Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Ράπισμα κατά της ακολουθούμενης πολιτικής στον τομέα του φαρμάκου από τον πρόεδρο του ΣΦΕΕ





Φτάσαμε στο σημείο να ποινικοποιήσουμε την ασθένεια των πολιτών, τόνισε ο πρόεδρος του ΣΦΕΕ Κ. Φρουζής, μιλώντας στο συνέδριο του Athens Ηealth Forum 2014 που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23/6 στο Μέγαρο της Εθνικής Ασφαλιστικής. «Είμαστε στην 5η χρονιά συμπίεσης του προϋπολογισμού στο φάρμακο ο οποίος σήμερα τρέχει με 2,3 δις ευρώ, δηλαδή είναι μισός από τα επίπεδα του 2009. "Ως Έλληνες είμαστε από την μια υπερβολή, στην άλλη και αυτό πρέπει να μας προβληματίζει», συμπλήρωσε.
Αναφορικά με τις δαπάνες υγείας ως ποσοστό του ΑΕΠ, ο κ. Φρουζής υπογράμμισε ότι σήμερα είμαστε στο 4,5% όταν ο μέσος όρος της ΕΕ είναι στο 7% και η τροϊκα μας έχει βάλει το "ταβάνι" στο 6%!
Σχετικά με τα γενόσημα φάρμακα ο πρόεδρος του ΣΦΕΕ είπε: «Όσο λιγότερο μιλάει η Πολιτεία για την αύξηση της κατανάλωσής τους, τόσο θα τα εμπιστεύεται ο κόσμος και ως εκ τούτου το έργο αυτό πρέπει να αναλάβουν αποκλειστικά οι επιστήμονες». Σε ότι αφορά τη μνημονιακή υποχρέωση για αύξηση των γενοσήμων στο 60%, ο πρόεδρος του ΣΦΕΕ εξέφρασε την άποψη ότι είναι πολύ πιο λογική μία σταδιακή αύξηση της διείσδυσης των γενοσήμων από το 28% που είναι σήμερα στο 35% και να εξελιχθεί σταδιακά στο 60% και όχι άμεσα όπως απαιτεί επιτακτικά η τρόικα. 
Κλείνοντας την ομιλία του, ζήτησε από την Πολιτεία να βοηθήσει τις φαρμακευτικές εταιρίες ώστε να κλείσουν τους προϋπολογισμούς χωρίς να τις ξετινάξει με το χαράτσι του clawback.

Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Prive breakfast του υπουργού υγείας με εκπροσώπους της φαρμακοβιομηχανίας



Τα φλέγοντα προβλήματα του φαρμακευτικού κλάδου είχε την ευκαιρία να συζητήσει νωρίς το πρωί ο υπουργός βιομηχανίας με εκπροσώπους του φαρμακευτικού κλάδου  σε ένα «Prive breakfast» πριν την έναρξη του συνεδρίου ATHENS HEALTH FORUM 2014-Rebuilding Health in Greece που γίνεται σήμερα στο συνεδριακό κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) και της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ).
Στη συνάντηση συμμετείχαν 15 εκπρόσωποι του φαρμακευτικού κλάδου μεταξύ των οποίων ήταν ο πρόεδρος του ΣΦΕΕ Κων. Φρουζής, ο πρόεδρος της ΠΕΦ Δημ. Δέμος, ο πρόεδρος της Pharmathen Βασ. Κάτσος, ο δ/της εταιρικών υποθέσεων της ELPEN Β. Πενταφράγκας, ο δ/νων σύμβουλος της Abbvie Π. Αποστολίδης κ.α.
Όπως πληροφορηθήκαμε στη συζήτηση επικράτησε κλίμα αμοιβαίας κατανόησης και διάθεση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου υγείας να επανεξετάσει ορισμένα από τα προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο.

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Rebuilding Health in Greece





ATHENS HEALTH FORUM 2014-Rebuilding Health in Greece
Τρίτη 24 Ιουνίου
Συνεδριακό κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής
(Λ. Συγγρού 103-105). Έναρξη 09:00 π.μ
Πληροφορίες: Κατερίνα Μαντζίνου, τηλ: 2103392321, mantzinou@palladian.gr
Δηλώσεις συμμετοχής στο conferences@palladian.gr


