Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Τι είπαν στη Βουλή ο πρόεδρος της ΠΕΦ Βασίλης Πενταφράγκας και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος πρόεδρος του ΣΑΦΕ



Με αιχμηρά σχόλια κατά του πολυνομοσχεδίου που προβλέπει μεταξύ άλλων αλλαγές στις τιμές και τη  φορολόγηση των φαρμάκων τοποθετήθηκαν στη Βουλή οι δύο εκπρόσωποι της φαρμακοβιομηχανίας. 

Ομιλία Βασίλη Πενταφράγκα


 Ομιλία Δημήτρη Γιαννακόπουλου


Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ: Θεωρία, Πρακτική, Δεοντολογία
The ultimate guide for Pharma Marketing Champions

Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα



Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Ξεσπάθωσε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχάνων κατά των θεσμών



Τα νέα, μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά φαρμάκου, εξήγησε στον Real Fm 97,8 και στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχάνων, Θεόδωρος Τρύφων.
«Αυτό που γίνεται είναι το απόλυτο παράδοξο. Από τη μία, λέμε ότι για να βγει η Ελλάδα από την κρίση πρέπει να έχουμε ανάπτυξη, τελικώς, αυτό που ζητά η τρόικα στον τομέα τον δικό μας τα τελευταία 5 χρόνια, με κορύφωση το τελευταίο διάστημα, είναι ακριβώς το ανάποδο. Χωρίς κανένα όφελος για τα ταμεία και το κράτος, μέσα σε έναν κλειστό προϋπολογισμό, να διαλύσει οποιαδήποτε έννοια ελληνικής παραγωγής και εγχώριας προστιθέμενης αξίας, γιατί ζητά να εφαρμοστούν μέτρα», σχολίασε αρχικά ο κ. Τρύφων και συνέχισε:
«Ο εκπρόσωπος των θεσμών, έρχεται εδώ συνεχώς. Είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχουν κάποιες βιομηχανίες του εξωτερικού που ευνοούνται πάρα πολύ. Αυτό έρχεται και το υποστηρίζει εδώ και η τρόικά. Αλλά εδώ δεν μιλάμε για μια παρέμβαση για να εξοικονομήσει πόρους το κράτος».
Σε ερώτηση για το αν αυτό που προτείνουν οι θεσμοί, είναι καλύτερο για τον ασθενή, αλλά και τα ταμεία, απάντησε:

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

The Pharmaceutical Marketing Bicycle Metaphor and why Turing Pharma is riding a “mercantile” monowheel.

Sessional Lecturer at Wilfrid Laurier University






Pharmaceutical Marketing is considered by many as a unique by its scientific aspect[1] and paradoxical set of objectives or “dual personality” as proposed by Ming et al. (2014)[2]. From a fundamental point of view, pharmaceutical marketing carries a double set of clashing objectives. The first objective, is one that is humanitarian. By its nature, the pharmaceutical industry is aiming to offer our humanity some therapeutic solutions to their health issues, in an ethical manner. On the other hand, these firms survival involves that they must offer acceptable financial performance and return to their shareholders. The World Health Organization states that this dual set of objectives is (WHO, 2015), “an inherent conflict of interest between the legitimate business goals of (pharmaceutical) manufacturers and the social, medical and economic needs of providers and the public to select and use drugs in the most rational way”[3].

Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Has the era of the super successful pharma sales rep really come to an end?




BioPharma Dive | Nicole Gray

There was a time when the success of a pharmaceutical sales representative depended on product knowledge, presentation, sales skills, reach and frequency, confidence and persistence. But that combination alone no longer yields the same results. It’s become increasingly difficult for reps to gain access to individual healthcare practices and institutions, while the level of scrutiny and regulatory oversight has made it more difficult to convey a straightforward message. Factors such as these have contributed to the image of a shrinking, embattled sales force on the brink of extinction.
However, the "Death of a Pharma Salesman" paradigm is at odds with what many consider a new era in pharmaceutical sales—an entirely restructured professional reality with major upside. In fact, what’s happening now is not the death of an entire profession, but rather the decline of an outdated model.

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

New IMS Study: mHealth mobile app 'prescriptions' on the rise



The number of mobile health applications available to consumers now surpasses 165,000, as developers incorporate innovative data collection features linked to sensors and wearables, according to a new report released today by the IMS Institute for Healthcare Informatics. While most available apps focus on overall wellness, healthcare systems and professionals are expressing greater interest and excitement in broader app use as barriers to mainstream adoption of mHealth are removed—especially in the area of chronic disease management.



