταν στο σύνολο της βιομηχανίας κατεγράφη μείωση παραγωγής και εσόδων.
Η ανοδική πορεία του είναι πιθανόν μάλιστα να συνεχιστεί και κατά το τρέχον έτος, καθώς οι ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες φαίνεται ότι το 2013 «κατέκτησαν» νέες θέσεις σε αγορές του εξωτερικού, συνεχίζοντας την εντυπωσιακή διεθνή εμπορική επέκταση που παρουσιάζουν από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας.

Novartis and Merck are reportedly negotiating a $5B unit swap



Here's a plan that would kill two birds with one stone: Novartis ($NVS) and Merck ($MRK) are negotiating a swap, Bloomberg reports. Novartis would trade its animal health and vaccines units for Merck's consumer health business.

And voilá, both companies solve the thorny problem of what to do with several underperforming business units. Merck CEO Kenneth Frazier has said his consumer health business needs to grow or go. Novartis CEO Joe Jimenez has said as much about animal health, vaccines and consumer health. If those units couldn't vault to a leading place in their respective fields, then they'd be better off elsewhere.

Pharma Must Adopt New Development Paradigms, Says Tufts Report



Change has never been the word most associated with pharma. Irrespective of a record-breaking number of newly approved drugs over the last two years, a new report just out warns that continued growth is not sustainable unless R&D efficacies at drug companies are addressed and new paradigms adopted.

As clinical trials continue to improve their operational efficiencies, R&D must keep pace to move forward with their prodigious output of new products and to insure commercial success, says Kenneth Kaitin, director of the US Tufts Center for the Study of Drug Development (Tufts CSDD), which produced the study, Tufts CSDD Outlook 2014.

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Pfizer gives Teva a lift with deal for Viagra generic launch in 2017




After years of wrangling over Pfizer's ($PFE) patent on Viagra, Teva Pharmaceutical Industries ($TEVA) has made a deal. Under an agreement with Pfizer, the Israeli generics giant can launch its version of the blockbuster pill on Dec. 11, 2017, more than two years before its final patent protection expires. 

Teva will have to pay royalties to Pfizer until that April 2020 expiration date, but it's still a big boost for the generics maker. And Teva can certainly use one these days, with the surprise shortening of Copaxone's patent life and the palace intrigue that recently ended with CEO Jeremy Levin's sudden departure. Viagra (sildenafil citrate) is one of the best-selling and best-known drugs ever, the "little blue pill" that revolutionized aging for the baby boomer male, with some $2 billion in 2012 sales.

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions




Το "Φαρμακευτικό μάρκετινγκ" αποτελεί αυστηρά εξειδικευμένο πεδίο εφαρμογής του μάρκετινγκ και χαρακτηρίζεται από πολλές ιδιαιτερότητες που κάνουν εξαιρετικά δύσκολη και δαπανηρή την υλοποίηση των ενεργειών του.

Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να καλύψει το απόλυτο κενό σε ό,τι αφορά το πεδίο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ στην ελληνική βιβλιογραφία. Στα περιεχόμενα ενσωματώθηκαν όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών και των άλλων συναφών προϊόντων.

Ενδεικτικά στα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνονται:
- Ανάλυση του περιβάλλοντος του "Φαρμακευτικού μάρκετινγκ"
- Ο σχεδιασμός της στρατηγικής μάρκετινγκ
- Η εφαρμογή του συστήματος Key Account Management από τις φαρμακευτικές εταιρίες.
- Η διαχείριση των κρίσεων στο φαρμακευτικό κλάδο
- Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Ηθική Συμπεριφορά των φαρμακευτικών εταιριών
- Οι στρατηγικές ανάπτυξης των φαρμακευτικών εταιριών
- Ο σχεδιασμός του προγράμματος μάρκετινγκ

Το βιβλίο εξυπηρετεί τις μαθησιακές και επαγγελματικές ανάγκες στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών που εργάζονται στον κλάδο των προϊόντων και υπηρεσιών υγείας και θέλουν να αποκτήσουν, να συστηματοποιήσουν η να εμπλουτίσουν τις γνώσεις που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο πεδίο.

Το βιβλίο καλύπτει επίσης τις μαθησιακές ανάγκες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδαστών των φαρμακευτικών σχολών καθώς και άλλων ΑΕΙ / ΤΕΙ και κολεγίων που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την οργάνωση και διοίκηση μονάδων υγείας.



Το πρώτο και μοναδικό βιβλίο στο είδος του στην Ελληνική γλώσσα


Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα