Μπορείτε να στέλνετε ειδήσεις και Δελτία Τύπου στο email μας.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να στείλετε Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ...pharmamarketingexpertsblog@gmail.com


Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

The ultimate guide for Pharma Marketing Champions




Το "Φαρμακευτικό μάρκετινγκ" αποτελεί αυστηρά εξειδικευμένο πεδίο εφαρμογής του μάρκετινγκ και χαρακτηρίζεται από πολλές ιδιαιτερότητες που κάνουν εξαιρετικά δύσκολη και δαπανηρή την υλοποίηση των ενεργειών του.

Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να καλύψει το απόλυτο κενό σε ό,τι αφορά το πεδίο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ στην ελληνική βιβλιογραφία. Στα περιεχόμενα ενσωματώθηκαν όλες οι βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ των φαρμακευτικών και των άλλων συναφών προϊόντων.

Ενδεικτικά στα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνονται:
- Ανάλυση του περιβάλλοντος του "Φαρμακευτικού μάρκετινγκ"
- Ο σχεδιασμός της στρατηγικής μάρκετινγκ
- Η εφαρμογή του συστήματος Key Account Management από τις φαρμακευτικές εταιρίες.
- Η διαχείριση των κρίσεων στο φαρμακευτικό κλάδο
- Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και η Ηθική Συμπεριφορά των φαρμακευτικών εταιριών
- Οι στρατηγικές ανάπτυξης των φαρμακευτικών εταιριών
- Ο σχεδιασμός του προγράμματος μάρκετινγκ

Το βιβλίο εξυπηρετεί τις μαθησιακές και επαγγελματικές ανάγκες στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών που εργάζονται στον κλάδο των προϊόντων και υπηρεσιών υγείας και θέλουν να αποκτήσουν, να συστηματοποιήσουν η να εμπλουτίσουν τις γνώσεις που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο πεδίο.

Το βιβλίο καλύπτει επίσης τις μαθησιακές ανάγκες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδαστών των φαρμακευτικών σχολών καθώς και άλλων ΑΕΙ / ΤΕΙ και κολεγίων που υλοποιούν εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με την οργάνωση και διοίκηση μονάδων υγείας.



Το πρώτο και μοναδικό βιβλίο στο είδος του στην Ελληνική γλώσσα


Ζητήστε το στα κεντρικά βιβλιοπωλεία ή δώστε την παραγγελία σας τώρα


Roche, Teva and AstraZeneca are all said to be in the mix to buy Celltrion



Biologic drugs are becoming increasingly important in pharma portfolios, and South Korea's Celltrion is all about biologics. So it is no wonder if there is a behind-the-scenes bidding war going on to buy control of the company.


Media have reported that Celltrion Chairman Seo Jung Jin planned to sell his $1.3 billion stake in the company and two affiliates to a "multinational" pharma company, and Celltrion has confirmed that its largest shareholder is looking to cash out. Rumors have persisted for months that AstraZeneca ($AZN) was interested. But Celltrion's shares jumped nearly 10% today, Reuters reports, after South Korean media said that Roche ($RHHBY) and Teva Pharmaceutical Industries ($TEVA) might be in the mix as well.

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Η συνέντευξη του πρόεδρου του ΣΦΕΕ Κων. Φρουζή στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ»



Ο κόσμος είναι μπερδεμένος αναφορικά με τη χρήση πρωτοτύπων και γενοσήμων φαρμάκων. Ποια η θέση τους και γιατί επιμένει τόσο πολύ το Υπουργείο;


Όλα τα επώνυμα φάρμακα πρωτότυπα και γενόσημα έχουν χώρο στη θεραπευτική φαρέτρα των γιατρών. Τα φάρμακα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα υπόκεινται σε ελέγχους του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (Ε.Ο.Φ.), ο οποίος είναι και υπεύθυνος να ελέγχει την πληρότητα των υποβαλλόμενων φακέλων και να κάνει δειγματοληπτικούς ελέγχους. Όμως δύσκολα μπορεί να αντιμετωπίσει την αθρόα εισαγωγή ανώνυμων φαρμάκων άγνωστης προέλευσης εάν αυτά κατακλύσουν την αγορά. Τα γενόσημα έχουν στόχο να μειώνουν τη δαπάνη των ασφαλιστικών ταμείων όταν τιμολογούνται σωστά ώστε παράλληλα να παρέχεται έγκαιρη κυκλοφορία των νέων καινοτόμων φαρμάκων στην χώρα μας.