Δείτε εδώ το πρόγραμμα του συνεδρίου


Pharmathen: Διεισδύει σε μια αγορά $4 δισ. - Συνεργασία με την Actavis




Η Pharmathen ανακοίνωσε επισήμως την είσοδο της στο χώρο των ενέσιμων φαρμάκων με τεχνολογία LAI αλλά και τη συμφωνία με την αμερικανική φαρμακευτική εταιρεία Actavis, η οποία θα αναλάβει την αποκλειστική εμπορική εκμετάλλευση των δύο πρώτων φαρμακευτικών σκευασμάτων που αναπτύσσει η Pharmathen.
Ειδικότερα, η τεχνολογία ονομάζεται LAI (Long Acting Injectable – Ενέσιμα Παρατεταμένης Αποδέσμευσης) και αποτελεί παγκόσμια ερευνητική καινοτομία της Pharmathen. Η συμφωνία με την Actavis αφορά σε σκεύασμα για την σχιζοφρένεια και συγκεκριμένη ορμονική διαταραχή (ακρομεγαλία), τα οποία βρίσκονται στο τελικό στάδιο και εντός του 2015 αναμένεται να λάβουν τις σχετικές εγκρίσεις σε ΗΠΑ και Ε.Ε. Υπολογίζεται ότι η κυκλοφορία τους θα γίνει στα τέλη του 2016, ενώ το 2018 θα έχει λανσαριστεί σε όλες τις επιμέρους αγορές.
Σύμφωνα με τον κ. Βασίλη Κάτσο, πρόεδρο της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας, η Pharmathen βάζει στην ελληνική καινοτομία στον παγκόσμιο χάρτη, και οδηγεί την εταιρία σε μια «άλλη πίστα» όσον αφορά τη διείσδυση της στη διεθνή φαρμακευτική αγορά. Σύμφωνα με τον ίδιο, η παγκόσμια αγορά LAI υπολογίζεται σήμερα σε 4 δισ. δολαρίων, ενώ η πρόγνωση εκτιμά ότι θα ανέλθει στα 20 δισ. δολάρια σε την προσεχή πενταετία.

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Sanofi CEO: No deals? No problem



FiercePharma | By Carly Helfand

Pharma is riding an M&A deal wave like none the industry has ever seen, with companies looking to shed noncore businesses and bulk up in areas they want to focus on. But Sanofi? Not interested, CEO Chris Viehbacher says.
"Unlike everybody else, we feel we've got critical mass in all of our businesses," he told Bloomberg in an interview.
With Big Pharma peers Novartis ($NVS), GlaxoSmithKline ($GSK), Eli Lilly ($LLY), Bayer and Merck ($MRK) racking up a record $139 billion in deals so far this quarter--not to mention the failed $117 billion play Pfizer ($PFE) made for AstraZeneca ($AZN)--Sanofi's ($SNY) name has come up more than once in the melee. But despite reports that it's had its eye on up-for-grabs assets, Viehbacher insists the French company is happy where it is.
As the news service points out, Sanofi this year forecast its first annual profit increase in four years after generics took down high-flyers like blood thinner Plavix. The company expects to ride back to growth on the backs of new multiple sclerosis treatments Aubagio and Lemtrada, and it has a portfolio of rare-disease candidates waiting in the wings thanks to its $20.1 billion Genzyme pickup in 2011.

The top 10 best-selling diabetes drugs of 2013



FiercePharma | Eric Palmer

Everybody knows that diabetes is an epidemic in this country that is costing lives and money. New stats from the U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC) peg at 29.1 million the number of people in the U.S. who have either Type 1 or Type 2 diabetes, with roughly 9 million of those undiagnosed. Most have Type 2 diabetes, which is more prevalent among minorities. On the other hand, a study found that non-Hispanic white children are diagnosed more often with Type 1 diabetes than other groups. And that is just in the U.S. The rest of the world also is developing diabetes at what many see as alarming rates.
Pharma, seeing opportunity, has responded. There are pills as well as injected drugs. Many are incretin mimetics. There are now 12 classes of drugs, including the GLP-1 class drugs like AstraZeneca's  Byetta and Novo Nordisk's  blockbuster Victoza, and DPP-4 inhibitors like Merck's  Januvia, Eli Lilly and Boehringer Ingelheim's Tradjenta/Trajenta and AstraZeneca's Onglyza.

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Amazon for medicines?



Pharmaphorum | Paul Stuart-Kregor
Pharma should stop saying the Amazon model is 'not for us', argues Paul Stuart-Kregor, but should instead consider where an integrated digital channel/supply channel model could bring benefits to healthcare systems, patients and the industry alike.

Given its ubiquity on the web, it is hard to believe that Amazon doesn't celebrate its 20th birthday until next year. And yet when it first went online in 1995, many gave the concept of an online retailer little chance of success; certainly few envisaged the company becoming the behemoth it is today.

At first glance, Amazon is simply a mail-order company, taking its orders online, but fulfilling them much as many mail-order retailers had done before (by post; it will probably be the Amazon model which is the saviour of our universal postal service, but that is another story).

Of course, although it was, and still is, highly innovative, Amazon is about dealing direct with the consumer. This is why the pharmaceutical industry, whilst it loves to look at innovations in other sectors, has tended to think that the Amazon model is not applicable.

Pharma optimistic about future, worried about reputation



Pharma Times | Kevin Grogan

A major global survey, “testing the health of the pharmaceutical industry”, has revealed that a sizeable majority of executives polled believe the sector is in good shape but are concerned its reputation.

Some 971 executives have responded to a survey from eyeforpharma which has compiled an ‘industry healthcheck’. It shows that 22% think the industry’s reputation is not improving amongst the general public, though 46% think they know what the industry needs to do to improve it. However, Pierre Morgon, chief marketing officer at Cegedim, is not so sure, claiming that “the industry keeps looking at some of its members misbehaving, without taking any action”, with the exception of the Association of the British Pharmaceutical Industry.