Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Ολοκληρώθηκε η πρώτη συνδιάσκεψη των Ευρωπαϊκών Φαρμακευτικών Συλλόγων



Την πλήρη στήριξη τους στις θέσεις και τις διεκδικήσεις των Ελλήνων φαρμακοποιών, εξέφρασαν με κοινή τους δήλωση οι εκπρόσωποι των Φαρμακευτικών Συλλόγων και Οργανώσεων, μελών του Πανευρωπαϊκού Συνδικαλιστικού Οργάνου (PGEU), που βρέθηκαν στην Αθήνα το περασμένο Σάββατο για τις εργασίες της 1ης Συνδιάσκεψης που διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος (ΠΦΣ).

Στη διάρκεια των εργασιών ο πρόεδρος του ΠΦΣ κ. Κωνσταντίνος Λουράντος τόνισε την αναγκαιότητα της επίσημης θεσμοθέτησης των φαρμακευτικών υπηρεσιών η οποία θα πρέπει να εγκριθεί από την Γενική Συνέλευση που πραγματοποιείται τον προσεχή Νοέμβριο στις Βρυξέλλες.


Ο κ. Λουράντος έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο προσφυγικό - μεταναστευτικό πρόβλημα ζητώντας τη χάραξη κοινής γραμμής  ευαισθητοποίησης των κυβερνήσεων της Ε.Ε. και περίγραψε με  μελανά χρώματα την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας όσον αφορά στην φαρμακευτική περίθαλψη και τα φαρμακεία, σε συνδυασμό και με τις περικομμένες δαπάνες υγείας.

Στην παρουσίασή του ο πρόεδρος της PGEU κ. Darrag O’ Loughlin ανέφερε ότι ο μέσος όρος
αύξησης των δαπανών την περίοδο 2000-2009 ήταν +5,3% για την Ελλάδα και σε δύο μόλις χρόνια, τη διετία 2009-2011, έγινε αρνητικός προσεγγίζοντας το -11,1%, το μεγαλύτερο αρνητικό ποσοστό μεταξύ των χωρών της  Ε.Ε. Στις εισηγήσεις τους οι 31 εκπρόσωποι από 18 ευρωπαϊκές χώρες ανέφεραν ότι ο φαρμακευτικός κλάδος υπόκειται σε συνεχείς αλλαγές εδώ και μια εικοσαετία  και όλα τα συστήματα αναδεικνύουν και αναγνωρίζουν τον μοναδικό και αναντικατάστατο ρόλο του επιστήμονα φαρμακοποιού. Επίσης οι ομιλητές έκαναν αναφορά στα συστήματα των κρατών για τα φαρμακεία και αποτυπώθηκε η εικόνα της επιστροφής στην ανεξαρτησία του Φαρμακείου και τον ισχυρό ρόλο του Φαρμακοποιού.

Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

Απέτυχε η πολιτική για τα γενόσημα



"Απέτυχαν πλήρως” τα μέτρα που λήφθηκαν για την αύξηση της κατανάλωσης των γενοσήμων φαρμάκων, όπως επισημαίνουν πηγές από το χώρο της ελληνικής βιομηχανίας, με τις προσπάθειες για ενίσχυση της διείσδυσής τους και για άνοδο των ποσοστών μεριδίων σε όγκο να βρίσκονται στη λάθος κατεύθυνση. Όπως τονίζουν, τρία σχεδόν χρόνια μετά την εισαγωγή του συστήματος συνταγογράφησης με βάση τη δραστική ουσία των σκευασμάτων,  η διείσδυση των γενοσήμων σε όγκο φθάνει μόλις το 23%, ποσοστό πολύ χαμηλότερο σε σχέση με τις αρχικές επιδιώξεις του υπουργείου Υγείας.

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Σχέδιο διάλυσης της Ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας με αιχμή το μνημόνιο



Παράγοντες της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας επισημαίνουν την παταγώδη αποτυχία των μέχρι σήμερα μέτρων και καταγγέλλουν σχέδιο διάλυσης της εγχώριας φαρμακοβιομηχανίας, τη στιγμή που σαρώνουν την αγορά τα ακριβά φάρμακα
Η παράλληλη χρήση της εμπορικής ονομασίας στη συνταγογράφηση φαρμάκων επανέρχεται με δημοσιεύματα που υποστηρίζουν την κατάργηση της σχετικής υπουργικής απόφασης, υποδεικνύοντας πως οι γιατροί πρέπει να σταματήσουν να προτείνουν, παράλληλα με τη δραστική ουσία, τα φάρμακα που εμπιστεύονται, γιατί έτσι απαιτούν οι πρόσφατες μνημονιακές δεσμεύσεις της χώρας.
Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ: Θεωρία, Πρακτική, Δεοντολογία
The ultimate guide for Pharma Marketing Champions

Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα

Τα παραπάνω τονίζουν κύκλοι της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ), αντιδρώντας στα σχετικά δημοσιεύματα και σχολιάζοντας πως “ορισμένα Μέσα εμφανίζονται παραδόξως «βασιλικότερα του βασιλέως» στην εφαρμογή του μνημονίου, χωρίς να διερευνούν, ως οφείλουν, την «αθωότητα» και τις σκοπιμότητες πολλών επιβαλλόμενων μνημονιακών ρυθμίσεων”.