Τι εννοείτε να τιμολογούνται σωστά και τι ισχύει σήμερα από άποψης τιμολόγησης;


Με την τελευταία νομοθεσία τα on patent φάρμακα θα συνεχίσουν να έχουν τιμή τη χαμηλότερη της Ευρώπης, τα off patent (που χάνουν την προστασία τους μετά το 2012) θα μειωθούν στο 50% της τιμής και τα γενόσημα βασισμένα στη νέα μειωμένη τιμή θα τιμολογούνται αντίστοιχα χαμηλότερα. Εφόσον πρέπει να έχουμε την περαιτέρω λελογισμένη εξοικονόμηση, τα off patent και τα γενόσημα είναι αυτά που προοδευτικά μπορούν να εισφέρουν περισσότερο σε μειώσεις τιμών. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να σημαίνει πως θα πρέπει να επιβληθούν ακραίες μειώσεις στις τιμές των γενοσήμων. Στηρίζουμε την ανάγκη για ομαλή προσαρμογή των τιμών ώστε να στηριχθεί η Ελληνική βιομηχανία αλλά και να επιτευχθούν εξοικονομήσεις στην φαρμακευτική δαπάνη. 

An ominous trend resurfaces as new drug approvals plunge in 2013




FierceBiotech | John Carroll, Editor-in-Chief



The wave of new drug approvals that had been building at the FDA has broken. According to the official tally of new drug and biologics approvals at the agency, the biopharma industry registered only 27 OKs for new entities in 2013--a sharp plunge from 2012's high of 39 that once again raises big questions about the productivity and sustainability of the world's multibillion-dollar R&D business.

After 2012 some experts boasted that the industry had turned a corner, with the agency boasting that it was outstripping the Europeans in the speed and number of new drug approvals. But for 2013 the numbers look a lot closer to the bleak average of 24 new approvals per year seen in the first decade of the millennium than the 35 per year projected by McKinsey through 2016.

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Tablets Dominating Laptops among Pharma Reps in Top European Markets



Tablets are now a mainstream feature of pharma sales rep-physician meetings in the EU5, according to the latest Taking the Pulse® Europe study from healthcare market research and advisory firm Manhattan Research. Among online physicians in Germany, France, Spain, Italy and the UK who met with a pharma rep in person in the past year, 72 percent have seen one with a tablet, compared with 44 percent seeing one with a laptop.

However, the study indicates that there is ample opportunity for pharma to improve the effectiveness of tablet rep interactions. For example, only one in five EU physicians who have seen a tablet rep categorize these meetings as excellent and less than one-quarter are more likely to prescribe the product discussed in the meeting as a result.

Στο στόχαστρο της Τρόικα μπαίνουν τώρα τα φαρμακεία -Ποιες είναι οι απαιτήσεις των δανειστών




Ψαλιδισμένο ποσοστό κέρδους, πλήρης απελευθέρωση του ωραρίου λειτουργίας και στο βάθος ο υπέρμετρος αριθμός καταστημάτων σε σχέση με αυτόν που θα έπρεπε να έχει η χώρα. Το 2014 μπαίνει με το... αριστερό για τα ιδιωτικά φαρμακεία που θα τεθούν υπό την κρίση της Τρόικας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Capital, μεταξύ των μέτρων που προτείνει η τρόικα περιλαμβάνονται: μείωση του ποσοστού κέρδους των φαρμακοποιών, πλήρη απελευθέρωση του ωραρίου λειτουργίας των φαρμακείων και αλλαγή των πληθυσμιακών κριτηρίων.

