Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

H λίστα με τα παραφάρμακα που θα πωλούνται στα σούπερ μάρκετ (ΓΕΔΙΦΑ)




Στον κατάλογο περιλαμβάνονται 40 δραστικές ουσίες, οι μορφές, οι περιεκτικότητες και οι συσκευασίες, εγκεκριμένων φαρμακευτικών προϊόντων των οποίων ο τρόπος διάθεσης μπορεί να αλλάξει, επιτρέποντας την πώληση τους και από καταστήματα λιανικής, όπως τα σούπερ μάρκετ.

Στη σχετική ανακοίνωση του ΕΟΦ αναφέρεται ότι:

«Σε συνέχεια της από 21/07/2016 Ανάρτησης του Οργανισμού με θέμα «Υποβολή αιτημάτων για αλλαγή του τρόπου διάθεσης από ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. σε Φάρμακα Γενικής Διάθεσης (ΓΕ.ΔΙ.ΦΑ.)» και προς ενημέρωση των Κατόχων άδειας Κυκλοφορίας Φαρμακευτικών Προϊόντων (KAK), σήμερα 03/11/2016 αναρτάται Ενδεικτικός Κατάλογος Δραστικών Ουσιών (Μορφές, Περιεκτικότητες και Συσκευασίες) εγκεκριμένων φαρμακευτικών προϊόντων των οποίων ο τρόπος διάθεσης δύναται να αλλάξει από:
«Φάρμακα για οποία δεν απαιτείται ιατρική συνταγή» σε «Φάρμακα για τα οποία δεν απαιτείται ιατρική συνταγή- Γενική Διάθεση».
Οι ενδεικνυόμενες μορφές, περιεκτικότητες και συσκευασίες των εν λόγω προϊόντων του Καταλόγου πληρούν τα κριτήρια υπαγωγής αυτών στα ΓΕ.ΔΙ.ΦΑ. σύμφωνα με το άρθρο 68 του Ν.4389/2016 και της υπ?αριθμ. ΥΑ Γ5(α)51194/18.7.2016 (ΦΕΚ Β΄2219) .
Με βάση τον επισυναπτόμενο Κατάλογο παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι ΚΑΚ να καταθέσουν στον ΕΟΦ σχετικές αιτήσεις τροποποίησης τρόπου διάθεσης φαρμακευτικών προϊόντων.
Οι Κάτοχοι 'Αδειας Κυκλοφορίας προϊόντων δύνανται να υποβάλλουν σχετικές αιτήσεις τροποποίησης και για φαρμακευτικά προϊόντα δραστικών ουσιών εκτός Καταλόγου οι οποίες θα αξιολογηθούν κατά περίπτωση σύμφωνα με τα κριτήρια του ισχύοντος Νόμου».

Δείτε τη λίστα με τις δραστικές ουσίες εδώ

Φαρμακευτικο Μαρκετινγκ: Θεωρια, Πρακτικη, Δεοντολογια

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions
Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα


Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Those risk disclosures on drug websites? People don't read them, study says



FiercePharma | Beth Snyder Bulik 

Consumers don’t always read the risk information on branded drug websites--even though they say they do, according to new eye-tracking research from the University of Tennessee. Risk disclosures are a hot-button issue in pharma marketing, with some critics accusing brands of downplaying the risks and marketers contending that they follow the rules laid out by the FDA.
For the eye-tracking study, two advertising professors used the technique on 29 seasonal allergy sufferers to determine where and how long they looked at a branded drug website, then followed up with interviews about how much the people read and what they remembered. The participants were told the study was looking at how people look for health information online and that the website was for a new prescription allergy drug.
The key finding? Even though 80% of the participants said they read half or more of the website information, they actually read much less than that and had limited recall of the drug’s risks. Further, the study found consumers focused on the drug’s benefit and generally ignored the risks.
That figure wouldn't necessarily hold true for other drugs, though. Mariea Hoy, who fielded the research along with former UT faculty member Abbey Levenshus, said perceived familiarity in the case of the seasonal allergy drug may have played a role in participants ignoring risks they thought they already knew about or didn’t believe would affect them.

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Greek Pharmaceutical Industry: New Action Plan


A Strategic Action Plan for the development of the Greek Pharmaceutical Industry was recently presented aiming to bring together all key sector stakeholders in order to discuss the current state of the Greek pharmaceutical industry and its potential and to present them the necessary actions in order to realize them.
“The development of domestic pharmaceutical industry serves two national goals of critical importance: cutting public pharmaceutical spending and putting a break on a brain drain phenomenon”, Deputy Economy, Development and Tourism Minister Theodora Tzakri noted, adding that an inter-ministerial commission and six working groups are already in place.

                        Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Έκτακτη σύσκεψη για το φάρμακο. Όλα τα σχέδια που εξετάζονται






Health Report | Δήμητρα Ευθυμιάδου

Ποια φάρμακα θα αποζημιώνονται από τον ΕΟΠΥΥ, πως θα συνταγογραφούν οι γιατροί, πως θα αλλάξουν οι συσκευασίες φαρμάκων και πολλά άλλα αποφασίζονται σε έκτακτη σύσκεψη. Στα κεντρικά γραφεία του ΕΟΠΥΥ θα βρεθούν την Πέμπτη όλοι εμπλεκόμενοι δημόσιοι φορείς για το φάρμακο, προκειμένου να λάβουν τις τελικές αποφάσεις για την νέα πολιτική φαρμάκου. Στην ευρεία σύσκεψη θα ληφθούν οι αποφάσεις για τις αλλαγές στη φαρμακευτική πολιτική, η οποία θα ενσωματωθεί σε νομοσχέδιο το οποίο αναμένεται να φθάσει στη Βουλή προς τα τέλη Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας. Ωστόσο οι όποιες αποφάσεις ληφθούν δεν αναμένεται να ανακοινωθούν επισήμως άμεσα. Άλλωστε η κυβέρνηση φαίνεται ότι επιχειρεί πρώτα να αλλάξει το κλίμα από την ομιλία του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, πριν δημοσιοποιήσει τα μέτρα για το φάρμακο.

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

The rise of the "unbranded" pharmaceutical ads



Pharmaceutical ads sometimes turn off consumers with their laundry lists of unpleasant side effects, but an increasingly popular type of drug company ad is finding a way around that.
Called “unbranded” ads, these commercials aren’t tied to one specific medication, but are designed to alert consumers to a medical condition. Mylan, which has come under fire for its EpiPen pricing, created one such unbranded campaign earlier this year to alert consumers about the dangers of allergies. Like many other unbranded ad, the commercial’s tone played on the frightening outcome of lacking a medication.
The rise of these sneaky ads come as the annual $5.7 billion pharmaceutical advertising industry is facing increasing criticism. The American Medical Association last year called for a ban on direct-to-consumer advertisements for prescription drugs and medical devices, citing concern that the ads prompt consumers to demand expensive treatments that they don’t need. Critics have also questioned whether there’s a link between increased advertising spending and higher drug prices, neither of which are relenting.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