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Pharmaceutical firms spend €40m a year for 'privileged access' to EU decision-makers

Πηγή: Independent


Pharmaceutical companies spend tens of millions of euros on lobbyists every year to ensure “privileged access” to decision-makers in Brussels, according to a major new report that lifts the lid on their influence on EU drugs and healthcare policy.
The industry now spends at least €40m annually – 15 times more than NGOs and consumer groups, according to estimates – as representatives from “big pharma” enjoy a “staggering” number of meetings with European Commission departments and officials.


The report published today by research and campaign group Corporate Europe Observatory (CEO) reveals:
  • The influential European Federation of Pharmaceutical Industries and Associations (Efpia) had over 50 meetings with the EU’s executive body during Jean-Claude Juncker’s first four and a half months as head of the Commission.
  • The “corporate dominance” of Commission expert groups by industry representatives appearing in a “personal capacity”, using high-level access to influence EU policy.
  • The increasing use of “Pharmish” – a form of “doublespeak” creeping from industry documents into EU rhetoric, which manipulates public understanding.
  • How patients are effectively asked to fund drug “research” costs twice, as many costs are already covered by taxpayer-funded universities  that often carry out research and development before pharma companies buy the rights.
Among the EU laws targeted or shaped by the industry include rules around clinical trials’ data transparency, trade secrets, and the negotiation of the EU-US trade deal, the Transatlantic Trade and Investment Partnership (TTIP), the report said.

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Στην Αθήνα η 1η Συνδιάσκεψη των Προέδρων Ευρωπαϊκών Φαρμακευτικών Συλλόγων



Με στόχο την ανάδειξη σε πανευρωπαϊκό επίπεδο των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι φαρμακοποιοί, ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος (ΠΦΣ), διοργανώνει στην Αθήνα την 1η Συνδιάσκεψη των προέδρων των Ευρωπαϊκών Φαρμακευτικών Συλλόγων.

Η συνδιάσκεψη θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου, με την συμμετοχή 31 εκπροσώπων, που αποτελούν την ηγεσία των Φαρμακευτικών Συλλόγων είκοσι ευρωπαϊκών χωρών και την παρουσία του προέδρου του Πανευρωπαϊκού Συνδικαλιστικού Οργάνου των Ευρωπαίων Φαρμακοποιών (PGEU) mr Darrag O΄ Loughlin.

Στην συνδιάσκεψη των προέδρων θα γίνει αναφορά σε θέματα όπως το ιδιοκτησιακό καθεστώς των φαρμακείων στις χώρες της Ευρώπης, ο ρόλος των φαρμακείων για τον ασθενή στα κλειστά συστήματα υγείας, το παράλληλο εμπόριο, πώληση εξ αποστάσεως και ίντερνετ κλπ.

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Troubled Lundbeck targets 1,000 layoffs in HQ, commercial revamp




Lundbeck is going on a cost-cutting binge. Amid falling sales--and a few months after a new CEO took the helm--the Danish drugmaker says it will cut loose 1,000 employees as part of a plan to save 3 billion kronor, or about $445 million, by 2017.
Most of the job cuts will hit headquarters in Valby, Denmark, and commercial operations, mostly in Europe. Though Lundbeck has been restructuring its commercial organization in Europe for a few years now, that hasn't been enough, the company said in a Wednesday statement.

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Big Pharma's reputation strikes out again



Here we go again. Another public opinion pool where Big Pharma shows up among the least likable industries or lands near the bottom when it comes to corporate industry reputation. This time it's the monthly Kaiser Family Foundation health tracking poll for August. While the core of the study focused on consumers' opinions about drug prices, several questions also tallied public sentiment regarding pharma. And it ain't good.

Opinion Of Pharmaceutical Companies

Majorities of the public feel favorably towards a number of companies and groups in American society, such as doctors (78 percent), food manufacturers (58 percent), banks (58 percent), and airlines (55 percent), but pharmaceutical companies rank lower. About 4 in 10 (42 percent) of the public views pharmaceutical companies favorably, similar to the shares who have positive views of oil companies (40 percent) and health insurance companies (44 percent). The share with favorable views of pharmaceutical companies is similar across Democrats (38 percent), Republicans (41 percent) and independents (42 percent).