Απειλούν πάλι οι φαρμακοποιοί για τις βιταμίνες




Θέση μάχης λαμβάνουν ξανά οι φαρμακοποιοί, οι οποίοι βλέπουν να χάνουν από το νέο έτος την αποκλειστικότητα στη διάθεση των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων και ως εκ τούτου τη βασικότερη πηγή του τζίρου τους.

Οι εξελίξεις αναφορικά με την απελευθέρωση της αγοράς φαρμάκων είναι ταχείς. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, μέσα στο Γενάρη αναμένεται να οριστικοποιηθεί η λίστα με τα φάρμακα τα οποία θα μπορούν να διατίθενται και από τα καταστήματα λιανικής. Η λίστα θα αφορά κυρίως βιταμίνες, παυσίπονα, συμπληρώματα διατροφής, αλλά πιθανώς και κάποια καλλυντικά που πωλούνταν μέχρι σήμερα αποκλειστικά από τα φαρμακεία.

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

The Dark Side Of Big Pharma



By Dr. Dale Archer, Psychiatrist 
Three weeks ago, British Big Pharma company GlaxoSmithKline GSK +0.02% (GSK) announced plans to dramatically reform the way it sells and  markets its drugs to doctors. For years now, drug makers have been operating on the dark side, financially incentivizing doctors and health care providers to promote their drugs, and compensating pharmaceutical sales reps based on the number of prescriptions written by the doctors they call on. It’s a practice rife with conflict of interest, leading to over-prescription of medications that may not even be the most appropriate for patients, and it’s been the cornerstone of drug marketing for decades.
Granted, it’s far better than the 90s when high volume prescribers, called “champions” (conjuring up images of a Vegas high roller) were treated to free “conferences” in exotic locals and routinely wined and dined at the most expensive restaurants. But, when you incentivize a sales person with a hefty bonus check based on the number of prescriptions emanating from their territory, they’ll find a way to get doctors to write their drug.

Pharmathen: Πρώτη ελληνική επιχείρηση σε επενδύσεις έρευνας




Την 46η θέση βάσει των επενδύσεων σε έρευνα ανάμεσα στις 4.577 φαρμακευτικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ε.Ε. έλαβε η ελληνική φαρμακευτική εταιρεία Phar-mathen, καταλαμβάνοντας παράλληλα την 435η θέση ανάμεσα στις 1.000 μεγαλύτερες ερευνητικές εταιρείες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Πέραν της φετινής κατάταξης στο «The 2013 EU Industrial R&D Investment Scoreboard», της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Pharmathen περιλαμβάνεται ήδη από το 2007 κάθε χρόνο στη συγκεκριμένη λίστα επενδύοντας σταθερά περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ η επιβράβευση αυτή αποτελεί την πιο πρόσφατη από μια σειρά διακρίσεων που έχει λάβει το τελευταίο διάστημα η εταιρεία, από διάφορους φορείς και οργανισμούς.
«Η κατάταξη της Pharmathen για ακόμα μια χρονιά σε μια τόσο τιμητική θέση στον κατάλογο «The 2013 EU Industrial R&D Investment Scoreboard» σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα της εταιρείας, είναι η έμπρακτη απόδειξη πως η προσήλωσή μας σε αυτό το μοντέλο ανάπτυξης που ακολουθούμε στη Pharmathen, δείχνει τον δρόμο για την έξοδο από την κρίση και για τη διάκριση σε παγκόσμιο επίπεδο» όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της εταιρείας, Β. Κάτσος με αφορμή τη διάκριση, επισημαίνοντας πως «Παραμένοντας πιστοί στο πλάνο για επενδύσεις στην έρευνα, νιώθουμε πως συμβάλουμε στο να αυξήσουμε κάθε χρονιά που περνάει, αυτό που τόσο μας έλειψε τα τελευταία χρόνια: τον σεβασμό στην Ελλάδα και την ελληνική επιχειρηματικότητα».

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013