The IMS Institute study found that one in ten apps now has the capability to connect to a device or sensor, providing biofeedback and physiological function data from the patient and greatly extending the accuracy and convenience of data collection. Nearly a quarter of consumer apps are now focused on disease and treatment management, while two-thirds target fitness and wellness. The number and variety of mHealth apps present an overwhelming set of options for consumers, resulting in 40 percent of apps having fewer than 5,000 downloads.

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Γκρέμισε τις μετοχές των φαρμακοβιομηχανιών η Χίλαρι Κλίντον μέσα από το twitter




15 δισεκατομμύρια από την αξία των αποθεμάτων των εταιρειών βιοτεχνολογίας κόστισε ένα tweet της Χίλαρι Κλίντον η οποία δεσμεύτηκε να αναλάβει δράση για να καταπολεμήσει τις «εξωφρενικές τιμές» του κλάδου των φαρμακευτικών προϊόντων. «Το άνοιγμα των τιμών, ειδικά στη βιομηχανία φαρμάκων είναι εξωφρενικό. Αύριο θα ετοιμάσω ένα πλάνο για αυτό», έγραψε στο Twitter η υποψήφια των Δημοκρατικών , με αφορμή την κίνηση μιας φαρμακοβιομηχανίας να αυξήσει την τιμή φαρμάκου για την παρασιτική μόλυνση από 13,5 δολάρια σε 750 δολάρια μέσα σε μια νύχτα. Το τιτίβισμα αυτό έστειλε το δείκτη βιοτεχνολογίας Nasdaq σχεδόν 5 μονάδες πιο κάτω. Όπως γράφουν οι Financial Times, τον Αύγουστο, ο Bernie Sanders, γερουσιαστής του Βερμόντ, που διεκδικεί κι αυτός το χρίσμα του Δημοκρατικού Κόμματος, ζήτησε από τη φαρμακοβιομηχανία Valeant να ανακληθεί η αύξηση των τιμών δύο καρδιολογικών φαρμάκων, μόλις η εταιρεία εξασφάλισε τα δικαιώματα του. Την ημέρα που πήρε τα δικαιώματα η εταιρεία εξαπλασίασε την τιμή ενός φιαλιδίου Isuprel περισσότερο από έξι φορές σε 1,346.62 δολάρια, ενώ τριπλασίασε την τιμή του Nitropress σε 805.61 δολάρια. Το Tweet της κ. Κλίντον, αναφερόταν στην περίπτωση του Daraprim, ενός φαρμάκου 62 ετών για μια απειλητική για τη ζωή παρασιτική λοίμωξη. Αγοράστηκε τον Αύγουστο από την Turing Pharmaceuticals, η οποία αύξησε αμέσως την τιμή κατά περισσότερο από 5.000%. Σε συνέντευξη του στο CNBC, ο Μάρτιν Σκρέλι, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, υπερασπίστηκε την αύξηση των τιμών και είπε ότι η εταιρεία σχεδίαζε να χρησιμοποιήσει τα πρόσθετα έσοδα για τη χρηματοδότηση της έρευνας για μια καλύτερη εναλλακτική λύση.
Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ: Θεωρία, Πρακτική, Δεοντολογία
The ultimate guide for Pharma Marketing Champions

Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

DEMO 50 χρόνια επιτυχίες




Τη συμπλήρωση μισού αιώνα επιτυχημένης και ανοδικής πορείας γιόρτασε η ελληνική φαρμακοβιομηχανία DEMO, μαζί με τους εργαζόμενούς της, σε ατμόσφαιρα συγκίνησης και αισιοδοξίας για το μέλλον.
Πενήντα χρόνια συμπληρώθηκαν από την ίδρυση ενός απλού φαρμακείου από τον κ. Σταύρο Δέμο, το οποίο εξελίχθηκε σε μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες. Η DEMO ABEE έχει κορυφαία παρουσία στην ελληνική νοσοκομειακή αγορά, αλλά και πολύ σημαντικές επιδόσεις παγκοσμίως. Το εκτεταμένο δίκτυο πωλήσεών της -το οποίο αναπτύχθηκε ιδιαιτέρως τα τελευταία δέκα χρόνια- σε χώρες της Ευρώπης, της Ασίας, της Αφρικής, της Ωκεανίας και της Μέσης Ανατολής, την καθιστούν έναν από τους κορυφαίους εξαγωγείς φαρμακευτικών προϊόντων της Ελλάδας.