While Americans hold some other industries and groups in higher regard than pharmaceutical companies, most of the public (57 percent) says drug companies are making about the same contribution to society as most other companies. 

Η Valeant αγοράζει την εταιρία του «θηλυκού Viagra»




Η φαρμακευτική εταιρία πρόκειται να αγοράσει την Sprout για 1 δισ. δολάρια, μετά την έγκριση του χαπιού της για τη γυναικεία λίμπιντο από τον FDA. Ωστόσο, το ροζ χάπι δεν αναμένεται να αγγίξει τις πωλήσεις του Viagra.
Έναντι 1 δισ. δολαρίων πρόκειται να αγοράσει η Valeant Pharmaceuticals τη Sprout, την εταιρία της οποίας το «θηλυκό Viagra» μόλις εγκρίθηκε. Το νέο ροζ χάπι θα πωλείται με το όνομα Addyi και θα χρησιμοποιείται για την τόνωση της γυναικείας λίμπιντο.
Η συμφωνία πρόκειται να ολοκληρωθεί κάποια στιγμή μέσα στο τρέχον τρίμηνο, ενώ η Valeant θα πληρώσει σε δύο δόσεις των 500 εκατ. δολαρίων, μία προκαταβολικά και μία τον επόμενο χρόνο. Ταυτόχρονα, η δεύτερη θα κρατήσει και τους 25 εργαζόμενους της Sprout, περιλαμβανομένων και των στελεχών της, καθώς προετοιμάζουν την έναρξη των πωλήσεων του φαρμάκου τον Οκτώβριο.

Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

How Direct Marketing Must Adapt in Today's Healthcare System



Medical Marketing & Media | Lindsay Resnick

Healthcare has become an amalgam of medical, financial and lifestyle transactions.
As patients, consumers face tough decisions as healthcare morphs into a retail-based direct marketplace. Navigating the complexities of both how, when and where medical care is delivered and drugs are prescribed is difficult. Combine this with the mind-numbing array of insurance benefit choices and it's no wonder that many Americans say healthcare is so complicated they don't know what's covered, what it will cost or where is the best place to go to get it.
Inside healthcare's vast ecosystem—where payers offer benefits, providers deliver care and drug companies market therapies—each of those three faces a similar challenge: educating, motivating and engaging consumers to take a more active role in their health. One approach gaining traction is strengthening the bond between the chief medical officer and chief marketing officer. We call this CMO², an approach for clinical direct marketing.

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Φάρμακο θα... εκτυπώνεται σε τρισδιάστατο εκτυπωτή!



Για πρώτη φορά παγκοσμίως, δόθηκε άδεια -από την αρμόδια εποπτική Αρχή Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) των ΗΠΑ- να κυκλοφορήσει στην αγορά ένα φάρμακο σε μορφή χαπιού, το οποίο θα εκτυπώνεται σε τρισδιάστατο εκτυπωτή. Η κυκλοφορία του πρωτοποριακού χαπιού αναμένεται στο πρώτο τρίμηνο του 2016.

Το φάρμακο λέγεται Spritam, παράγεται από την εταιρεία Aprecia Pharmaceuticals και καταπολεμά την επιληψία. Η φαρμακοβιομηχανία, σύμφωνα με το BBC, ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να αναπτύξει και άλλα φάρμακα που θα εκτυπώνονται.

Η εκτύπωση των φαρμάκων επιτρέπει, σύμφωνα με την εταιρεία, να δημιουργούνται χάπια που περιέχουν πιο ακριβή δοσολογία των συστατικών τους. Το εκτυπωμένο χάπι ή ταμπλέτα διαλύεται στον οργανισμό όπως τα συμβατικά χάπια.

Τα εκτυπωμένα χάπια επίσης μπορούν να προσαρμοσθούν καλύτερα στις ανάγκες των ασθενών. Στην πραγματικότητα, με την κατάλληλη ρύθμιση του λογισμικού που ελέγχει τον τρισδιάστατο εκτυπωτή, το χάπι θα μπορεί να περιέχει δοσολογίες δραστικών ουσιών προσαρμοσμένες ακόμη και στις ανάγκες μεμονωμένων ασθενών. Έως τώρα, μια τέτοια εξατομικευμένη προσέγγιση ήταν υπερβολικά ακριβή, όμως οι τρισδιάστατοι εκτυπωτές ανοίγουν και στην φαρμακευτική -όπως και σε άλλους τομείς- νέες δυνατότητες.

Οι τρισδιάστατοι εκτυπωτές χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο στην ιατρική, π.χ. για τη δημιουργία εκτυπωμένων εμφυτευμάτων και προσθετικών τεχνητών άκρων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ: Θεωρία, Πρακτική, Δεοντολογία
The ultimate guide for Pharma Marketing Champions

Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα